Wie is er ook uitgenodigd om een bijeenkomst bij te wonen van W.W. Holidays om na afloop een gratis reis in ontvangst te nemen!!
Graag reactie
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] W.W.Holyidays
-
Gast
Re: W.W.Holyidays
Ik niet. Maar ik wil alleen maar zeggen: TRAP ER NIET IN. Je wordt compleet opgelicht of ze proberen je een SHARE te verkopen!!
-
Gast
Dat is nu toch eindelijk wel bekend dat dit oplichterij is.
Lees het Forum maar eens goed.
Ik snap niet dat mensen daar nog steeds intrappen.
Betreft Time Sharing. Er zijn velen die er toch intrappen maar wat mij opvalt na een dag hebben ze ineens spijt of denken ze dat ze opgelicht zijn en willen ervan af.
Moet je van tevoren bedenken en niet achteraf zitten zeuren dat je opgelicht ben.
Lees het Forum maar eens goed.
Ik snap niet dat mensen daar nog steeds intrappen.
Betreft Time Sharing. Er zijn velen die er toch intrappen maar wat mij opvalt na een dag hebben ze ineens spijt of denken ze dat ze opgelicht zijn en willen ervan af.
Moet je van tevoren bedenken en niet achteraf zitten zeuren dat je opgelicht ben.
-
weidevogel
TRAP ER NIET IN, voor je het weet zit je aan een contract vast. Ze zijn zo link met hun verhaal.
Gratis accommodatie!!!! zelf tickets verzorgen, betaling van verblijf daar, kost je veel meer dan een totaal geboekte reis bij een reisbureau.
Ze gebruiken ook steeds andere namen, bijv. Traveljet Vacation Shop, The Vacation Store, Continental Yet Holidays. Ze opereren vaak vanaf vliegvelden, waar ze een kantoor huren in de avonduren en weekends. Bijv. Triport I in Amsterdam.
Zegt het voort, zegt het voort.
Gratis accommodatie!!!! zelf tickets verzorgen, betaling van verblijf daar, kost je veel meer dan een totaal geboekte reis bij een reisbureau.
Ze gebruiken ook steeds andere namen, bijv. Traveljet Vacation Shop, The Vacation Store, Continental Yet Holidays. Ze opereren vaak vanaf vliegvelden, waar ze een kantoor huren in de avonduren en weekends. Bijv. Triport I in Amsterdam.
Zegt het voort, zegt het voort.
-
noa
Ze zijn nu bezig onder de naam travel holidays.Via de telefoon dat je een reis gewonnen hebt na een aantal vragen.
Ook hetzelfde verhaal alleen tegen ons zeiden ze dat het een totale reis was. Maar toch na twijfel maar eens op internet gezocht en dat bevestigden onze vermoedens, dus wij zijn niet naar die avond gegaan, gelukkig!!! Deze werd gehouden op rotterdam airport.
Ook hetzelfde verhaal alleen tegen ons zeiden ze dat het een totale reis was. Maar toch na twijfel maar eens op internet gezocht en dat bevestigden onze vermoedens, dus wij zijn niet naar die avond gegaan, gelukkig!!! Deze werd gehouden op rotterdam airport.
-
Dutchy
Voordat u met wie dan ook in zee gaat, vraag de touroperator of rreisaanbieder wat zijn ANVR nummer is.
Ga vervolgens met deze gegevens naar de ANVR site rn kijk op de ledenlijst. Staat ze er niet in dan niet ingaan op deze aanbieder.
De internet site is www.anvr.nl
Succes.
Ga vervolgens met deze gegevens naar de ANVR site rn kijk op de ledenlijst. Staat ze er niet in dan niet ingaan op deze aanbieder.
De internet site is www.anvr.nl
Succes.