LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vlucht Arke OR362 Curacao / Nederland

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
EWesterink
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 feb 2012 16:35

Vlucht Arke OR362 Curacao / Nederland

Ongelezen bericht door EWesterink »

Op 09-12-2011 zouden wij terug naar NL gaan. Na uren vertraging kwam de mededeling dat wij niet mee konden. (Er zou een defect zijn, defect of overboeking?)
Daarnaast waren onze koffers al wel mee naar NL! Erg vervelend gezien de temperatuur in Curacao terwijl je al gekleed bent voor NL.

De dag erna konden wij alsnog mee waarna wij op 12-12 onze klacht/verzoek tot vergoeding hebben bekend gemaakt bij Arke Fly. De reactie was: binnen 6 weken een reactie.
Tot op heden hebben wij nog niets vernomen, meerdere malen gebeld waarbij men dan aangeeft dat ze nog eea aan het uitzoeken is. Wat men aan het uitzoeken is kan men niet zeggen..
Wij vinden dit zeer vervelend, het is algemeen bekend dat indien een vlucht ruim een dag vertraagd is, nu zelfs sprake van een annulering je als passagier recht heb op een vergoeding! Waarom krijgen wij deze vergoeding niet en laat Arke Fly niets van zich horen??

Ad Verkaad
Berichten: 642
Lid geworden op: 23 jan 2009 14:09
Locatie: 51.926316, 4.450772

Re: Vlucht Arke OR362 Curacao / Nederland

Ongelezen bericht door Ad Verkaad »

EWesterink schreef:Op 09-12-2011 zouden wij terug naar NL gaan. Na uren vertraging kwam de mededeling dat wij niet mee konden. (Er zou een defect zijn, defect of overboeking?)
Daarnaast waren onze koffers al wel mee naar NL! Erg vervelend gezien de temperatuur in Curacao terwijl je al gekleed bent voor NL.

De dag erna konden wij alsnog mee waarna wij op 12-12 onze klacht/verzoek tot vergoeding hebben bekend gemaakt bij Arke Fly. De reactie was: binnen 6 weken een reactie.
Tot op heden hebben wij nog niets vernomen, meerdere malen gebeld waarbij men dan aangeeft dat ze nog eea aan het uitzoeken is. Wat men aan het uitzoeken is kan men niet zeggen..
Wij vinden dit zeer vervelend, het is algemeen bekend dat indien een vlucht ruim een dag vertraagd is, nu zelfs sprake van een annulering je als passagier recht heb op een vergoeding! Waarom krijgen wij deze vergoeding niet en laat Arke Fly niets van zich horen??
Ik neem aan omdat ze denken dat niet reageren goedkoper is dan betalen. Misschien moet je eens een herinneringetje sturen, en dan dreigen met gerechtelijke stappen tenzij ze binnen 14 dagen alsnog over de brug komen.

Gesloten