benikeennederlander schreef:Dan vinden de bedrijven het nog gek dat ze over de kop gaan.
Wat wil je eigenlijk ook met zo'n onbenullig personeel die er rond loopt, van klantenservice hebben ze inderdaad nog nooit van gehoord en maar uit hun nek lopen kletsen dat het vroeger ook al zo was.
Nou in mijn tijd dan praat ik over de jaren 60\70 was het toch weleventjes anders.
Tegenwoordig hebben die bedrijven maar een doel voor ogen en dat is, zoveel mogelijk geld binnenhalen zonder enige service te geven.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mij eigen rot lach als dergelijke bedrijven failliet gaan.
Dat krijg je ervan als je geen goed personeel aanneemt.
Ach, in uw tijd was een vliegticket niet te betalen voor Jan Modaal, dus toen gelden er hele andere regels als nu.
T verschil is dat men over het algemeen voor een duppie op de eerste rang wil zitten. Dat wil zeggen, zo goedkoop mogelijk vliegen bijvoorbeeld, maar dan wel verwachten dat men een businessclass of firstclass behandeling krijgt.
Ik zal eerlijk zijn dat ik mezelf rotlach als ik mensen zoals u voor mn neus heb aan de balie of aan de telefoon, die denken dat ze alles kunnen maken.
Sterker nog, ik walg van dat soort mensen.
En voordat je begint, ik werk volgens de regels... zo simpel is het. Nee is nee en nee blijft nee.
Doe je normaal en accepteer je de consuquenties, dan zal ik er alles aan doen om je alsnog te compenseren, maar gedraag je je als een blaaskaak en wil je niet inzien dat je niet in je recht staat..... bedankt en totziens!
Beginnen over vroeger......
Vroeger ging je naar een reisbureau of naar de luchthaven om een peperduur ticket te kopen ja.... nu boek je ff snel op je telefoon het goedkoopste ticket terwijl je op de wc zit.
Vroeger had je alleen KLM en Martinair, nu heb je Ryanair en Easyjet.
Vroeger had je minimaal 90cm beenruimte, nu gemiddeld 79cm.
Vroeger had je in economyclass ook de service en elegance uit de businessclass, tegenwoordig BETAAL JE VOOR SERVICE!
etc.etc.etc.
Beginnen over vroeger..... altijd leuk