In september met 3 personen naar Turkije geweest met EH. Vanaf het begin ging alles mis. Kosste ons twee hele dagen. Extra parkeergeld schiphol. Slecht hotel, slecht eten. Op de donderdag voor vertrek uit Turkije zijn we uit het hotel gezet (later terug gedraaid) er was geen geld voor ons betaald aan het hotel. Klacht ingediend bij EH. Duurde 16 weken en twee keer rappelleren voordeat men reageerde. Men bood daarna verontschuldigingen aan, was het helemaal met ons eens dat onze reis een ramp was. etc.
Ik had een vergoeding van € 1500,00 geëist i.v.m. gemaakte kosten, ongemak en bedorven vakantie.
EH bood mij een korting van 5% als ik ooit nog eens bij hen boekte.
Ik heb opnieuw een brief geschreven en zal bij geen of onvoldoende tegemoetkoming een advokaat inschakelen.
Noot: Ik had deze zaak bij de geschillencommissie voorgelegd (direct na de vakantie) maar wegens te laat reageren van EH werd deze zaak gesloten????????????????
Zo kom je er als reisorganisatie dus makkelijk van af. Het inschakelen van de geschillencommissie is dus een wassen neus.
Jammer, gemiste kans.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] very un-economy holiday
Re: very un-economy holiday
Even een vraag n.a.v. van je posting hier. Wie of wat is EH?
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 21 feb 2007 07:14
Re: very un-economy holiday
Uh, volgens mij ging het over Economy Holidays!?
Re: very un-economy holiday
oke! Ik dacht gewoon dat het de titel van een nieuw aangemaakt topic was.
Economiholidays ken ik wel ja. Kijk regelmatig op hun website voor een leuk reisje naar Turkije. Ze hebben momenteel leuke vroegboekkortingen, zag ik.
Maar jullie hebben er dus niet zo'n goede ervaring mee! Wel jammer dan!
Economiholidays ken ik wel ja. Kijk regelmatig op hun website voor een leuk reisje naar Turkije. Ze hebben momenteel leuke vroegboekkortingen, zag ik.
Maar jullie hebben er dus niet zo'n goede ervaring mee! Wel jammer dan!
Re: very un-economy holiday
Ook ik heb ernstige problemen met de afhandeling van mijn klachten. Ik heb nog steeds geen geld ontvangen voor vluchttoeslag, vertraging en taxikosten. Hoe heeft u eea verder afgehandeld ???
Alex
Alex
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 21 feb 2007 07:14
Re: very un-economy holiday
Hallo,
Ik heb opnieuw een brief geschreven aan Economy Holidays.
Daarop heb ik nog geen antwoord.
Ik vrees dat je bij dit soort organisaties gewoon met lege handen blijft zitten.
Zeker als dat soort bemiddelingsinstanties als geschillencommissie alleen maar aan hun middagpauze denken en er zeker niet voor de klant zijn.
groetjes
Kees.
Ik heb opnieuw een brief geschreven aan Economy Holidays.
Daarop heb ik nog geen antwoord.
Ik vrees dat je bij dit soort organisaties gewoon met lege handen blijft zitten.
Zeker als dat soort bemiddelingsinstanties als geschillencommissie alleen maar aan hun middagpauze denken en er zeker niet voor de klant zijn.
groetjes
Kees.
Re: very un-economy holiday
ik krijg ook nog lang niet waar ik recht op heb. Ik heb ze nu voor het blok gezet, of mijn geld, od een rechtzaak. Ik geloof dat de heren nog steeds zoiets hebben, dat doet die toch niet, en dan zijn wij WEER de lachende derde !!!
Je moet een kijken wat er te lezen valt in de regels van ANVR, in veel gevallen zal de rechter zijn uitspraak baseren op geldende rechtregels zoals deze.
Suc6, en geef niet op, ik ben inmiddels 8 maanden verder, en 6 brieven, maar ik zal krijgen waar ik recht op heb !! Zo winnen de boeven altijd, door je maar gewonnen te geven !!
Alex
Je moet een kijken wat er te lezen valt in de regels van ANVR, in veel gevallen zal de rechter zijn uitspraak baseren op geldende rechtregels zoals deze.
Suc6, en geef niet op, ik ben inmiddels 8 maanden verder, en 6 brieven, maar ik zal krijgen waar ik recht op heb !! Zo winnen de boeven altijd, door je maar gewonnen te geven !!
Alex