LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vakantie tours

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
day after to morrow

vakantie tours

Ongelezen bericht door day after to morrow »

N.a.v. het uitgezonden programma over Correndon vond ik het vreemd dat Vakantietours niet werd genoemd omdat deze touroperator alleen maar zaken doet met Correndon.

Mirjam_2

Re: vakantie tours

Ongelezen bericht door Mirjam_2 »

Nou..., ik heb ook geboekt bij VakantieTours.nl maar mijn reis is ondergebracht bij GTI nederland.. En trouwens alles is perfect gegaan !! :P

Dus ze werken niet alleen met Corendon denk ik hoor..Ze zijn gewoon een onafhankelijke last-minute centre...

Je wordt gewoon netjes behandeld. Niks mis mee,

Groet,
Mirjam

Alexia

Ongelezen bericht door Alexia »

Hallo allemaal !!

Wij zijn met Vakantietours naar Turkije geweest, Lares Park Hotel in Antlaya. Alles was gewoon heerlijk....heb meerdere malen telefonisch contact gehad met de medewerkers van vakantietours.nl en ik werd aalijtd netjes behandeld, en ik heb er gewoon nix over te klagen. snelle afhandeling, de bevestiging had ik al direct de volgende dag in huis, nog geen 15 uur na mijn boeking had ik de bevestiging al in huis!! dus alles is naar mijn weten correct en proffesioneel afgehandeld dus ik weet niet wat andere mensen hierover te mekkeren hebben, maar vakantietours krijg van mijn een dikke 10!!!!!

volgend jaar zien ze mij zeker als klant terug, maar dan hotel Rixos in Bodrum!!!

groetjes Alexia :)

AA

Ongelezen bericht door AA »

Ha Alexia. Even een vraagje! Kun je nu al boeken dan voor volgend jaar?

alexia

Ongelezen bericht door alexia »

ja natuurlijk kan je al boeken voor volgend jaar :) ze hebben de prijzen dan nog wel niet online staan, maar je kan ze via mail en telefoon gewoon opvragen...stel je vraagt daar nu prijzen op van, ik zeg maar; titanic resort...en je krijgt een prijs van hun van 900 euro voor 2 man..ik zeg maar wat...en tege die tijd dat de prijzen er wel op staan, is het 1200 euro...dan heb jij wel mooi dat hotel binnengehaald voor 900 euro ;) snap je :)

dus ja, geen enkel probleem :)

vakantietours neemt trouwens wel eens stagiaires aan voor hun opleiding, dat is altijd wel leuk, zijn altijd zenuwachtig enzo haha!

succes met boeken!

groetjes alexia

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.

TROS Radar internetredactie

Gesloten