Vorig jaar kocht ik een vliegticket naar Bali voor een bedrag van €1200,-.
Ik zou 4 april vertrekken en vanaf de eerste week maart zijn ze niet meer bereikbaar geweest. De vlucht bleef tot een uur!!! voor vertrek op ok staan omdat ze natuurlijk graag wilde dat ze zelf zou gaan annuleren. Dat heb ik op advies van jullie niet gedaan en uiteindelijk hebben ze mijn vlucht binnen hun klantportaal zelf op geannuleerd gezet. Mailen en bellen heeft tot vandaag niets opgeleverd. Geen contact, geen geld retour. Het enige wat ik ontvang is een nieuwsbrief van hen met aanbiedingen voor andere vakanties/ vluchten!!
Ik weet niet wat ik nu moet doen, willen jullie mij helpen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vliegwinkel.nl in gebreke
-
Re: Vliegwinkel.nl in gebreke
Ze zitten in Spanje en beginnen net uit de lockdown te komen. Dus dat kan nog wel even duren. Je zult niet de enigste zijn. Die nieuwsbrieven komen natuurlijk automatisch. Ik ken de Spaanse regels niet van terugbetalen. Zelfs in Nederland is het nu niet gemakkelijk.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Re: Vliegwinkel.nl in gebreke
je kunt gewoon je geld terug vragen, is een nederlandse onderneming Travix genaamd, althans, daar zijn ze onderdeel van....
Geef ze even de tijd, komt er niets eis dan je geld terug binnen een bepaalde tijd, doen ze dit niet deurwaarder inschakelen....
Geef ze even de tijd, komt er niets eis dan je geld terug binnen een bepaalde tijd, doen ze dit niet deurwaarder inschakelen....