Reisgeboekt bij Holidaychek onder nr. 346956998 voor 11 pers. nu blijkt bij 2 pers. de voornaam verkeerd is door gegeven.Het veranderen van deze namen Kost 2x 559,00eur. dus 1118,00euro. volgens ons is dat erg veel,is hier iets aan te doen,
Groeten H. de Vos
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Voornaam wijzigen
Re: Voornaam wijzigen
Ja, goed opletten wat je invult.
Het is algemeen bekend dat het wijzigingen van vluchtgegevens erg prijzig kan zijn.
Het is algemeen bekend dat het wijzigingen van vluchtgegevens erg prijzig kan zijn.
-
Wat veel zorgelijker is dat mensen nog steeds niet begrijpen en willen lezen dat er gevraagd word om de namen te noteren zoals vermeld in je paspoort.Weegschaal2 schreef:Reisgeboekt bij Holidaychek onder nr. 346956998 voor 11 pers. nu blijkt bij 2 pers. de voornaam verkeerd is door gegeven.Het veranderen van deze namen Kost 2x 559,00eur. dus 1118,00euro. volgens ons is dat erg veel,is hier iets aan te doen,
Groeten H. de Vos
Dagelijks zie je hier dit soort vragen voorbij komen, van mij mag dat tarief vertienvoudigd worden misschien leren mensen dan eens te lezen alvorens ze op akkoord drukken.
volgens ons is dat erg veel,is hier iets aan te doen,
wijzigen is altijd duur en nee er is niets aan te doen, de fout is door de boeker gemaakt.
wijzigen is altijd duur en nee er is niets aan te doen, de fout is door de boeker gemaakt.
Afgezien van wat ik er inhoudelijk van vind zou ik het reserveringsnummer in combinatie met uw achternaam even uit deze post verwijderen...
Oja en inhoudelijk: nee hier kunt u niets tegen doen, behalve de volgende keer gewoon netjes de correcte voornaam invullen. Heel jammer allemaal maar zo werkt het al jaren
Oja en inhoudelijk: nee hier kunt u niets tegen doen, behalve de volgende keer gewoon netjes de correcte voornaam invullen. Heel jammer allemaal maar zo werkt het al jaren