LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie heeft ervaring met Flight2start?
Re: Wie heeft ervaring met Flight2start?
Ik heb begin februari tickets besteld en eind februari zonder problemen ontvangen.
Dus voor losse tickets en lage prijs een goed adres.
Maar voor complete reizen zou ik het niet weten .
Dus voor losse tickets en lage prijs een goed adres.
Maar voor complete reizen zou ik het niet weten .
ze werken oa samen met carlson wagonlit = wel bekend in de reiswereld, tevens kun je de tickets bij het hoofdkantoor betalen, dus niet alleen maar creditcard mogelijkheden, dit is misschien wel zo prettig. Volgens mij zijn ze niet ANVR-SGR aangesloten.
-
-
Flight 2 Start heeft onze vakantie goed verpest. Ten eerste hebben ze ons laten stranden op het vliegveld in Natal in Brazilië waardoor onze reis naar de amazone niet is doorgegaan. Ten tweede stuurden ze ons heel Brazilië door van hoofdkantoor naar hoofdkantoor en van vliegveld naar vliegveld met een opdracht zonder naar ons advies te luisteren. Hun incompetente manier van werken, zonder enige vorm van begrip voor onze situatie, communicatie of hulp, resulteerde uiteindelijk in een verpeste vakantie. Wij waren gestrand in Salvador en hebben zelf noodgedwongen een vlucht moeten boeken bij een andere luchtvaartmaatschappij om onze internationale vlucht niet te missen.
Daarnaast hebben ze tot nu toe niets gedaan om onze gemaakte kosten terug te krijgen. Zelfs een excuus voor alle overlast zat er bij deze organisatie niet in. De rekening loopt op tot meer dan 2000 euro.
Reisorganisatie Flight2start: BEDANKT!
Roel en Eva
Daarnaast hebben ze tot nu toe niets gedaan om onze gemaakte kosten terug te krijgen. Zelfs een excuus voor alle overlast zat er bij deze organisatie niet in. De rekening loopt op tot meer dan 2000 euro.
Reisorganisatie Flight2start: BEDANKT!
Roel en Eva