Wij zijn namens een aantal gedupeerden op zoek naar meer mensen die een vliegreis hebben geboekt naar Macedonië of Pristina met de touroperator Skywings, vanaf Keulen of Düsseldorf.
Reden voor de zoektocht is om een officiële aanklacht in te dienen bij de duitse justitie wegens bedrog op basis van art 263, absatz 1, StGB.
Er blijkt standaard tickets verkocht te worden als zijnde rechtstreekse vlucht op de routes
Düsseldorf - Skopje - Düsseldorf
Düsseldorf - Ohrid - Düsseldorf
Köln - Skopje - Köln
en andere routes van en naar Macedonië
Waarbij de beloofde uitvoering sterk te wensen overlaat.
Vertraagde vluchten, aankomen of opstappen op andere luchthavens, willens en wetens naar de reizigers verzwijgen dat het geen rechtstreekse vluchten betreft, etc . etc.
Ook willen wij graag weten of mensen vervelende ervaringen hebben met Ajhan Dzaferoski, de eigenaar van deze maatschappij (gevestigd in Dortmund) of Akif, zijn kennelijke rechterhand.
Als dit zo is, dan ook dit graag vermelden zodat de aanklacht kan worden uitgebreid.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie heeft problemen met Skywings?
-
Wie heeft problemen met Skywings?
Laatst gewijzigd door Peter Wiertz op 20 aug 2008 18:37, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Wie heeft problemen met Skywings?
Peter,
Heb je wellicht ook concrete voorbeelden van het door jou gestelde? Beroepshalve heb ik veel belangstelling voor deze kwestie. Dank!
007
Heb je wellicht ook concrete voorbeelden van het door jou gestelde? Beroepshalve heb ik veel belangstelling voor deze kwestie. Dank!
007
-
Re: Wie heeft problemen met Skywings?
Ja, ik heb diverse voorbeelden en wil er zo veel mogelijk verzamelen.
Sterker nog: deze "voorbeelden" gaan allemaal procederen. Ik heb kontakten met deze betroffenen en het beste is (na gesproken te hebben met de duitse politie) om gemeenschappelijk een aanklacht in te dienen.
Ik wil de rechtsgang niet frustreren door al op een forum of openlijk op internet te diep inhoudelijk allerlei zaken in detail te bespreken.
Jij bent professioneel geïnteresseerd in dit soort zaken, dus je weet precies wat ik daarmee bedoel.
Sterker nog: deze "voorbeelden" gaan allemaal procederen. Ik heb kontakten met deze betroffenen en het beste is (na gesproken te hebben met de duitse politie) om gemeenschappelijk een aanklacht in te dienen.
Ik wil de rechtsgang niet frustreren door al op een forum of openlijk op internet te diep inhoudelijk allerlei zaken in detail te bespreken.
Jij bent professioneel geïnteresseerd in dit soort zaken, dus je weet precies wat ik daarmee bedoel.