misschien een heel stomme stomme stomme vraag en ik denk dat ik het wel weet maar ik wil even zekerheid...
we hebben vaak met klm gevlogen en nu gaan we weer eens volgende mnd weg sinds 3 jaar met klm...nu staat er op de site dat er sinds feb ticket die voor die tijd uitgegeven zijn de max gewicht teld en anders stuks????
ik neem er uit op...dat ze bedoelen je mag 1 koffer nu per persoon mee nemen van 20 kilo,deed ik toch al daar niet van...nou ja 2 man erbj..
maar wil het toch ff weten van mensen die ermee hebebn gevlogen...
ik las anders 15 euro per kg...ja overgewicht is logisch..al hadden we 3 jaar terug in londen zoveel geshopt,ja sorry uitverkoop dat we allebei ,ik 9,8 en mijn man 8 overgewicht hadden,had al geld opzei gehouden,maar omdat er meer zakenlui gaan en geen bagage is,lieten ze ons zo door...nou ja maar lekkere liuchtjes gekocht,,,
ik weet dat er mensen zijn.hey ja nu val je door de mand,je hebt toch gestuutd voor reizen,maar het is veranderd per feb?dus???ik weet het niet en ik ben het type de alijd graagd alles van te voren goed wilt weten....
aub wie kan me een antwoord geven????
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wie heeft er laast in europa met klm gevlogen
-
Re: wie heeft er laast in europa met klm gevlogen
Lees dit:
ARTIKEL VIII: BAGAGE
1. Vrij toegestane hoeveelheid Bagage
Afhankelijk van de Tariefvoorwaarden en de vervoersklasse mogen Passagiers een bepaalde hoeveelheid Bagage kosteloos meenemen. De vrij toegestane hoeveelheid Bagage is vermeld op het Ticket en dient te allen tijde in acht genomen te worden.
Afhankelijk van de route die gevlogen zal worden, is deze vrij toegestane hoeveelheid Bagage hetzij gebaseerd op het gewicht van de bagage (de "weight" methode), hetzij gebaseerd op een combinatie van gewicht, afmeting en aantal bagagestukken (de "piece" methode). Meer informatie is verkrijgbaar op de kantoren van Vervoerder en zijn Bevoegde Agenten, en is te vinden op de website van Vervoerder (www.klm.com).
ARTIKEL VIII: BAGAGE
1. Vrij toegestane hoeveelheid Bagage
Afhankelijk van de Tariefvoorwaarden en de vervoersklasse mogen Passagiers een bepaalde hoeveelheid Bagage kosteloos meenemen. De vrij toegestane hoeveelheid Bagage is vermeld op het Ticket en dient te allen tijde in acht genomen te worden.
Afhankelijk van de route die gevlogen zal worden, is deze vrij toegestane hoeveelheid Bagage hetzij gebaseerd op het gewicht van de bagage (de "weight" methode), hetzij gebaseerd op een combinatie van gewicht, afmeting en aantal bagagestukken (de "piece" methode). Meer informatie is verkrijgbaar op de kantoren van Vervoerder en zijn Bevoegde Agenten, en is te vinden op de website van Vervoerder (www.klm.com).
-
bedankt tennis,ik weet genoeg! nu....
dank je wel ik had al op de site zitten kijken ,maar dacht ga het voor de zekerheid ff vragen....heel veel gelezen maar dit stukje dus niet..dank je nogmaals
dank je wel ik had al op de site zitten kijken ,maar dacht ga het voor de zekerheid ff vragen....heel veel gelezen maar dit stukje dus niet..dank je nogmaals
Dan op naar de zon!
Prettige vakantie!
Prettige vakantie!
-
jaaaaaaaaaaaaaaa nog ff wachten 4 weekjes,als ik nuga dan ga je dood van de hitte(rome)maar komt goed...ga een hele tijd dus dan hebben we de tijd op ons gemakkie....ihihhi dank je...
hoe ik er nou bij kwam,is bij man heeft een camera tas en ik dacht zal eens ff kijken wat de afmeting mag zijn..kwam ik dat dus tegen,,,pfffff en ik werd niet echt wijzer...vandaar
hoe ik er nou bij kwam,is bij man heeft een camera tas en ik dacht zal eens ff kijken wat de afmeting mag zijn..kwam ik dat dus tegen,,,pfffff en ik werd niet echt wijzer...vandaar