LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vivaldi Travel in Alkmaar
-
Vivaldi Travel in Alkmaar
Hallo, kan iemand mij vertellen of Vivaldi Travel uit Alkmaar een betrouwbare organisatie is, ik kan over deze reisorganisatie (doet via internet verhuur van particuliere vakantie woningen in Duitsland, Oostenrijk en België).
Ze bieden heel veel aan op internet en zijn ook niet duur, voor de rest kan ik totaal geen reviers vinden op het net of elders.
Ze zijn ook niet bekend bij SGR of ANVR
Het gaat om deze site http://www.vivalditravel.nl/
groet Theo
Ze bieden heel veel aan op internet en zijn ook niet duur, voor de rest kan ik totaal geen reviers vinden op het net of elders.
Ze zijn ook niet bekend bij SGR of ANVR
Het gaat om deze site http://www.vivalditravel.nl/
groet Theo
Re: Vivaldi Travel in Alkmaar
Ik ben voorstander om dit soort topics te verbieden. Tros Radar is er ter bescherming van de consument. Daarom wordt er veel waarde gehecht aan het oordeel van de Consumentenbond. Deze bond reguleert via de anvr reisvoorwaarden enigszins het boeken en maken van vakanties.
ELKE drie dagen duikt er weer een topic op met adressen van 'reisorganisaties' die zich niet wensen te confirmeren aan de gang van zaken die de consumentenbond en ook Tros radar als normaal vinden. Die zich niet aansluiten bij SGR en ANVR en die daarom ook niet verplicht zijn een aansprakelijkheidsverzekering te hebben. Door het niet hebben van consumentendekkingen kan zo'n organisatie een beetje goedkoper werken. Elke keer vinden ze wel weer een gek die denkt dat het wel goed moet zijn 'want het staat op internet'.
Of zijn het gewoon verkapte reklames van malafide reisorganisatie die weten dat hier mensen komen die werkelijk ALLES doen om veertig cent goedkoper uit te zijn?
ELKE drie dagen duikt er weer een topic op met adressen van 'reisorganisaties' die zich niet wensen te confirmeren aan de gang van zaken die de consumentenbond en ook Tros radar als normaal vinden. Die zich niet aansluiten bij SGR en ANVR en die daarom ook niet verplicht zijn een aansprakelijkheidsverzekering te hebben. Door het niet hebben van consumentendekkingen kan zo'n organisatie een beetje goedkoper werken. Elke keer vinden ze wel weer een gek die denkt dat het wel goed moet zijn 'want het staat op internet'.
Of zijn het gewoon verkapte reklames van malafide reisorganisatie die weten dat hier mensen komen die werkelijk ALLES doen om veertig cent goedkoper uit te zijn?
-
Nou laat ik dan direct maar met de deur in huis vallen, ik vind dat mensen die zo reageren op een naar mijns inziens een normale vraag maar direct een ban moeten krijgen, zulks onbeschoft gedrag moet niet getolereerd worden op een fatsoenlijke site als deze, een ieder moet kunnen vragen wat hij wil
En btw, ik ben een gewone consument
En btw, ik ben een gewone consument
JTMBerentsen
Dat is dus op alle consumentenfora een probleem. Je moet afgaan op de mooie blauwe ogen die er niet zijn. Omdat je er zo expliciet een internetverwijzing bij zet, krijg ik sterk de indruk dat jouw bericht inderdaad niet koosjer is. Het vermelden van dit internetadres heeft immers totaal geen functie.
Maxiem.
Dat is dus op alle consumentenfora een probleem. Je moet afgaan op de mooie blauwe ogen die er niet zijn. Omdat je er zo expliciet een internetverwijzing bij zet, krijg ik sterk de indruk dat jouw bericht inderdaad niet koosjer is. Het vermelden van dit internetadres heeft immers totaal geen functie.
Maxiem.
-
- Contacteer:
En hoe zou je dan een site moeten checken als er geen verwijzing bij staat?
Je zou een punt hebben als de registratie datum van TS dezelfde dag zou zijn, dan zou het pas doorzichtig zijn.
Je zou een punt hebben als de registratie datum van TS dezelfde dag zou zijn, dan zou het pas doorzichtig zijn.
-
Het is toch te gek voor woorden, ik stel gewoon een vraag en vervolgens gaat het topic niet meer over de vraag die ik stelde, maar over of ik de vraag wel had mogen stellen en de manier waarop de vraag is geplaatst.
Als dit de manier is hoe hier met consumenten wordt omgegaan, is volgens mij het einde gauw in zicht, waar zijn nu de Mod's en Admin's om in te grijpen.
TROS RADAR GRIJP IN.
Als dit de manier is hoe hier met consumenten wordt omgegaan, is volgens mij het einde gauw in zicht, waar zijn nu de Mod's en Admin's om in te grijpen.
TROS RADAR GRIJP IN.
-
- Contacteer:
JTMBerentsen schreef:Het is toch te gek voor woorden, ik stel gewoon een vraag en vervolgens gaat het topic niet meer over de vraag die ik stelde, maar over of ik de vraag wel had mogen stellen en de manier waarop de vraag is geplaatst.
TROS RADAR GRIJP IN.
Je bent al een tijdje lid aan je registratiedatum te zien, dan zou je ondertussen toch wel moeten weten dat er enkele leden zijn welke denken voor mod / admin / god te kunnen spelen en vaak nietszeggende comments achterlaten.
Willen blijkbaar graag hun naam ergens terug zien.
Rechtsonder zit een meldknop, meld het bij de mod / admin / god en doe je beklag.
Ik ben het helemaal met geengast en maxiem eens. Buiten dat, als er nou nog iemand op deze aardkloot is die een vakantie boekt bij een organisatie die niet bij SGR en ANVR is aangesloten, vraagt om problemen. Dus, antwoord op de vraag: NIET DOEN!