Wij gaan al 20 jaar op vakantie met Vrij-UIT auto-vakanties.
De laatste tijd maken we rare dingen mee:
1. een onterechte betalings-aanmaning
2. fouten in de gids
3. onduidelijke vouchers
4. extreme wachttijden aan de telefoon en slecht personeel
5. afhandelingen bij reservering gaat niet goed.
Wie maakt dit ook mee?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vrij-Uit
Re: Vrij-Uit
Het is voor iedereen vervelend wat er met vrij uit aan de hand is, dit komt door het volgende:
1. Vrijuit is verhuist naar een nieuw pand, de telefoonlijn werkt nog niet optimaal.
2. Ze hebben een nieuw reserveringssysteem waar wat foutjes in zitten, ze zijn hiervan op de hoogte en werken er hard aan dit te verbeteren.
3. Er is een nieuw systeem voor reisbescheiden, ook dit staat in de kinderschoenen en zijn er helaas wat mankementjes.
Stuur ze een email of probeer het via het reisbureau waar je geboekt hebt!
Ik hoop voor iedereen dat de overlast snel over is.
1. Vrijuit is verhuist naar een nieuw pand, de telefoonlijn werkt nog niet optimaal.
2. Ze hebben een nieuw reserveringssysteem waar wat foutjes in zitten, ze zijn hiervan op de hoogte en werken er hard aan dit te verbeteren.
3. Er is een nieuw systeem voor reisbescheiden, ook dit staat in de kinderschoenen en zijn er helaas wat mankementjes.
Stuur ze een email of probeer het via het reisbureau waar je geboekt hebt!
Ik hoop voor iedereen dat de overlast snel over is.