LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie kan mij helpen?! (Bex reizen)

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
roosjee

Wie kan mij helpen?! (Bex reizen)

Ongelezen bericht door roosjee »

Samen met vriendinnen een reis geboekt naar hotel iris op Mallorca met vertrek op woensdag 16 juli t/m zaterdag 26 juli, vliegen met Airberlin, konden voor niks anders kiezen..

Wij alles ingevuld, komt er te staan transfer is alleen inbegrepen bij vertrek uit nederland op woensdag, dus wij dachten dat is mooi geen problemen, en bij de reisinfo van het hotel stond ook dat ALLE transfers zijn inbegrepen..
Toch maar even bellen voor de zekerheid, werd er mij verteld omdat we vliegen met AirBerlin (kon uit geen andere maatschappij kiezen, alleen airberlin) zit er geen transfer bij.. Maja dat staat helemaal NERGENS, nog keer de site nagekeken en inderdaad het stond nergens, tegen die mevrouw aan de telefoon gezegd en zij gaf toe dat dat nergens stond.. maja wij willen wel een transfer anders komt er nog ongeveer 100 euro bij.. zou overleggen met haar baas, en zou terugbellen.. niks gehoord dus zelf maar weer gebeld, mevrouw van de vorige keer niet aanwezig dus zou mij weer terug bellen, tot opheden niks gehoord.. kreeg vandaag wel boekingspapieren binnen via de post, heb alle kleine en grote letters gelezen en hier staat ook NERGENS dat er geen transfer bij zit als je met Airberlin vliegt!

Sta ik in mijn recht of kan ik maar beter ophouden met het gedoe om die transfer? Wat kan ik doen?

Oja en als je iemand weet die ook met Bex op vakantie gaat laat het degene even controleren of er wel een transfer bij zit, want als wij niet gebeld hadden hadden wij dit niet geweten en aangekomen in Mallorca zonder iets..

jandevries

Re: Wie kan mij helpen?! (Bex reizen)

Ongelezen bericht door jandevries »

Volgens mij sta je in je recht.
Als je een zogenaamde pakketreis hebt geboekt, dan hoort daar een transfer bij.
100 Euro rekenen voor de transfer is ook wel erg veel. Een taxi is een stuk voordeliger!

Jan

mangogirl

Re: Wie kan mij helpen?! (Bex reizen)

Ongelezen bericht door mangogirl »

Beste Roosjee,

De transfer heeft helemaal niks te maken met de luchtvaartmaatschappij waarmee je vliegt maar alles met de touroperator via wie je boekt. Met wie heb je over die transfer gebeld? Met Air Berlin of met Bex? Air Berlin verkoopt via een touroperator stoelen die o.a. voor de pakketreizen verkocht worden, alle andere zaken (accomodatie, evt. transfer) is zaak van de reisorganisatie, Air Berlin vervoerd je alleen van de ene luchthaven naar de andere.

Gesloten