LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] verassingstickets.nl
verassingstickets.nl
Verassingstickets.nl
Doen of niet doen?
Meningen en commentaar aub.
Doen of niet doen?
Meningen en commentaar aub.
Laatst gewijzigd door Ferry87 op 06 jun 2014 02:24, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: verassingstickets.nl
Het woordje "oplichting" wordt hier veel te vaak gebruikt! Er zijn 20 bestemmingen en u weet van 3 kennissen dat ze naar Polen zijn geweest, nou èn? Dat zegt toch helemaal niks? Was Polen niet zo leuk? Warschau zowel als Krakow zijn aardige bestemmingen voor een stedentripje, niks mis mee.Ferry87 schreef: Ik vind het pure oplichting als je denkt eerlijk een kans te maken uit een geruime keuze dat er steeds Polen uitkomt!
Uiteraard is ook op dit soort deals (via Groupon of anders) de uitdrukking TANSTAAFL van toepassing. Als u weet waar u wèl en waar u niet naartoe wilt, moet u niet zo'n arrangement boeken.
Oei, hier is weer een kwaadaardig netwerk van duistere onbetrouwbare verkopers blootgelegd.
Ze verkopen verrassingstickets en wanneer je hoort waar je naar toe gaat valt de verrassing tegen.
Dan draai je het verhaal natuurlijk om :
Allemaal opzet. De maatschappij zit met tickets naar polen in de maag omdat geen hond daar natuurlijk naar toe wil. Dan maak je er een verrassingsticket van en kijkt welke sukkel daar in trapt...
Ombudsman !
Radar !
Henriette !
Alberto !
Help !
Ze verkopen verrassingstickets en wanneer je hoort waar je naar toe gaat valt de verrassing tegen.
Dan draai je het verhaal natuurlijk om :
Allemaal opzet. De maatschappij zit met tickets naar polen in de maag omdat geen hond daar natuurlijk naar toe wil. Dan maak je er een verrassingsticket van en kijkt welke sukkel daar in trapt...
Ombudsman !
Radar !
Henriette !
Alberto !
Help !
Tekst verwijderd
Laatst gewijzigd door Ferry87 op 06 jun 2014 02:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Tekst verwijderd
Laatst gewijzigd door Ferry87 op 06 jun 2014 02:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Da's sinds mijn registratie in Juli 2007 ongeveer 1.1 bericht per dag, een stuk minder dan jij zelf zou ik zeggen...Ferry87 schreef:Maar zo te zien uit jou berichten maak je er een sport van om tegen antwoorden te geven hier op het forum! 110 pagina's met reacties hmmm
Tekst verwijderd
Laatst gewijzigd door Ferry87 op 06 jun 2014 02:20, 1 keer totaal gewijzigd.
maar waar ga je nou heen dan? Je zou wellicht lekker naar de zon kunnen gaan ipv een hoogtezon in Polen. En tot die tijd...weet je het niet en is dit topic waanzinnig overbodig.
Mensen kunnen best wel even googelen en Google staat vol met klachten waaronder héél veel die erg op de uwe lijken. Het is een site/bedrijf waar ik niet gauw geld aan zou toevertrouwen. Maar goed, ook hier een melding kan nooit overbodig zijn, waarvoor bedankt dan maar?!Ferry87 schreef:het gaat mij erom dat mensen dit zich realiseren. Ik heb helaas te goed van vertrouwen ( te dom ) geweest
Het is alleen het woordje "oplichting" waar u gebruik van maakt, zonder het hard te maken en dat komt eigenlijk op laster/smaad neer. U voelt zich bekocht maar waarom eigenlijk? Was Polen niet leuk? Dat zou dan jammer zijn maar heeft nog steeds niets met "oplichting" te maken.
Ze maken trouwens deel uit van Flywise en de AV staan hier voor wie wat leuks wil lezen: http://flywise.nl/boeken/wp-content/uploads/AVD.pdf
Tekst verwijderd
Laatst gewijzigd door Ferry87 op 06 jun 2014 02:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Verrassing!! Ook wij gaan naar Warschau vanaf Eindhoven....
Ik vind het wel degelijk op OPLICHTING lijken.
Allerlei mooie bestemmingen en iedereen wordt naar Polen gebracht... de verrassing is ver te zoeken.
Daarnaast zijn de bestemming voor € 5,- per stuk uit sluiten... ik denk dat dit bestemmingen zijn waar je sowieso al nooit heengaat en dat dit dus alleen extra geldklopperij is, Warschau is uiteraard niet kiesbaar om uit te sluiten... dat zegt genoeg.
Maar even geniet van mijn tripje naar Warschau maar nooit meer iets via deze oplichters.
Ik vind het wel degelijk op OPLICHTING lijken.
Allerlei mooie bestemmingen en iedereen wordt naar Polen gebracht... de verrassing is ver te zoeken.
Daarnaast zijn de bestemming voor € 5,- per stuk uit sluiten... ik denk dat dit bestemmingen zijn waar je sowieso al nooit heengaat en dat dit dus alleen extra geldklopperij is, Warschau is uiteraard niet kiesbaar om uit te sluiten... dat zegt genoeg.
Maar even geniet van mijn tripje naar Warschau maar nooit meer iets via deze oplichters.
een doos met namen van steden op tafel en grabbelen maar.
uw eigen verassingstrip.
en als de uitkomst warschau in polen is, gewoon nog een keer opnieuw grabbelen
uw eigen verassingstrip.
en als de uitkomst warschau in polen is, gewoon nog een keer opnieuw grabbelen
Nog afgezien van de spelfout (ik hoop namelijk dat je geen ticket voor een verassing koopt) is het eigenlijk helemaal geen verrassingsticket. Je gaat toch altijd naar Polen
Laatst gewijzigd door Dirkie op 28 mei 2014 14:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Je kunt de verrassing wat groter maken door de officiële taxi's op het vliegveld van Warschau te negeren en een taxichauffeur kiezen die zichzelf in de aankomsthal van het vliegveld aanbiedt.
Overigens wel typisch dat ze zoveel tickets beschikbaar hebben voor Warschau: als ik erheen moet is het altijd gedoe om het juiste tickets te krijgen. Het is bijna altijd vol. Misschien zouden ze wat minder tickets voor verrassingsprijzen moeten verkopen en wat meer voor de normale prijs.
Overigens wel typisch dat ze zoveel tickets beschikbaar hebben voor Warschau: als ik erheen moet is het altijd gedoe om het juiste tickets te krijgen. Het is bijna altijd vol. Misschien zouden ze wat minder tickets voor verrassingsprijzen moeten verkopen en wat meer voor de normale prijs.
het is wel de bedoeling, dat je allemaal verschillende namen van steden in die doos stopt.Dirkie schreef:Nog afgezien van de spelfout (ik hoop namelijk dat je geen ticket voor een verassing koopt) is het eigenlijk helemaal geen verrassingsticket. Je gaat toch altijd naar Polen
en een verassingsticket....
het is maar net wie er verast gaat worden.
voor sommige mensen koop ik een firstclass ticket.