LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waardeloze service sunweb
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 19 sep 2017 18:10
Waardeloze service sunweb
Bedankt Sunweb voor de goede service NOT! Denk je een mooie vakantie geboekt te hebben naar de plek waar je de laatste paar jaar met veel plezier geweest bent, word je reis geannuleerd na 3 maanden!, nou goed na vele telefoongesprekken over en weer zouden we er toch heen kunnen, krijg je een dag later te horen dat er geen vliegtickets meer beschikbaar zijn en dat je maar iets anders uit moet zoeken! Totaal niet wat wij willen! Zit je te kijken naar andere vakanties in de regio, het is allemaal niks, slechte recensies en gewoon duur! Helaas was geld terug krijgen ook niet mogelijk en Zitten wij gewoon met onze vakantiedagen die wij vast hebben staan op het werk! Dus zomaar een maand later gaat ook niet! Nu toch iets gevonden wat in plaats van een 8,9 in de recensies een 6,3 is en ook nog verder weg van het strand, ziet er minder mooi uit, en ook nog 250 euro duurder.(maar ja we hebben geen keus, sunweb werkt niets mee!)Maar dat is niet het enige, doordat ze onze vlucht niet gereserveerd hadden gehouden (wat een van de telefonistes wel zou doen) moeten wij nu ook nog overnachten in Amsterdam! Word een lekkere dure vakantie op deze manier.. aan de telefoon, waar ik het wachtliedje al van uit mijn kop kan, word je van het kastje naar de muur gestuurd! Vandaag na 2 weken, een telefoonrekening waar de tranen je van in je kont schieten met hun 0900 nummers, eindelijk de kogel door de kerk, er is iets fout gegaan, maar komen niks tegemoet! Dus de vakantie valt ons onbedoeld al snel 500 euro duurder uit!Dat is toch geen service! Laatste keer dat ik Met Sunweb naar Kreta ga! Wat slecht!
-
- Berichten: 12823
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Waardeloze service sunweb
Dat uw eerste reis geannuleerd is kan verschillende oorzaken hebben. Wellicht problemen in het hotel, of een verbouwing. Dan is het netjes dat u dit van te voren weet.
Zo te lezen zijn er wel alternatieven geboden, maar u had ook recht gehad op ontbinding en geld terug. U kunt, op een rustige manier, in overleg met Sunweb voor de extra kosten die u heeft moeten maken.
Zo te lezen zijn er wel alternatieven geboden, maar u had ook recht gehad op ontbinding en geld terug. U kunt, op een rustige manier, in overleg met Sunweb voor de extra kosten die u heeft moeten maken.
Re: Waardeloze service sunweb
Wat was de reden van het annuleren?
Had u ook een bevestiging gekregen dat de vluchten werden vast gehouden voor u?
Waarom kon u geen geld terug krijgen?
Had u ook een bevestiging gekregen dat de vluchten werden vast gehouden voor u?
Waarom kon u geen geld terug krijgen?