Hallo allemaal,
Wij gaan in september voor 4 weken naar America.
Nu hebben wij op verschillende forums en website rare dingen gehoord over Cruise America.
Is er hier iemand die met deze verhuurder ervaring heeft.
Wij lezen graag de reactie en info over dit onderwerp
Groetjes
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wie heeft er ervaring met campers van Cruise America
Re: wie heeft er ervaring met campers van Cruise America
Ik heb in 2003 zeer goede ervaring met Cruise America in L A gehad, ik heb daar een C 25 gehuurd voor 4 weken, spik nieuw.
Zij verhuren ook wel 3 jarige campers, die rammelen nogal heb ik van vrienden begrepen, de service verlening is normaal gesproken binnen 24 uur ( reparatie of vervanging)., de airco en koelkast zijn vaak de probleem gevallen.
De kwaliteit kan wisselen per stad heb ik begrepen.
Online boeken is m.i niet aan te raden, een reisburo staat sterker tegenover een verhuur bedrijf, zeker een over drukke periode.
Laat je van te voren goed informeren ,ook over de transfers door Cruise America.
Succes.
Zij verhuren ook wel 3 jarige campers, die rammelen nogal heb ik van vrienden begrepen, de service verlening is normaal gesproken binnen 24 uur ( reparatie of vervanging)., de airco en koelkast zijn vaak de probleem gevallen.
De kwaliteit kan wisselen per stad heb ik begrepen.
Online boeken is m.i niet aan te raden, een reisburo staat sterker tegenover een verhuur bedrijf, zeker een over drukke periode.
Laat je van te voren goed informeren ,ook over de transfers door Cruise America.
Succes.