Wij staan op het punt voor eind juni as. een huisje in Frankrijk te boeken via Bonvacances (www.bonvacances.nl). Deze organisatie is niet aangesloten bij SGR, ANVR en calamiteitenfonds. Toen ik dat ter sprake bracht kreeg ik als aanbod dat ik 1 dag voor vertrek mocht betalen (vreemd of goede service?).
Ik ben benieuwd of anderen ervaringen hebben met deze organisatie.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie heeft ervaring met Bonvacances
Re: Wie heeft ervaring met Bonvacances
Bete Quirine,
Hoe is het afgelopen met jullie vakantie in 2007? Wij hebben nl een huisje geboekt via bonvacances maar krijgen ze niet meer te pakken en op mail wordt niet gereageerd.
Wij horen graag van je.
gr
Esther Ekering
Hoe is het afgelopen met jullie vakantie in 2007? Wij hebben nl een huisje geboekt via bonvacances maar krijgen ze niet meer te pakken en op mail wordt niet gereageerd.
Wij horen graag van je.
gr
Esther Ekering
Mijn dochter heeft een huisje gehuurd in Frankrijk bij Bonvacance. Ze heeft net het hele bedrag betaald en krijgt nu te horen dat ze failliet zijn. Je kunt overigens zo op hun site een huisje huren!
Ik zag zojuist op de volgende site het navolgende bericht (zie één van de reacties onder het bericht).
Zie http://www.omroepwest.nl/nieuws/haagse- ... s-failliet
Ik hoop dat iemand er iets aan heeft.
"Boekingen via Bonvacances bij Belvilla Vakantiehuizen zijn veilig
Klanten die via Bonvacances een huis hebben geboekt bij Belvilla Vakantiehuizen zijn ervan verzekerd dat hun boeking normaal doorgang kan vinden. Bonvacances is in deze intermediair en geen eigenaar van de boeking. Het contract is tussen de klant en Belvilla afgesloten. Belvilla is wel aangeloten bij de ANVR en SGR.
Met vriendelijke groet,
Suzanne Janssen
Belvilla Vakantiehuizen"
Zie http://www.omroepwest.nl/nieuws/haagse- ... s-failliet
Ik hoop dat iemand er iets aan heeft.
"Boekingen via Bonvacances bij Belvilla Vakantiehuizen zijn veilig
Klanten die via Bonvacances een huis hebben geboekt bij Belvilla Vakantiehuizen zijn ervan verzekerd dat hun boeking normaal doorgang kan vinden. Bonvacances is in deze intermediair en geen eigenaar van de boeking. Het contract is tussen de klant en Belvilla afgesloten. Belvilla is wel aangeloten bij de ANVR en SGR.
Met vriendelijke groet,
Suzanne Janssen
Belvilla Vakantiehuizen"