LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verse fruitsapjes.
Verse fruitsapjes.
Dit is een gewoon uit nieuwgierigheid,wie heeft er al in hotels gezeten richting Europa en afrika waar de all inn volledig is tot zelfs het verse ponppelmoes of sinaasappelsapje s'morgen inbegrepen.Ook de echte dranken zoals bacardie en dergelijke.
Ik vlieg niet langer dan 5 a 6 uren.
Plaats en naam van hotel aub.Leuk om te selecteren.
Zelf heb ik nog maar één keer een volledige all in gehad dat was in magic live afrikana in hammamet Tunesie.
Zelf heb ik nog maar één keer een volledige all in gehad dat was in magic live afrikana in hammamet Tunesie.
Re: Verse fruitsapjes.
@Sprookje. Verse fruitsapjes niet, maar al de merk dranken zoals de Bacardie en de Heineken enz. enz. zijn te verkrijgen in Aegean Dream Resort in Turgutreis te Turkije. Echt alles is Ultra All Inn, tot met gratis Wifi, althans wanneer je de selectkamers boekt.
Wil je meer weten, laat het maar weten. Ik ben er nu zo'n 4 x geweest zowel standaardkamer ( ook heel goed ) alsmede selectkamer. Wel wat duurder, maar ook meer luxe.
Vele touroperators bieden het aan. Ook in Belgie. Tevens kun je via het hotel zelf boeken en dan heb je wat meer comfort. Je wordt namelijk opgehaald en weggebracht van en naar het vliegveld met hun eigen busje en een Nederlandse man doet daar de PR.
Weet alleen niet..... is dit een consumenten item?
Wil je meer weten, laat het maar weten. Ik ben er nu zo'n 4 x geweest zowel standaardkamer ( ook heel goed ) alsmede selectkamer. Wel wat duurder, maar ook meer luxe.
Vele touroperators bieden het aan. Ook in Belgie. Tevens kun je via het hotel zelf boeken en dan heb je wat meer comfort. Je wordt namelijk opgehaald en weggebracht van en naar het vliegveld met hun eigen busje en een Nederlandse man doet daar de PR.
Weet alleen niet..... is dit een consumenten item?
Sprookje,
Wil je echt niet iets langer vliegen?
In het caraïbisch gebied en Mexico worden hele goede all-inclusives geboden.
Zoals Iberostar Bavaro of Grand Bavaro in Punta Cana (Dominicaanse Republiek). De AI in de Grand is wel veel beter maar die in Bavaro is ook heel goed. Beiden hebben fruitsapjes, 24u roomservice, minibar en specialiteitenrestaurants, alle drankjes (ook sterke) altijd en ook in de disco, zwembadhanddoeken.. AI. Grand heeft ook gratis WiFi, gratis kluisje, butlerservice, 's avonds turndownservice, betere minibar. enz.
Soortgelijk verhaal geldt ook voor de Iberostar Paraiso hotels in Mexico.
Wil je echt niet iets langer vliegen?
In het caraïbisch gebied en Mexico worden hele goede all-inclusives geboden.
Zoals Iberostar Bavaro of Grand Bavaro in Punta Cana (Dominicaanse Republiek). De AI in de Grand is wel veel beter maar die in Bavaro is ook heel goed. Beiden hebben fruitsapjes, 24u roomservice, minibar en specialiteitenrestaurants, alle drankjes (ook sterke) altijd en ook in de disco, zwembadhanddoeken.. AI. Grand heeft ook gratis WiFi, gratis kluisje, butlerservice, 's avonds turndownservice, betere minibar. enz.
Soortgelijk verhaal geldt ook voor de Iberostar Paraiso hotels in Mexico.
Nu is het zo,wij willen graag 3x per jaar op vakantie en dan kan je niet meer dan 1 weekje per keer.In Belgie hebben we maar 20 verlofdagen als werkmens.En voor 1 week of 10 dagen 12 uur vliegen vind ik wel lang.Maar als het echt de moeite is wil ik het wel eens bekijken.Fruitsapjes wil ik nog betalen maar de drank heb ik graag het echte spul.
Sprookje misschien toch maar eens een jaartje 2 keer gaan ofzo en een lang weekend. Dan kun je een keer 2 weken of 12 dagen ofzo..
Ik vind het echt de moeite waard.
Kijk ook maar eens naar de foto's op sites als zoover of tripadvisor van de mensen zelf, staan er vaak veel meer dan bij de touroperator.. Oja in de Domincaanse schenken ze ook veel Brugal in de betere hotels, die is ook zeker niet mis.
Kijk en vergelijk dan ook eens met boeken in Nederland. Onze Belgische vrienden hebben op een reis naar Mexico 1000,- gespaard door in NL te boeken ipv in België.
Als je naar de Grand gaat hebben ze van vanalles het echte spul, ook whisky's en cognac. Kost wel wat maar dan heb je ook wat.
Ik vind het echt de moeite waard.
Kijk ook maar eens naar de foto's op sites als zoover of tripadvisor van de mensen zelf, staan er vaak veel meer dan bij de touroperator.. Oja in de Domincaanse schenken ze ook veel Brugal in de betere hotels, die is ook zeker niet mis.
Kijk en vergelijk dan ook eens met boeken in Nederland. Onze Belgische vrienden hebben op een reis naar Mexico 1000,- gespaard door in NL te boeken ipv in België.
Als je naar de Grand gaat hebben ze van vanalles het echte spul, ook whisky's en cognac. Kost wel wat maar dan heb je ook wat.
-
@ sprookje
ik geef emmy gelijk ,ga 2 jaar een keer minder en spaar,zowel je verlofdagen je centjes,voor de caribien...ik weet zeker dat je geen spijt krijgt.
wij zaten in mexico,12 jaar terug dus nog niet zo toeristisch maar wel super goed,melia hotel..iets duurder maar super super de luxe....en je vergeet het nooit meer...
zelfs thailand...het jaar erop even duur en ook mooi....mmm kon niet tippen
ja 20 verlofdagen is idd minder als hier,maar jullie hebben meer feestdagen,weet ik van fam en vrienden??toch?
nou het is wel degelijk een consuementen onderwerp
ik geef emmy gelijk ,ga 2 jaar een keer minder en spaar,zowel je verlofdagen je centjes,voor de caribien...ik weet zeker dat je geen spijt krijgt.
wij zaten in mexico,12 jaar terug dus nog niet zo toeristisch maar wel super goed,melia hotel..iets duurder maar super super de luxe....en je vergeet het nooit meer...
zelfs thailand...het jaar erop even duur en ook mooi....mmm kon niet tippen
ja 20 verlofdagen is idd minder als hier,maar jullie hebben meer feestdagen,weet ik van fam en vrienden??toch?
nou het is wel degelijk een consuementen onderwerp
Vaak worden bijv die fles bacardie ook gevuld met een nep bacardie hoor, heb in zo'n hotel gezeten in Turkije waar ze dat deden.sprookje schreef:Dit is een gewoon uit nieuwgierigheid,wie heeft er al in hotels gezeten richting Europa en afrika waar de all inn volledig is tot zelfs het verse ponppelmoes of sinaasappelsapje s'morgen inbegrepen.Ook de echte dranken zoals bacardie en dergelijke.
Of maak zoals Rozemarijntje aangeeft eens gebruik van de feestdagen en brugdagen. Daardoor hoef je minder vrije dagen te nemen en kun je toch wat langer weg. Bijvoorbeeld nu actueel rond hemelvaart en pinksteren.. Als de vrijdag na hemelvaart dan ook nog een brugdag is, kost het maar 5 dagen om er 12 weg te gaan.
Als je van een lekkere luxe all-in vakantie houdt op een resort met zon, zee en strand, zwembad zou je het zeker eens een keer moeten doen. Echter een waarschuwing vooraf: heel goed mogelijk dat je dit vaker wil doen..
Ojeetje.. ben net terug van vakantie en krijg nu al weer zin in de volgende..
Ik heb vaak genoeg gezien in de hotels waar wij verbleven dat de fles nieuw opengemaakt werd voor je neus.
Als je van een lekkere luxe all-in vakantie houdt op een resort met zon, zee en strand, zwembad zou je het zeker eens een keer moeten doen. Echter een waarschuwing vooraf: heel goed mogelijk dat je dit vaker wil doen..
Ojeetje.. ben net terug van vakantie en krijg nu al weer zin in de volgende..
Tja dat ligt eraan waar je zit..Chocomelk schreef: Vaak worden bijv die fles bacardie ook gevuld met een nep bacardie hoor, heb in zo'n hotel gezeten in Turkije waar ze dat deden.
Ik heb vaak genoeg gezien in de hotels waar wij verbleven dat de fles nieuw opengemaakt werd voor je neus.
-
hoi
ja in de maling genomen worden we overal hoor...
als je een spa blauw besteld,krijg je kraanwater,bestel ik lipton icetea krijg ik euroshopper....zelf gezien...coca cola,tuurlijk gewooon een soort siroop wat met spuitwater gemengt wordt...lekker hoor als je geen flesjes krijgt dan,,en ik ben zo'n dooddoener dat ik er om vraag ihihihihihihhiih
toen in mexico ja was alles echt! je proeft het..
de sapjes ohhhhhhhhhhhhh in alle smaken bij het ontbijt,vers geperst...
maar ja...het is van te voren niet te zeggen,de enige tip die ik je kan geven,als je zeker wilt weten of het een goed hotel is....
is naar bv de pagina gaan van het land,ik zeg maar wat ..www.spanje.pagina.nl
en dan naar prikbord gaan,dit is er voor alle landen,us voor pagina zet je het land wat je wilt weten en dan stel je daar de vraag van wie kent dit hotel en bla bla bla..
we hebebn in 5 sterren hotels gezeten en de sapjes waren gewoon uit pakken...
maar ik heb ook in 3+ sterren gezeten en dat was hartstikke vers dus????
succes er mee en wat emmy zegt is niet zo gek...overbruggen met de feestdagen...
jullie hebben veel meer feestdagen als wij...maria hemelvaart enz...
toch?
ja in de maling genomen worden we overal hoor...
als je een spa blauw besteld,krijg je kraanwater,bestel ik lipton icetea krijg ik euroshopper....zelf gezien...coca cola,tuurlijk gewooon een soort siroop wat met spuitwater gemengt wordt...lekker hoor als je geen flesjes krijgt dan,,en ik ben zo'n dooddoener dat ik er om vraag ihihihihihihhiih
toen in mexico ja was alles echt! je proeft het..
de sapjes ohhhhhhhhhhhhh in alle smaken bij het ontbijt,vers geperst...
maar ja...het is van te voren niet te zeggen,de enige tip die ik je kan geven,als je zeker wilt weten of het een goed hotel is....
is naar bv de pagina gaan van het land,ik zeg maar wat ..www.spanje.pagina.nl
en dan naar prikbord gaan,dit is er voor alle landen,us voor pagina zet je het land wat je wilt weten en dan stel je daar de vraag van wie kent dit hotel en bla bla bla..
we hebebn in 5 sterren hotels gezeten en de sapjes waren gewoon uit pakken...
maar ik heb ook in 3+ sterren gezeten en dat was hartstikke vers dus????
succes er mee en wat emmy zegt is niet zo gek...overbruggen met de feestdagen...
toch?
Die ervaring hebben wij ook inderdaad en ook in de Dominicaanse.rozemarijntje schreef: toen in mexico ja was alles echt! je proeft het..
Volgens mij hebben ze er in België een stuk of 10.. ambtenaren hebben er dan weer wat meer. Wel wat meer dan ons maar niet zo gek veel. Wat wel vrij veel voorkomt (dacht ik) dat zijn de zgn brugdagen. Stel een feestdag valt op donderdag (zoals hemelvaart) dat de vrijdag dan ook vrij is.rozemarijntje schreef: succes er mee en wat emmy zegt is niet zo gek...overbruggen met de feestdagen...
toch?
Nou jammer genoeg zijn brugdagen bij mij niet aan de orde,een winkel kan zich geen brugdagen permiteren,mijn man,aan een tankstation ook geen brugdagen.Maar gewoon 2 maal in plaats van 3 is wel mogelijk natuurlijk.Ben wel nieuwgierig naar Mexico.Hoeveel verlofdagen hebben jullie in Nederland ?
Tip: ga naar de slijterij en koop een fles Bacardi (en niet 'bacardie'). Koop vers fruit en pers het zelf uit.
Blijf lekker thuis!
Je gaat toch niet op vakantie om te zuipen?
Blijf lekker thuis!
Sprookje stelt gewoon een vraag,waarom weer zo negatief reageren miep.Sommige mensen drinken wel eens graag iets op vakantie daarom is het nog niet zuipen!En de vraag is naar hotels die alles hebben inclusief verse fruitsapjes of is dat ook zuipen.Heb je geen zinnige reaktie reageer dan niet!
Aan jou reaktie heeft niemand iets.
Aan jou reaktie heeft niemand iets.
Laatst gewijzigd door dia op 06 jun 2011 13:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Officiële feestdagen in Nederland zijn: Nieuwjaarsdag, Pasen (twee dagen), Koninginnedag, Hemelvaart, Pinksteren (twee dagen) en Kerstmis (twee dagen). Bij Pasen en Pinksteren zitten er natuurlijk 2 zondagen bij. Daarnaast is eens in de 5 jaar bevrijdingsdag (5 mei) een vrije dag.sprookje schreef:Hoeveel verlofdagen hebben jullie in Nederland ?
Bovenop deze dagen heeft iedereen wettelijk recht op 4 weken vakantie, vaak is dat in de CAO of arbeidsvoorwaarden uitgebreid naar 5 weken.
-
@kweenie...
ook bevreidingsdag scheelt weer per cao...
en ook de verlofdagen...
mijn man zit weer in een cao,schrik niet....
28 dagen vakantie,en 13 adv.....als hij niet zo nu en dan met mij mee zou moeten naar ziekenhuis etc dan krijgt hij ze nooit op.....
toen ik nog werkte in een winkel....kreeg ik er 21....
het verschilt per cao...
@sprookje,wat kweenie,neerzette zijn dan onze feestdagen...en tussen hemelvaart zoals afgelopen week hebben veel bedrijven dus een overbruggingsdag,vrij dus...maar werk je in de winkel etc of je baas besluit gewoon de tent open te gooien dan kan je werken...
bij mijn is het verplicht vrij.
en ach op vakantie ga je niet om te zuipen maar je wilt ook niet in de maling genomen worden,als ik om een colaatje vraag wil ik toch graag wel een echte.. ook in het buitenland.
ook bevreidingsdag scheelt weer per cao...
en ook de verlofdagen...
mijn man zit weer in een cao,schrik niet....
28 dagen vakantie,en 13 adv.....als hij niet zo nu en dan met mij mee zou moeten naar ziekenhuis etc dan krijgt hij ze nooit op.....
toen ik nog werkte in een winkel....kreeg ik er 21....
het verschilt per cao...
@sprookje,wat kweenie,neerzette zijn dan onze feestdagen...en tussen hemelvaart zoals afgelopen week hebben veel bedrijven dus een overbruggingsdag,vrij dus...maar werk je in de winkel etc of je baas besluit gewoon de tent open te gooien dan kan je werken...
bij mijn is het verplicht vrij.
en ach op vakantie ga je niet om te zuipen maar je wilt ook niet in de maling genomen worden,als ik om een colaatje vraag wil ik toch graag wel een echte.. ook in het buitenland.
Tja.....Miepie Langkous.... ik zet nu eenmaal graag de ..... op de i. Snap je?Miepje1 schreef:Tip: ga naar de slijterij en koop een fles Bacardi (en niet 'bacardie'). Koop vers fruit en pers het zelf uit.
Blijf lekker thuis!
Verder sluit ik me bij het antwoord van Dia aan.
Maar als je toch echt 3x per jaar op vakantie wil en je wil een beetje luxe.... kan ik toch heel goed, Spanje incl, de eilanden en tja.... ik kom er weer op terug... Turkije aanraden. Daar heb je de prachtigste hotels/resorts die ook redelijk betaalbaar zijn, zodat je dan misschien wat korter, maar wel wat vaker op vakantie kan. Ennnn... de vliegreis is niet zolang. Wat dat betreft heb ik zo te lezen hetzelfde idee over vakantie's als Sprookje, hoewel ik best een keer naar Mexico zou willen.
Maarja, iedereen moet het doen zoals ze het zelf willen. Iedereen zijn ding!
bevrijdingsdag ligt inderdaad aan het cao en dat is meestal ook om de 5 jaar..
in de winkelbranche is dat geen vrije dag... koninginnedag ook niet ik mag altijd werken dan namelijk (200 % ik doe het er voor)
in de winkelbranche is dat geen vrije dag... koninginnedag ook niet ik mag altijd werken dan namelijk (200 % ik doe het er voor)
-
@g7
ja je hebt hier ook hele mooie landen hoor,mij lukt het nu helaas niet meer dat verre vliegen...
of ik moet met de grote boeing 380 a gaan is het geloof ik he?van garuda waar ze bedden hebben...
anders leg ik in mexico 14 dg op bed
maar ik heb het meegemaakt en ik kan het aanraden...schitterend...
nu ga ik dichter bij boek langer en kan ik bijkomen...
en ja idd je gaat niet om te zuipen dat zal ook niet haar intentie zijn maar de vraag waar het echt is en of je in de maling genomen wordt zeg maar...
ja je hebt hier ook hele mooie landen hoor,mij lukt het nu helaas niet meer dat verre vliegen...
of ik moet met de grote boeing 380 a gaan is het geloof ik he?van garuda waar ze bedden hebben...
anders leg ik in mexico 14 dg op bed
maar ik heb het meegemaakt en ik kan het aanraden...schitterend...
nu ga ik dichter bij boek langer en kan ik bijkomen...
en ja idd je gaat niet om te zuipen dat zal ook niet haar intentie zijn maar de vraag waar het echt is en of je in de maling genomen wordt zeg maar...
Nee hoor ik ga niet om te zuipen wees gerust,zuipen doe ik nooit ook thuis niet.
Ja ik drink en lust wel graag eens een bacardie of een liqueurtje,zeker op vakantie.En ja ik wil luxe als ik op hotel ga,vers sapje bij het ontbijt (betaal ik zelfs graag voor)Lekker eten,heel belangrijk voor ons Belgen.
Turkije ben ik ooit éénmaal geweest,5 sterren slechte ervaring gehad dus mischien moet ik het nog eens proberen.
Ach ja ik mag al blij zijn dat we nog zo vaak op vakantie kunnen zeker,en dat besef ik echt wel.
Ja ik drink en lust wel graag eens een bacardie of een liqueurtje,zeker op vakantie.En ja ik wil luxe als ik op hotel ga,vers sapje bij het ontbijt (betaal ik zelfs graag voor)Lekker eten,heel belangrijk voor ons Belgen.
Turkije ben ik ooit éénmaal geweest,5 sterren slechte ervaring gehad dus mischien moet ik het nog eens proberen.
Ach ja ik mag al blij zijn dat we nog zo vaak op vakantie kunnen zeker,en dat besef ik echt wel.
-
@sprookje
amaai,idd de belgen weten zeker wat lekker eten is.
ik heb vorige week nog in belgie gegeten..super.
en ik snap wel wat je bedoeld met je drankjes....
amaai,idd de belgen weten zeker wat lekker eten is.
ik heb vorige week nog in belgie gegeten..super.
en ik snap wel wat je bedoeld met je drankjes....