LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vlucht24.nl
Re: Vlucht24.nl
Geachte vlucht24-klanten,
Bij de boeking van uw vlucht heeft u voor vlucht24.nl gekozen en ons uw vertrouwen geschonken, waarvoor wij u hartelijk willen bedanken.
Als uw partner op weg naar de gewenste vlucht is uw mening voor ons natuurlijk erg belangrijk. Omdat er in de afgelopen dagen en weken vermeerderd twijfels aan het boekingsproces van vlucht24.nl geuit werden, willen we via deze weg kort toelichting geven.
Wij verlangen als verantwoordingsbewust online-vluchtboekingsportaal in een aantal, speciale gevallen om een kopie van uw credit card en paspoort na het voltooien van de boeking. Dit is alleen bij misbruikgevoelige processen. Momenteel is dit voor ons het enige effectieve middel om misbruik van credit cards te voorkomen. Vooral uw veiligheid als credit card-eigenaar staat hierbij centraal.
Omdat we uw kritiek waarderen en altijd voor verbeteringsvoorstellen openstaan, werken we sinds de eerste bezwaren aan een verbeterd, klantvriendelijker proces ter voorkoming van credit card-misbruik.
We willen u hartelijk danken voor uw openheid en geduld. We verzoeken u in actuele gevallen vriendelijk maar dringend bovengenoemde kopie van credit card en paspoort alsnog door te sturen aan faxnummer 0900-202 55 66 met uw boekingsaanvraagnummer om uw boeking verder zonder vertraging af te kunnen handelen.
Uw team van vlucht24.nl
Bij de boeking van uw vlucht heeft u voor vlucht24.nl gekozen en ons uw vertrouwen geschonken, waarvoor wij u hartelijk willen bedanken.
Als uw partner op weg naar de gewenste vlucht is uw mening voor ons natuurlijk erg belangrijk. Omdat er in de afgelopen dagen en weken vermeerderd twijfels aan het boekingsproces van vlucht24.nl geuit werden, willen we via deze weg kort toelichting geven.
Wij verlangen als verantwoordingsbewust online-vluchtboekingsportaal in een aantal, speciale gevallen om een kopie van uw credit card en paspoort na het voltooien van de boeking. Dit is alleen bij misbruikgevoelige processen. Momenteel is dit voor ons het enige effectieve middel om misbruik van credit cards te voorkomen. Vooral uw veiligheid als credit card-eigenaar staat hierbij centraal.
Omdat we uw kritiek waarderen en altijd voor verbeteringsvoorstellen openstaan, werken we sinds de eerste bezwaren aan een verbeterd, klantvriendelijker proces ter voorkoming van credit card-misbruik.
We willen u hartelijk danken voor uw openheid en geduld. We verzoeken u in actuele gevallen vriendelijk maar dringend bovengenoemde kopie van credit card en paspoort alsnog door te sturen aan faxnummer 0900-202 55 66 met uw boekingsaanvraagnummer om uw boeking verder zonder vertraging af te kunnen handelen.
Uw team van vlucht24.nl
Re: Vlucht24.nl
Pas op met deze club.
Heb gisteren een vlucht geboekt. 12 uur later werd ons via email verteld dat de heenreis geannuleerd was.
Voor de terugreis, die nu waardeloos was geworden kon vlucht24.NL niets meer doen en dat was nu ons probleem.
Telefonisch kontakt met 'klanten service' medewerker Felix Burscheper was volstrek nutteloos.
Kortom een waardeloze bemiddeling, zonder enige klantgerichtheid en met een groot risico voor de klant.
Nooit meer.
Heb gisteren een vlucht geboekt. 12 uur later werd ons via email verteld dat de heenreis geannuleerd was.
Voor de terugreis, die nu waardeloos was geworden kon vlucht24.NL niets meer doen en dat was nu ons probleem.
Telefonisch kontakt met 'klanten service' medewerker Felix Burscheper was volstrek nutteloos.
Kortom een waardeloze bemiddeling, zonder enige klantgerichtheid en met een groot risico voor de klant.
Nooit meer.
Re: Vlucht24.nl
Is dit geboekt als 2 aparte boekingen van 2 aparte vluchten of is dit in 1 boeking gedaan van heen- en terugreis?kmeulema schreef:
Heb gisteren een vlucht geboekt. 12 uur later werd ons via email verteld dat de heenreis geannuleerd was.
Voor de terugreis, die nu waardeloos was geworden kon vlucht24.NL niets meer doen en dat was nu ons probleem.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 31 mar 2012 16:11
Re: Vlucht24.nl
Onduidelijk in de kosten, rekent veel te hoge creditcard kosten. Contact met dit bedrijf is niet te krijgen, alleen voor te veel geld met een klantenservice-medewerker die niks kan/mag.
Is eigenlijk een Duits bedrijf wat betekent als er iets fout gaat je eigenlijk je nergens aan vast kunt houden. Heeft mij een hoop gezeur gegeven (lees: geld gekost) toen er iets gewijzigd moest worden.
Tip: HIER NIETS BOEKEN!
Is eigenlijk een Duits bedrijf wat betekent als er iets fout gaat je eigenlijk je nergens aan vast kunt houden. Heeft mij een hoop gezeur gegeven (lees: geld gekost) toen er iets gewijzigd moest worden.
Tip: HIER NIETS BOEKEN!
Re: Vlucht24.nl
Ook ik ben de sjaak.
Mij gingen allarmbellen rinkelen toen het boekingingbedrag na bevestiging op internet verhoogd was met dik 80 euro. Tja en na het intikken van vlucht24 in Google kwam alle ellende in zicht.
Nu heb ik na een uur mijn creditcard geblokkeerd en er was al geld afgeboekt.
Daarna heb ik Lufthansa gebeld en deze konden mij vertellen dat er wel gereserveerd was voor 4 personen.
Op mails naar vlucht24 wordt niet gereageerd en telefoon wordt na enkele keren overgaan afgebroken.
Nu heb ik laat in de middag een mail van vlucht24 gekregen dat ze het geld niet kunnen afboeken en ik binnen 24 moet reageren. Dit terwijl er wel geld is ingehouden.
Vandaag ga ik de bank nogmaals bellen en vragen welk bedrag afgeschreven is.
Hieronder het mailbericht van vlucht24:
Hartelijk dank voor uw boekingsaanvraag XXXXXX en het ons geschonken vertrouwen.
Helaas konden wij de prijs voor de vliegtickets van uw boekingsaanvraag XXXXXX niet van uw credit card/bankrekening afboeken. Vaak is de oorzaak hiervoor een overschrijding van uw credit card-limiet. Neemt u contact met de bank van uw credit card op om dit probleem op te lossen a.u.b. Wendt u zich dan a.u.b. zo snel mogelijk telefonisch of per email aan ons.
Verder willen we er graag op wijzen, dat de vliegprijs de komende dagen kan stijgen. Bovendien kan de vliegmaatschappij uw reservering annuleren als de tickets niet binnen 24 uur na boeking gegenereerd worden.
Mocht u een reisverzekering afgesloten hebben, dan wordt het bedrag daarvoor direct door de Europäische Versicherung van uw credit card/rekening afgeboekt. Is dit niet mogelijk, dan neemt de Europäische Versicherung meteen contact met u op. Maakt u alstublieft het bedrag voor de verzekering niet aan ons over.
Neemt u niet binnen 24 uur contact met ons op, dan zal het ticket geannuleerd worden. Bij een annulering van uw boekingsaanvraag ontstaan er kosten voor de verwerking, zoals in onze algemene voorwaarden is geschreven. Deze bedragen minimaal 50,00, maximaal 100,00 Euro.
Antwoordt u a.u.b. direct op deze email om de boeking zo snel mogelijk af te kunnen handelen.
Voor vragen staan wij u graag ter beschikking.
Met vriendelijke groeten,
vlucht24.nl
Unister GmbH
Barfussgaesschen 11
D 04109 Leipzig
Vragen over boekingen: http://www.vlucht24.nl/service/faq
www.vlucht24.nl
[email protected]
Directeur: Thomas Wagner
Amtsgericht Leipzig, HRB 19056
Mij gingen allarmbellen rinkelen toen het boekingingbedrag na bevestiging op internet verhoogd was met dik 80 euro. Tja en na het intikken van vlucht24 in Google kwam alle ellende in zicht.
Nu heb ik na een uur mijn creditcard geblokkeerd en er was al geld afgeboekt.
Daarna heb ik Lufthansa gebeld en deze konden mij vertellen dat er wel gereserveerd was voor 4 personen.
Op mails naar vlucht24 wordt niet gereageerd en telefoon wordt na enkele keren overgaan afgebroken.
Nu heb ik laat in de middag een mail van vlucht24 gekregen dat ze het geld niet kunnen afboeken en ik binnen 24 moet reageren. Dit terwijl er wel geld is ingehouden.
Vandaag ga ik de bank nogmaals bellen en vragen welk bedrag afgeschreven is.
Hieronder het mailbericht van vlucht24:
Hartelijk dank voor uw boekingsaanvraag XXXXXX en het ons geschonken vertrouwen.
Helaas konden wij de prijs voor de vliegtickets van uw boekingsaanvraag XXXXXX niet van uw credit card/bankrekening afboeken. Vaak is de oorzaak hiervoor een overschrijding van uw credit card-limiet. Neemt u contact met de bank van uw credit card op om dit probleem op te lossen a.u.b. Wendt u zich dan a.u.b. zo snel mogelijk telefonisch of per email aan ons.
Verder willen we er graag op wijzen, dat de vliegprijs de komende dagen kan stijgen. Bovendien kan de vliegmaatschappij uw reservering annuleren als de tickets niet binnen 24 uur na boeking gegenereerd worden.
Mocht u een reisverzekering afgesloten hebben, dan wordt het bedrag daarvoor direct door de Europäische Versicherung van uw credit card/rekening afgeboekt. Is dit niet mogelijk, dan neemt de Europäische Versicherung meteen contact met u op. Maakt u alstublieft het bedrag voor de verzekering niet aan ons over.
Neemt u niet binnen 24 uur contact met ons op, dan zal het ticket geannuleerd worden. Bij een annulering van uw boekingsaanvraag ontstaan er kosten voor de verwerking, zoals in onze algemene voorwaarden is geschreven. Deze bedragen minimaal 50,00, maximaal 100,00 Euro.
Antwoordt u a.u.b. direct op deze email om de boeking zo snel mogelijk af te kunnen handelen.
Voor vragen staan wij u graag ter beschikking.
Met vriendelijke groeten,
vlucht24.nl
Unister GmbH
Barfussgaesschen 11
D 04109 Leipzig
Vragen over boekingen: http://www.vlucht24.nl/service/faq
www.vlucht24.nl
[email protected]
Directeur: Thomas Wagner
Amtsgericht Leipzig, HRB 19056
Re: Vlucht24.nl
Vanmorgen naar de bank gebeld en deze konden me vertellen dat het afschrijven van het bedrag mislukt is.
Ik ga dus een nieuwe vlucht boeken via lufthansa zelf. Tevens een stuk goedkoper !
Ik verwacht niet dat vlucht24 tijd heeft om de dreigementen in de die ze gedaan hebben in de mail, waar kunnen maken.
Wel denk ik dat ik pas morgen een nieuwe vlucht kan boeken omdat er al een resevering staat op dezelfde vluchten onder mijn naam.
Mochten er nog negatieve ontwikkelingen zijn, dan laat ik dit hier weten.
Ik ga dus een nieuwe vlucht boeken via lufthansa zelf. Tevens een stuk goedkoper !
Ik verwacht niet dat vlucht24 tijd heeft om de dreigementen in de die ze gedaan hebben in de mail, waar kunnen maken.
Wel denk ik dat ik pas morgen een nieuwe vlucht kan boeken omdat er al een resevering staat op dezelfde vluchten onder mijn naam.
Mochten er nog negatieve ontwikkelingen zijn, dan laat ik dit hier weten.
Re: Vlucht24.nl
Ik heb vorig jaar eind juli een vlucht geboekt via deze site, omdat zij net wat goedkoper waren en de vlucht was al vrij duur (390 voor een retour naar Larnaca). Gelukkig wel goed gegaan allemaal, maar was wel even zweten. Zodra je vlucht 24 op google intikt, krijg je inderdaad negatieve links te zien. Raar is het zeker dat je een kopie van je creditcard moet inscannen en opsturen + een kopie van paspoort/legitimatie. Dit lijkt me erg fraude gevoelig namelijk. Maar omdat ik de vlucht 1,5 week van te voren moest boeken en dus ook in tijdnood zat (zeker gezien de prijsontwikkeling van vluchten) heb ik het maar gedaan. Na dit topic gelezen te hebben over dat vluchten niet bevestigd waren door de vliegtuigmaatschappij heb ik eerst een halfuur in de wacht gestaan bij vlucht24.nl en vervolgens bij Austrian Airlines maar gelukkig was alles gewoon goed in hun systeem.
Betrouwbaar is het dus wel denk ik, geen echte aanrader.
Daarom kies ik liever voor een site als cheaptickets.nl. Ook omdat je je eerdere boekingen kunt terugvinden, wat in mijn geval van een eerdere boeking handig was i.v.m. vergoeding bij vertraging.
Betrouwbaar is het dus wel denk ik, geen echte aanrader.
Daarom kies ik liever voor een site als cheaptickets.nl. Ook omdat je je eerdere boekingen kunt terugvinden, wat in mijn geval van een eerdere boeking handig was i.v.m. vergoeding bij vertraging.
Re: Vlucht24.nl
Dan heeft u nog nooit gegoogled op de term 'cheaptickets'. Ook op dit forum zijn veel negatieve verhalen over dit bedrijf te vinden. Ikzelf boek altijd direct bij de airline zelf en heb nog nooit problemen ondervonden. Ik heb het niet zo op die ticketboeren met hun afwijkende voorwaarden. Dan maar iets meer betalen.LUFC schreef:Daarom kies ik liever voor een site als cheaptickets.nl. Ook omdat je je eerdere boekingen kunt terugvinden, wat in mijn geval van een eerdere boeking handig was i.v.m. vergoeding bij vertraging.
Re: Vlucht24.nl
Het komt ook met regelmaat voor dat de prijs voor boeken direct bij de airliner hetzelfde is danwel zelfs goedkoper dan via cheaptickets of iets dergelijks. Bij problemen of wijzigingen voorkomt dit een hele hoop van die 'kastje-muur' discussies.Juist ja schreef: Dan heeft u nog nooit gegoogled op de term 'cheaptickets'. Ook op dit forum zijn veel negatieve verhalen over dit bedrijf te vinden. Ikzelf boek altijd direct bij de airline zelf en heb nog nooit problemen ondervonden. Ik heb het niet zo op die ticketboeren met hun afwijkende voorwaarden. Dan maar iets meer betalen.
Een site als cheaptickets enkel als zoekmachine gebruiken om te zoeken welke airliner goedkoop bepaalde vluchten aanbiedt op bepaalde dagen en dan direct op de site van de airliner kijken en daar boeken.
Re: Vlucht24.nl
Ik heb hierboven reeds mijn betoog gedaan en heb beloofd dat er een vervolg zou komen als er nog problemen zouden zijn.
Na het blokkeren van de credit card heb ik de volgende dat een telefoontje gahad van vlucht24 (nederlands talig sprekende man). Die heeft mijn klacht aangehoord en vond alles heel normaal en dat de bedragen allemaal duidelijk vermeld staan. Hij gaf toe dat het eindbedag hoger was dat op het moment dat ik de bevesigingsknop indrukte.
Hij vroeg of ik dan wilde annuleren. Nee, ik wil helemaal niets heb ik verteld en hij vertelde dat het an. Hij wilde dat ik een annuleringsbericht zou sturen naar vlucht24. Dit heb ik geweigerd. Na lang aandringen over bevestigen van de annulering van zijn kant is het gesprek uiteindelijk beeindigd. Ik heb geen bevestiging verzonden. Nu is het zo ver dat ik inmiddel 2 aanmaningen heb gekregen en er nu een einddatum in staat. Voldoe ik dit bedrag niet dat zal het voor de rechtbank komen.
fijne club die vlucht24. Nooit doen !
Ik heb ook geen idee hoe ik dit bedrijf te lijf moet gaan. Machteloosheid ten top.
Het recht behalen gaat altijd geld kosten. Zeer frusterend.
Na het blokkeren van de credit card heb ik de volgende dat een telefoontje gahad van vlucht24 (nederlands talig sprekende man). Die heeft mijn klacht aangehoord en vond alles heel normaal en dat de bedragen allemaal duidelijk vermeld staan. Hij gaf toe dat het eindbedag hoger was dat op het moment dat ik de bevesigingsknop indrukte.
Hij vroeg of ik dan wilde annuleren. Nee, ik wil helemaal niets heb ik verteld en hij vertelde dat het an. Hij wilde dat ik een annuleringsbericht zou sturen naar vlucht24. Dit heb ik geweigerd. Na lang aandringen over bevestigen van de annulering van zijn kant is het gesprek uiteindelijk beeindigd. Ik heb geen bevestiging verzonden. Nu is het zo ver dat ik inmiddel 2 aanmaningen heb gekregen en er nu een einddatum in staat. Voldoe ik dit bedrag niet dat zal het voor de rechtbank komen.
fijne club die vlucht24. Nooit doen !
Ik heb ook geen idee hoe ik dit bedrijf te lijf moet gaan. Machteloosheid ten top.
Het recht behalen gaat altijd geld kosten. Zeer frusterend.
Re: Vlucht24.nl
Als u dit niet kunt aantonen, vrees ik het ergste als het voor de rechter komt.