LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] warme douche voor dfds seaways

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
missdana

warme douche voor dfds seaways

Ongelezen bericht door missdana »

Wij willen graag een warme douche geven aan dfds seaways. Eind september boekten wij op internet een minicruise naar Newcastle voor eind oktober ik had daar geen annuleringsverzekering voor nodig dacht ik, precies die dag kreeg mijn man een ongeluk en moest in het ziekenhuis opgenomen worden en daar zou hij zeker tot eind oktober moeten blijven :(
Ik heb telefonisch contact gehad met dfds en alles kon kosteloos worden geannulleerd! :lol:
Daarom de warme douche voor dfds seaways :D

Gast

Re: warme douche voor dfds seaways

Ongelezen bericht door Gast »

hardstikke leuk voor jullie, maar...........eigenlijk zou er dus een warme douche gegeven moeten worden omdat een touroperator zich NIET aan de voorwaarden houdt.
Ik blijf dat een beetje hypocriet vinden.
Logisch dat het 'cool' overkomt, maar wat denkt u een volgende keer bij een bedrijf welk dat niet kan doen?
Stel deze ferrymij hoeft nergens annuleringskosten te betalen, dan is het niet zo'n grote geste naar u toe.

Ondanks dat ik u die meevaller van harte gun, heb ik liever dat elk bedrijf zich exact aan de voorwaarden houdt.

Duidelijkheid boven alles toch?

eliane

Re: warme douche voor dfds seaways

Ongelezen bericht door eliane »

je had zeker nog niets betaald?

..........

Re: warme douche voor dfds seaways

Ongelezen bericht door .......... »

zolang elke maatschappij maar doet wat bij de nederlanders in het straatje past vinden ze het geweldig maar zodra ze gewoon comfort de regels handelen dan moet je ze eens horen. ik walg hier van. mensen moeten eens een keer begrijpen dat die regels er niet voor niets zijn!!!
laten we met elkaar eens ophouden met zeuren en ons gewoon aan de regels houden!!wie de kont brand moet op de blaren zitten.zo simpel is het!!

Annelieke

Re: warme douche voor dfds seaways

Ongelezen bericht door Annelieke »

Jammer dat je een leuke reactie meteen weer de grond in moet boren. Laat DFDS gewoon genieten van het compliment en hopelijk gaan ze door met een vraag op een menselijke manier te behandelen! Zelfs al zou het hen zelf niks kosten, dat is toch niet erg? Ik zou het pas hypocriet vinden als de reservering er inderdaad kostenloos uitkan maar, omdat de regeltjes nou eenmaal zo zijn, de klant toch voor kosten op laten draaien. Kunnen ze ook doen, ze staan volgens de regels in hun recht maar is volgens mij niet zo netjes om over de rug van een toch al gedupeerd mens nog extra geld binnen te halen. Regels moeten, voor zover mogelijk, op een menselijke manier gehandhaafd worden.

Gast

Re: warme douche voor dfds seaways

Ongelezen bericht door Gast »

dat vind ik nu ook meestal worden de regels toegepast in hun voordeel de klanten merken er nooit niks van.

een bedrijf wat wel goed handeld mag beste genoemd worden.
een ongeluk kan altijd gebeuren maar coulance naar klanten berijk je meer mee dan met regels.

vaker zijn klanten gewoon de dupe van foute informatie richting hun kant denk maar aan foto´s van je hotel wat niet eens je hotel is maar daar hoor je niemand over want dan zijn dr voorwaarden ineens niet belangrijk.

met zo´n actie houd je tevreden klanten dat weet ik zeker.
en nogmaals de rden van annuleren kan ook veel uitmaken.

of ik nu opbel sorry mijn schoonmoeder ligt ziek te bed ik kan niet gaan of ik bel op dat mijn vrouw een ongeluk heeft gehad en in coma ligt daar zit duidelijk wel wat verschil in

Gesloten