Wij hebben een verschrikkelijke ervaring met Transavia gehad. Ten eerste letterlijk anderhalf uur in de wacht gestaan, en geen reactie gekregen via Whatsapp.
Wij wilden onze tickets omboeken, waar we in eerste instantie 200 euro voor betaald hebben. De tickets die we nu wilden zijn 50 euro per stuk (via hun website). Nu blijkt dat als wij willen omboeken, we zogenaamd in een "hoge prijsklasse" zaten, en voor ons de tickets dus 240 euro per stuk zijn. Oftewel, we moeten 40 euro BIJBETALEN om een ticket te krijgen die normaal 50 euro per stuk is.
Het is wat mij betreft gewoon je reinste diefstal en oplichterij. De prijs was namelijk exact hetzelfde, voor welke datum we ook wilden boeken. Oftewel, het had niks met prijsklasses voor vluchten te maken, maar ze proberen je gewoon waar mogelijk geld afhandig te maken.
De man van de klantenservice (Martijn) was ook nog eens erg onbeleefd en kon het niet goed uitleggen, behalve wat schermen met prijsklasses en voorwaarden. Het was echt hopeloos.
Wij vliegen nooit maar dan ook nooit meer met Transavia.
Wat zijn jullie ervaringen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verschrikkelijke ervaring met Transavia
Verschrikkelijke ervaring met Transavia
Laatst gewijzigd door Radar op 01 jul 2020 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Suggestie van oplichting enigszins genuanceerd
Reden: Suggestie van oplichting enigszins genuanceerd
Re: Verschrikkelijke ervaring met Transavia
Andere tickets op een ander moment voor andere vluchten onder andere omstandigheden... hoezo zou dat hetzelfde moeten kosten?
Re: Verschrikkelijke ervaring met Transavia
Wat een verschrikkelijke ervaring, misschien kan slachtoffer hulp iets voor u betekenen
meela
, DeZevendeHenk
, thecure
en JozJan
vinden dit leuk
Re: Verschrikkelijke ervaring met Transavia
"Wij vliegen nooit maar dan ook nooit meer met Transavia".
Tuurlijk, tot de volgende keer maar weer ...
Tuurlijk, tot de volgende keer maar weer ...
JozJan
vindt dit leuk