LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voor €19,- naar Istanbul met Corendon?

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Voor €19,- naar Istanbul met Corendon?

Ongelezen bericht door Gast »

Toch blijf ik het vreemd vinden dat een bedrijf mag adverteren voor iets wat niet geleverd kan worden.... Is daar niks aan te doen?

Vakantiegangers

Ongelezen bericht door Vakantiegangers »

Teneerste basicair, ryan air meer van deze zogenaamde lowcost cariers handhaven dezelfde vanaf prijs. Dit komt in de hele luchtvaartmaatschappij voor.

Ik ben een aantal keren gevlogen naar Istanbul. En om eerlijk te zijn heb ik er geen problemen mee gehad. Vloog voor een enkele vlucht 29 euro en terug 39 euro. Dit ond ik zeer redelijke prijzen om drie dagen in istanbul te zitten! Ga maar drie dagen naar Ameland kijken hoeveel dat kost.

Als je heel goed service, top nodge ga je maar bij KLM boeken voor vele hogere bedragen.

Dus ik vind dat jullie voor de prijzen dat je betaalt en dat vooral voor een lowcost carrier niet moet klagen.

je kan eenmaal niet voor een dubbeltje vooraan zitten, zit je maar lekker achter en accepteer je dat.

vakantieganger die altijd goedkoop vliegt en daar geen probleem mee heeft. :wink:

Fan

Ongelezen bericht door Fan »

WAAR GAAT DIT LAATSTE BERICHT OVER?

meubelmann

Ongelezen bericht door meubelmann »

Ik heb met fly air gevlogen. Het was een prachtig nieuw toestel en een uitstekende service, geen klachten hierover dus.

Sadewi

Ongelezen bericht door Sadewi »

Ik heb ook met Fly Air gevlogen. Om precies te zijn 20 juni Eindhoven - Dalaman en 27 juni retour. Service was goed. Stoelen waren uitstekend. Personeel erg vriendelijk. Eten aan boord standaard (broodje, kaas, boter, jam) Kortom, voor herhaling vatbaar.

layla

Ongelezen bericht door layla »

Als je ruim van te voren boekt kun je heus wel vluchten vinden vanaf 19 euro, ik heb zelf al een aantal keren gevlogen voor die prijs, soms niet op de heen-en terugreis, maar ook al betaal je 49 euro dan is het nog heel erg goedkoop voor een vlucht naar Istanbul hoor!

Har

Ongelezen bericht door Har »

Hallo , voor 19 euro vliegen lijkt mij goed nieuws, kun je operators vermelden met website erc.

osseworst

Ongelezen bericht door osseworst »

Eh, kijk eens naar het onderwerp: Voor €19,- naar Istanbul met Corendon? Wat dacht je van www .corendon.nl
Valt me toch een beetje van je tegen, Har. :wink:

Har

Ongelezen bericht door Har »

Och dat is toch positief, ik krijg elke week een nieuwsbrief van Corendon, de Euro 19 hebben zij bij zeker door gestreept ?? LOL

Gesloten