LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voor €19,- naar Istanbul met Corendon?

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

Voor €19,- naar Istanbul met Corendon?

Ongelezen bericht door Gast »

Nou, ik hoor en zie overal de advertenties van Corendon voor vluchten naar Istanbul voor maar €19,-

Das een mooie aanbieding en ik weet ook wel dat er nog kosten en dergelijk bij komen, maar een retour voor ongeveer € 100,00 pp incl kosten vond ik niet te duur.

Ik op zoek op het internet. Nergens kom ik de prijs van € 19,- tegen. Mijn gedachte was dat ik misschien iets verkeerd deed of niet goed keek en nam dus contact op met een medewerker van reserveringen. Die vertelde mij dat er geen stoelen meer te krijgen waren voor die prijs. De vanafprijs vor een enkeltje was nu €49,- excl. kosten. Ja, dan hadden jullie die kreten natuurlijk wel overal weg mogen halen was mijn reactie...Op de site wordt nog steeds geroepen over een va. prijs van € 19,-!

Werd een beetje lacherig over gedaan, maar werd mij wel vertelt dat het het lieten staan omdat er volgend jaar toch weer zo´n actie komt....

Is dit misleiding of niet?!

Gast

Re: Voor €19,- naar Istanbul met Corendon?

zelfs voor 19 euro ga ik niet meer met corendon mee :?

Vakantieganger.

Ongelezen bericht door Vakantieganger. »

Zouden we nu toch ook met Corendon mee willen gaan? Morgen gaat er een nieuwe wet van start dat alle Europesche lijn en chartervluchten vertragingen van meer dan 2 uur moeten vergoeden.

Overboekingen op vluchten moeten vergoed worden, dus we hebben iets meer zekerheid en laten niet meer over ons heen lopen.

Zo zullen ze beter hun best moeten doen, om de geplande vluchten op tijd te moeten uitvoeren. ( Uitzonderingen daar gelaten!) Het werd tijd!

erikje

Ongelezen bericht door erikje »

Corendon vliegt veel met FlyAir, dat zijn thuisbasis in Turkije heeft. Op zich is daar niks mis mee, maar gelden deze nieuwe regels ook voor maatschappijen van buiten de EU?

Mina

Ongelezen bericht door Mina »

Wat ik ervan begrepen heb, het was op het journaal, geldt het alleen voor Europesche maatschappijen. Zowel lijn als charter.

Gast

Voor de Turkije gangers hier op het forum. Het visum wat je bij aankomst in Turkije moet betalen, is verhoogd van €10 naar €15.

erikje

Ongelezen bericht door erikje »

Dus als ik je goed begrijp Mina, hoeft een niet-EU maatschappij zich niets van de nieuwe regels aan te trekken?

Mina

Nee dus! Het gaat enkel en alleen om Europesche maatschappijen. En dat was vandaag uitgebreid in het nieuws geweest, dus zal iedereen het nu wel zo,n beetje weten!

Dutchie1

Ongelezen bericht door Dutchie1 »

Fly Air heeft te grote schulden bij Euro Control en mag (voorlopig) niet meer naar diverse landen in Europa vliegen.

Gast

Nu, daar hoef je niet rouwig om te wezen. Dat moet zo,n sclechte maatschappij zijn, met slecht materiaal.

sezofala

Ongelezen bericht door sezofala »

De nieuwe compensatieregels gelden ook voor niet-EU maatschappijen. In dit geval valt ook Fly air hier dus onder.

De regels gelden voor:

- passagiers die vertrekken ván een EU-luchthaven (alle maatschappijen)

- passagiers die vertrekken náár een EU-luchthaven (alle EU-airlines, tenzij zij in dat andere land al de locale wettelijke bijstadn ontvangen. Dus niet Flyair, wél KLM......)

Gast

Nee, lekker on topic is dit.... :?

Gast

Verdorie! Ik heb ook gebeld, maar kreeg de mededeling dat het deze aanbieding allang uitverkocht was! Sorry hoor, maar maak dan geen reclame!

A de Kock

Ongelezen bericht door A de Kock »

Inderdaad, zag/hoorde die reclame gister weer op tv :?

baba

Ongelezen bericht door baba »

ge kent toch de "werkwijze" van corendon - zijn al jaren misdadig bezig- waarom laten jullie je nog belazeren ? ik begrijp het niet - een ezel stoot zich geen 2 maal aan dezelfde steen - dus beste mensen laat u niet "klissen" door hun "technieken" of zijn wij hollanders zooooo een stom volk ?

Mina

Even een correctie van een berichtje hierboven ergens. Het toeristenvisum was en blijft nog steeds €10. Dus geen verhoging nog!

Truusje

Ongelezen bericht door Truusje »

8) :oops: Voor 19 euries naar Istanboel?Moet je zeker bij de bagage onder in het vliegtuig. :lol: :lol: 8)

Gast

Jij wel, Truusje :roll:

Gast

Het gaat erom dat ze adverteren met een aanbieding welke helemaal niet meer relevant is, omdat het al maanden terug uitverkocht was...

Gast

En misschien ook nooit bestaan heeft voor die prijs. En alswel, zullen het wel 3 stoelen zijn geweest!

Allemaal lokkertjes en toch zijn er weer mensen, die erin trappen en daar leven hun van. Dus? Niet doen!

Gesloten