Dit wil ik graag even kwijt.
Denk je een annulerings verzekering aftesluiten voor het geval dat er wat tussen komt(logisch)nou mooi niet mijn dochter heeft een reis geboekt met haar vriendin de reis kan helaas niet doorgaan.
Zijn nu al anderhalve maand verder met annuleren kregen geen antwoord.Tot ik vandaag belde mijn dochter heeft het hele reis bedrag betaald,maar krijgt haar geld niet terug,zelfs nog geen gedeelte.
Dus mensen let goed op je moet eerst dood zijn of ernstig ziek,en dan maar hopen of je wat terug krijgt.
Dus kortom annulerings verzekering slaat nergens op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga hier mee naar een advocaat u hoort meer van ons.
Heb vaker reizen geanuleerd maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vooral niet boeken bij tourmax
Re: vooral niet boeken bij tourmax
Hoezeer ik ook tegen Tourmax achtige toko's ben. Ik vind dit topic werkelijk te dom voor woorden!
NATUURLIJK is een annuleringsverzekering er alleen voor ziekte gevallen of 1e (soms 2e) graads sterfgevallen. Dat is niet alleen zo bij tourmax maar bij elke andere touroperator. Sterker nog tourmax sluit die verzekering waarschijnlijk niet eens zelf af, maar doet dit gewoon via een verzekeringsmaatschappij.
Kortom, dit is gewoon een belachelijk topic!
NATUURLIJK is een annuleringsverzekering er alleen voor ziekte gevallen of 1e (soms 2e) graads sterfgevallen. Dat is niet alleen zo bij tourmax maar bij elke andere touroperator. Sterker nog tourmax sluit die verzekering waarschijnlijk niet eens zelf af, maar doet dit gewoon via een verzekeringsmaatschappij.
Kortom, dit is gewoon een belachelijk topic!
-
Je had beter de voorwaarden van de verzekering kunnen doorlezen voordat je begon te klagen. Het probleem ligt niet bij tourmax, maar de reden waarom het reis geannuleerd is. Zelfs je advocaat gaat er weinig uithalen. EN tja, als je die voorwaarden niet wilt doorlezen, dan krijg je dit soort klaagzang.
Ik ben ook niet zo van die vage reisorganisatie's, maar dit kun je toch echt Tourmax niet aanrekenen.
Een annulering moet altijd een geldige reden hebben en dat staat heel duidelijk in de voorwaarden.
Dat zou mooi worden. Je hebt ineens geen zin meer in die reis, of je hebt elders een goedkopere, misschien wel mooiere reis gezien.... kom je er echt niet onderuit, zonder kosten. Dat is maar goed ook.
Jammer maar helaas en daar kan Tourmax, of wie dan ook echt niets aan doen.
Een annulering moet altijd een geldige reden hebben en dat staat heel duidelijk in de voorwaarden.
Dat zou mooi worden. Je hebt ineens geen zin meer in die reis, of je hebt elders een goedkopere, misschien wel mooiere reis gezien.... kom je er echt niet onderuit, zonder kosten. Dat is maar goed ook.
Jammer maar helaas en daar kan Tourmax, of wie dan ook echt niets aan doen.