LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vliegreis.

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
E.Hoitinga

Vliegreis.

Ongelezen bericht door E.Hoitinga »

Ik heb een handicap, mijn linker been heeft geen knie gewricht meer.
Dus het been kan niet buigen, een gefixeerd been.
Hierdoor heb ik veel been ruimte nodig.
IK ging naar een vriend toe in Suriname en moest rond €1800,00 betalen voor de ruimte die ik nodig had in de business klas in plaats van ongeveer €600.00 voor normale vliegtic, maar daar kon ik geen stoel krijgen van wegen mijn been.
En dat kon niet anders.
Ik vind het niet eerlijk dat je door een handicap alleen veel been ruimte, zoveel meer moet betalen.
Groeten
E.j.Hoitinga.

NeoDutchio

Re: Vliegreis.

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Het is vervelend, maar als het niet past heeft u niets aan een gewone stoel. Als er een uitzondering gemaakt gaat worden moeten ze met alles rekening gaan houden. U kan uw knie niet buigen, een ander is claustrofobisch en kan niet in de kleine stoeltjes en wil ook breder, weer een ander heeft extreem overgewicht en past niet op een econimy stoel, enz, enz.
Helaas is het niet anders. Vliegen is geen recht die u heeft, dus zal u zelf moeten zorgen voor passend vervoer.

arvandongen

Ongelezen bericht door arvandongen »

E.Hoitinga schreef:Ik heb een handicap, mijn linker been heeft geen knie gewricht meer.
Dus het been kan niet buigen, een gefixeerd been.
Hierdoor heb ik veel been ruimte nodig.
IK ging naar een vriend toe in Suriname en moest rond €1800,00 betalen voor de ruimte die ik nodig had in de business klas in plaats van ongeveer €600.00 voor normale vliegtic, maar daar kon ik geen stoel krijgen van wegen mijn been.
En dat kon niet anders.
Ik vind het niet eerlijk dat je door een handicap alleen veel been ruimte, zoveel meer moet betalen.
Groeten
E.j.Hoitinga.

U heeft voor die prijs naast de extra ruimte ook het volledige business class programma kunnen 'consumeren'. Bestaande uit extra service, eerder instappen en beter voedsel. Dit programma is voor alle business class passagiers gelijk.

renewouters

Ongelezen bericht door renewouters »

Ik heb de pech dat ik bijna 2 meter ben dus nooit op een goedkope economy stoel kan zitten en altijd bij moet betalen voor een stoel met veel meer beenruimte. Is ook niet leuk, maar daar doe je niets aan.

Gesloten