LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft ervaring met Montemar reizen?

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gert848

Wie heeft ervaring met Montemar reizen?

Ongelezen bericht door Gert848 »

Wie heeft ervaring met Montemar.nl?
Vorig jaar zijn we naar Malgrat da Mar geweest met Solmar Tours Perfekt.
Aangezien deze al was volgeboekt hebben we Montemar gevonden die hetzelfde Hotel aanbied, n.l. Bella Playa. Alleen is Montemar zeer klein en niet bij ANVR aangesloten ook nog geen forum terwijl ze al 22 jaar reizen organiseren. Maar is deze touroperator betrouwbaar want het adres is Druten komt niet overeen alleen met Schiks reizen.
Wie kan ons advies geven?
Laatst gewijzigd door Gert848 op 16 mar 2008 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.

G7

Re: Wie heeft ervaring met Montemar reizen?

Ongelezen bericht door G7 »

Beste Gert848.

Wij zijn jaren achtereen met Montemar op reis geweest, toen ze enkel en alleen nog maar hun eigen hotel Montemar in Pineda de Mar en Maritim in St-Susanna aanboden. Wij zijn de laatste keer met hen geweest, nadat ze ook meerder hotels gingen aanbieden in Malgrat en Calella.

Maak je geen zorgen over die SGR. Montermar is zelf aangesloten bij zoiets dergelijks, maar dan in Spanje, omdat het nu eenmaal Spanjaarden (familiebedrijf) zijn die dit aanbieden, maar een kantoor in Nederland hebben.

Volgens mij doen ze dit jaar geen zaken meer met Schiks reizen, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Schiks is trouwens een gerenomeerd bus/touringcarrbedrijf uit Druten, die ook al jaren bestaan. Wij zijn ook jaren geleden met hen naar Parijs en Berlijn geweest.

M.a.w. Je kunt echt gerust met hen (Montemar) gaan. Zul je geen spijt van krijgen. Goede hotels en de service ook terplaatse is dik in orde.

Gewoon doen! 8)

G7

Ongelezen bericht door G7 »

Even een correctie op bovenstaande.

Ik heb nog eens even rondgesurft en heb in het Montemarboekje 2008 gekeken en zo te zien hebben ze de reizen en boekingen nu bij Schiksreizen ondergebracht. Dan hoef je je helemaal geen zorgen te maken. Ken ze persoonlijk en zij zullen je nooit en te nimmer een kat in de zak verkopen.

Trouwens, Solmar is ook niet ANVR aangesloten. Wel SGR. Vind ik persoonlijk het belangrijkst. Maar dat is mijn mening!

Gert848

Ongelezen bericht door Gert848 »

Ok G7 bedankt voor de reactie. Ik hoop met een gerust hart naar Spanje te gaan in de mei vakantie.

Searcher

Ongelezen bericht door Searcher »

Enkele jaren geleden bood montemar reizen hun huis aan tegenover het hotel.
Dat is ons prima bevallen.
Mijn familie had het hotel al meerdere keren bezoch en was er vol lof over.
Wij hebben toen zelf onze vliegtickets geregeld en kregen destijds een enorme kinderkorting bij Iberia.

Hoe het nu is weet ik niet,het belangrijkste is dat de organisatie bij de SGR is aangesloten.
Je reissom is dan gedekt indien het bedrijf over de kop gaat.

Vanuit het hotel kun je na even lopen de trein naar Barcelona nemen.
Dat is echt een aanrader of naar Santa Suzanna daar waar het tweede complex ligt.

Verder kun je ook nog de nodige info vinden op www.vakantiereiswijzer.nl

Fijne vakantie !

Gesloten