LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] visumbureau Amsterdam (Hèt Visumbureau)
visumbureau Amsterdam (Hèt Visumbureau)
Het visumbureau, gevestigd aan de Zeeburgerdijk te Amsterdam, heeft mijn paspoort teruggestuurd en niet de moeite genomen de envelop dicht te plakken. Nog een geluk, dat het paspoort nog in de envelop zat. Geen zaken mee doen dus, men heeft daar weinig affiniteit met andermans persoonlijke documenten.
Re: visumbureau Amsterdam (Hèt Visumbureau)
Dit is inderdaad zéér slordig!mijn paspoort teruggestuurd en niet de moeite genomen de envelop dicht te plakken
Zo ga je niet met waardevolle documenten om, ik begrijp de boosheid volledig!!
Sorry vorige gast maar ik begrijp die reactie wel. Zols je zelf al terecht stelt, ga je zo niet met waardevolle documenten om. Dus nooit never aan wie dan ook afgeven. Een visum haal je persoonlijk.
Het is inderdaad zeer onverstandig je paspoort naar jan en alleman toe te sturen in een envelop. Kun je zo'n niet gewoon zelf persoonlijk ophalen?
volgende keer via www.visumdienst.nl regelen. Deze verzorgen alle visa voor ieder land. Zijn wellicht wat duurder, maar uitstekende service. Zijn van oorsprong gericht op zakelijke markt geloof ik. Heb hier vele visa voor de meest rare landen geregeld. Mozambique, Malawi, Zimbabwe en andere kleinere afrikaanse landen waar visa moeilijk voor te krijgen zijn. Altijd prima en tijdig geregeld.
ff vergeten te vermelden, zij versturen alles aangetekend. Desgewenst komen ze het persoonlijk brengen ( tegen meerprijs ). Ook kan je paspoort in spoed gevallen klaargelegd worden op Schiphol.
U zou uw visum ook kunnen regelen via het reisbureau. Deze doen ook zaken met het visumbureau alleen gaat alles dan via de aangetekende post! En wordt dit ook zo terug gestuurd. Als u een visum zelf wilt regelen, bent u vaak een dag kwijt bij de betreffende ambassade.