Hallo,
Ik heb een vraag binnenkort ga ik opvakantie, en heb all inclusive geboekt.
Wat zijn de regels wat betreft, de aankomst en vertrekdag.
Ik meen dat je op de eerste dag alleen recht hebt op het avond eten.
Maar waar heb je recht op, op de dag van vertrek?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wat zijn de regels bij de Verzorging opvakantie?
Re: Wat zijn de regels bij de Verzorging opvakantie?
Op de vertrekdag eindigt het om 12.00 uur (tenzij in jouw hotelregels anders is beschreven maar dat heb ik nog niet meegemaakt) Maar wij hebben al 15 jaar 2x per jaar AI gehad. Geen enkel hotel deed er moelijk over. Eten en drinken van moment van aankomst tot vertrek. Soms hadden we geluk en kwamen we zo vroeg aan dat we zelfs nog aan het late ontbijt konden aanschuiven op de aankomstdag! Vertrek je 's nachts, krijg je meestal nog een een lunchpakketje mee. Komt alleen wel eens voor dat je kamer pas later in de middags klaar is, maar dat is begrijpelijk. Fijne vakantie!
Ook wij hebben de laatste jaren All.Inn. geboekt en het ligt inderdaad aan het hotel, hoe zij de regels hebben opgesteld. Tot nu toe, hebben wij in hotels gezeten, waar het ai begint bij aankomst en dat maakt niet uit hoelaat, tot aan dat je weer terug gaat. Maakt dan ook niet uit hoelaat. Wel moet je in het algemeen om 12 uur van je kamer af, maar in de meeste hotels zijn faciliteiten om nog de hele middag te kunnen verblijven. ( Bagageruimtes, douches, handoeken voor laat vertrekkende gasten e.d.)
Wij hebben tot nu toe altijd nog in hotels gezeten, waarbij we de kamer tegen een kleine vergoeding aan mochten houden tot laat in de middag, als je pas laat vertrekt.
Fijne vakantie gewenst!
Wij hebben tot nu toe altijd nog in hotels gezeten, waarbij we de kamer tegen een kleine vergoeding aan mochten houden tot laat in de middag, als je pas laat vertrekt.
Fijne vakantie gewenst!
De ervaring die G7 beschrijft, hebben wij ook al een aantal jaren bij AI-vakanties. En bij heel vroege aankomst kun je al meteen van alle faciliteiten en AI gerbuik maken en zo ook bij laat vertrek. Het kan inderdaad wel per hotel verschillen maar de meeste hoteliers zijn van mening dat het over de grote groep van alle vakantiegangers op een jaar niet veel uitmaakt. Er zijn mensen die vroeg aankomen en er zijn mensen die heel laat aankomen enz.
De kamer moet je meestal wel om 12u verlaten maar kan soms tegen betaling van een laag bedrag worden aangehouden. Soms krijg je dat zelfs gratis voor elkaar, is ons al een aantal jaren gelukt in ieder geval.
De kamer moet je meestal wel om 12u verlaten maar kan soms tegen betaling van een laag bedrag worden aangehouden. Soms krijg je dat zelfs gratis voor elkaar, is ons al een aantal jaren gelukt in ieder geval.