LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vroegboeking bij reiscompas

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
ap

vroegboeking bij reiscompas

Ongelezen bericht door ap »

Ik heb bij reiscompas een reis geboekt naar orange county resort te kemer turkije .Naar een telefoon geprek met de mederwerkster volgens mij zeer onervaren ze werkte er voor de 2de week werd mij de reissom naar een ongeveer 30minuten bekend gemaakt.Zij kwam steeds op een andere prijs dan wat op de site van reiscompas aangegeven word.
Maar nu heb ik van derden gehoord dat de prijs die ik er voor betaal alleen geld als ik voor 31-03-05 de gehele reissom heb betaald want in die prijs zou een vroegboekkorting zitten. Op de bevesteging staat dat het aanbetalingsbedrag 15% is van de totale reissom en de resterende bedrag 6weken voor vetrek bij hun op de rekening moet staan.Maar op de achterkant van de bevesteging staat letterlijk indien u gebruikt maakt van vroegboek kortingsaktie dient u het bedrag te betalen voor het einde van deze actie periode.Ten eerste ik weet niets van een vroegboek actie korting of een periode.Er zijn toch anvr voorwaarden daar staat niets vermeld van vroegboek kortings alleen van 15%aanbetalen en de rest 6weken voor aanvang van de reis.
Mijn vraag is kan dit zo maar je gaat toch niet de hele reissom 5a6maanden van te voren betalen en als je dit niet doet betaal je maar een toeslag van +-75euro p.p.
Ik ben vast niet enigste die niets verteld is zou u in uw uitzending hier niet aandacht kunnen besteden om dit probleem op te lossen met reiscompas.b.v.d.Ron kuipers

dora

Re: vroegboeking bij reiscompas

Ongelezen bericht door dora »

Ik heb zojuist even op de site gekeken en kan daar eerlijk gezegd ook niets terug vinden, over een vreoeboekkorting. Misschien als je doorklikt naar de boeking, maar dat heb ik nog niet gedaan.

Bij de meeste touroperators wordt het toch al wel vaak op hun info weergegeven, maar hier niet!

En als ik jou was ging ik dus mooi niet alles nu al betalen. Kun je beter bij D-reizen boeken, daar hoef je nu niks aan te betalen en betaal je het gehele bedrag 6 weken voor vertrek.

Maarja, als je al geboekt hebt, dan helaas!

GastR

Re: vroegboeking bij reiscompas

Ongelezen bericht door GastR »

Wij hebben al diverse malen bij verschillende reisorganisaties gebruik gemaakt van vroegboekkorting bij pakketreizen. Altijd was het 15% aanbetalen en het restant 6 weken voor vertrek. Ik zou nooit een halfjaar van tevoren het gehele bedrag betalen.

Remond9
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 feb 2005 22:56

Re: vroegboeking bij reiscompas

Ongelezen bericht door Remond9 »

Ab,

Ik heb hier hun gids voor mij en inderdaad als je voor 31 maart boek
krijg je een vroegboek korting.

De bedragen op de site zijn al inclusief de kortingen die ze geven, na 31 maart betaal je meer.

Alleen dat als je die korting krijgt als je voor 31 maart betaald kan ik niets terug vinden jaa alleen dat je moet betalen volgende de ANVR reisvoorwaarden.

Groetjes,

Remond

Ps: waarom heb je voor dit hotel gekozen??

Dora

Re: vroegboeking bij reiscompas

Ongelezen bericht door Dora »

Ik denk ook dat het zo gaat. Als je voor 31 Maart boekt krijg je die vroegboekkorting. Doen andere touroperators trouwens ook hoor!

Je betaalt nu de aanbetaling en 6 weken voor vertrek de rest en daar zit die korting dan bij in. Boek je later dan 31 Maart, betaal je meer!

En waarom naar dat hotel vroeg iemand? Ja, waarom niet dan? Het ziet er heel mooi uit en moet zich dit jaar gaan bewijzen. Het is gloedje nieuw. Geef het een kans en dan horen we in het najaar wel, hoe of men het vind/vond.

Meteen een mening, omdat het te Hollands is? Niemand is er nog geweest!

Remond9
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 feb 2005 22:56

Re: vroegboeking bij reiscompas

Ongelezen bericht door Remond9 »

Heyy Dora,

Nee het was geen mening van mij hoor, was gewoon benieuwd.

Ik ga er zelf ook heen :P

Dora

Re: vroegboeking bij reiscompas

Ongelezen bericht door Dora »

Okè! Ik zou ook wel willen, maarja al andere afspraken. 8) :lol:

Laat het eens weten tegen die tijd, hoe het was! Veel plezier.

Gesloten