sprookje schreef:Het is simpel de consument denkt recht te hebben op 400 euro pp,de vliegmaatschappij zegd NEE.
Wie denk je dat er gaat winnen,wie heeft het meeste geld om de zaak tot op het bot uit te spitten?
Wordt er in het voordeel van de consument beslist dan vinden zij wel weer iets om toch weer in hoger beroep te gaan.En uiteindelijk blijf je alleen met een hoop frustratie achter.
Trouwens het hoofdkantoor van corendon bevind zich in Turkije,en van daaruit werken zij.
Wie aan de strijd wil beginnen chapeau,maar ik zou er mijn tijd en geld niet insteken.
En dat is nu juist de bedoeling van deze maatschappijen, stoppen vanwege de eindeloze strijd.
F.van Holten schreef:U heeft via onze organisatie een reis geboekt naar Turkije. Op de heenreis heeft u te maken gehad met een vertraging van 6 uur.
U vordert een vergoeding op grond van de "Denied Boarding Compensatie".
U heeft zich gericht tot de touroperator Corendon vliegvakantie's.
U airline is Corendon Airlines geweest in Turkije Antalya.
U moet u claim dan ook daar naar toe sturen.
Graag willen wij u melden dat C-A ook niet zal overgaan tot uitkeren . en wel om de volgende reden.
Het Europese hof heeft 19 Nov.2009 uitspraak gedaan in de Condor Sturgeon kwestie.
Er is echter geconstateerd dat de uitspraak van het europese hof in strijd is met
1e de letterlijke tekst van de EU verordenig
2e een eerdere uitspraak van de Grand Chamber en
3e het verdrag van Montreal.
deze stijdigheid is de reden dat wij deze uitspraak van 19 Nov niet zullen volgen.
Zolang er geen duidelijkheid is over deze strijdigheid blijft Corendon de tekst van de verordening volgen, die conform art.6 geen recht heeft op compensatie in geval van vertraging.
Is dit wel een echte reactie van Corendon? Een stukje tekst met zo verschrikkelijk veel taalfouten kan toch niet afkomstig zijn van een serieus bedrijf?
Ok. Gelukkig maar. Snel overtypen kan veel fouten tot gevolg hebben, ja. Het was zoveel dat het me opviel.
Ik hoop natuurlijk wel dat uw probleem wordt opgelost...