Hoi,als ik geintresseerd ben in een hotel kijk ik altijd eerst naar vakantiereiswijzer en zoover om te kijken wat voor cijfer een hotel heeft.
En nu stelde ik mij de vraag,wat voor cijfer moet een hotel ninimaal hebben voor jullie dat hotel willen boeken?
Voor mij is dat minstens rond de 7,0
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] waarderingscijfer.
Re: waarderingscijfer.
Hihi nou ik ben een beetje snob ik ga echt niet lager dan een 9,
een 7 durf ik persoonlijk niet aan.
Maar dat is ieder voor zich natuurlijk ik kan ook niet in iemand anders zijn portemonnee kijken. De wat hoger gewaardeerde hotels en dan heb ik het over Turkije zijn over het algemeen ook de wat duurdere.
Maar ik heb makkelijk praten hoor wij kunnen in het voor en na seizoen.
een 7 durf ik persoonlijk niet aan.
Maar dat is ieder voor zich natuurlijk ik kan ook niet in iemand anders zijn portemonnee kijken. De wat hoger gewaardeerde hotels en dan heb ik het over Turkije zijn over het algemeen ook de wat duurdere.
Maar ik heb makkelijk praten hoor wij kunnen in het voor en na seizoen.
Wel ik ben een luxe paard en wil altijd het beste,voor minder dan vijf sterren ga ik de deur niet uit en net zoals chief ga ik ook niet onder de 9.
Maar het is zoals chief zegd dat is ieder voor zich natuurlijk.
Maar het is zoals chief zegd dat is ieder voor zich natuurlijk.
wat stellen die cijvers nu voor??, luxe paard of niet (*_*) de beoordelingen zeggen helemaal niets van ex gasten