ADVIES:
Wij zijn met SLM naar Suriname, Paramaribo geweest.
Echter de terug vlucht ging niet door.
Toen wij ruim 1.5 uur van te voren arriveerde was de incheck balie gesloten.
DIt kregen wij te horen van de beveiligers, want niemand heeft moeite gedaan ons enig sinds uit te leggen hoe we het verder moesten afhandelen.
We mochten niet in de vertrekhal want die was gesloten.
Ons vliegtuig stond zeker nog 1.5 uur aan de grond voor de vlucht zou vertrekken. De bewakers stuurde ons door naar immigratie, daar werden wij weer alleen te woord gestaan door de beveiliging.
Met als resultaat we mochten mee vliegen maar zonder koffers! PRIMA, na heel wat overleg tussen de beveiliging en ik zou niet weten wie want de ruiten waren beslagen. en wij mochten niet naar binnen. kwam het er op neer dat wij een instap kaart konden halen.
Wij weer terug, maar nee want mevr. / meneer achter de balie zij jullie zijn 6 min te laat het goede nieuws werd weer verteld door een beveiliger.
echter waren we nu op een punt gekomen dat het vliegtuig nog lang niet weg ging en wij op geen mogelijke manier meer mee konden vliegen. mevr./meneer.
deed vervolgens de verlichting uit in de vertrek hal en foetsie waren ze.
Sta je dan op J.a. Pengel, Paramaribo.
Niemand die je uitlegt van de hele luchthaven en vliegmaatschapij wat voor stappen je kan onder nemen. daar betaal je dan een dure ticket voor.
Waar is de klant vriendelijkheid en de service????
Toen ons verzocht werd om weg te gaan.
Konden wij gelukkig terecht bij de fam. bij wie bij de vakantie verbleven.
Vrijdag nacht kan je in suriname niemand bereiken om enig sinds uitleg of informatie te krijgen met het gevolg dat wij naar Nederland moesten bellen (dure telefoon rekening) maar dat was het niet alleen er kwam een nieuwe ticket bij wilde wij naar Nederland terug reizen de kosten €1575.67.
Dit heeft mijn zus in de nacht op schiphol zelf kunnen regelen. En was alleen mogelijk bij KLM.
Nu hebben wij hoge kosten moeten maken door associaal gedrag van een vliegmaatschapij!!
Wie weet hoe wij dit het beste kunnen regelen?
heen 23-09-2011
terug 07-10-2011
uiteindelijk 08-10-2011 pas gaan vliegen.
Telefonisch konden wij SLM niet bereiken echter hebben wij wel een aangetekende brief gestuurd naar SLM.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vliegen met SLM Surinam Airways
Re: vliegen met SLM Surinam Airways
Paramaribo heeft een geadviseerde check-in tijd van 4 uur voor vertrek ivm alle veiligheids- en drugcontroles. Voor zover ik heb kunnen checken, sluiten de incheckbalie's 110 minuten vóór vertrek.
U was dus gewoon te laat en dan mag je niet meer mee, niet bij SLM, niet bij KLM, niet bij Easyjet, niet bij wie dan ook. Hoewel de baliesluitingstijd nogal varieert van luchthaven tot luchthaven is het overal standaard dat er géén passagiers meer worden toegelaten na de vastgestelde cut-off tijd. Geheel terecht imho.Toen wij ruim 1.5 uur van te voren arriveerde was de incheck balie gesloten.