LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie moet ik geloven China Southern of Dreizen
Wie moet ik geloven China Southern of Dreizen
Goede dag beste mensen van het forum,
ik zal de situatie uitleggen.
Ik heb een goedkope vlucht gezien naar Vietnam, die ik graag wil boeken bij Dreizen.
Mijn wens is dat ik graag 1 extra koffer wil mee nemen van ongeveer 20 Kilo.
D reizen heeft het uitgezocht en vertelde mij dat het 155 Euro kost voor 1 koffer, ze vertelde mij dat het wel duur is. Ik schrok ervan en belde vervolgens de klantenservice van China Southern en ze vertelde mij dat het 55 Euro kost.
Ik vertelde hun dat Dreizen zei 155 Euro.
De klantenservice ze nee dat klopt niet en ik vraag het voor de zekerheid na aan mijn collega en die vertelde ook 55 Euro.
Ik ben net naar Dreizen gegaan en legde het verhaal uit.
Dreizen zegt nee hun info klopt niet het is 155 Euro.
Ik ga er maar vanuit dat het China Southern de waarheid spreekt.
Wie weet er iets meer van?
ik zal de situatie uitleggen.
Ik heb een goedkope vlucht gezien naar Vietnam, die ik graag wil boeken bij Dreizen.
Mijn wens is dat ik graag 1 extra koffer wil mee nemen van ongeveer 20 Kilo.
D reizen heeft het uitgezocht en vertelde mij dat het 155 Euro kost voor 1 koffer, ze vertelde mij dat het wel duur is. Ik schrok ervan en belde vervolgens de klantenservice van China Southern en ze vertelde mij dat het 55 Euro kost.
Ik vertelde hun dat Dreizen zei 155 Euro.
De klantenservice ze nee dat klopt niet en ik vraag het voor de zekerheid na aan mijn collega en die vertelde ook 55 Euro.
Ik ben net naar Dreizen gegaan en legde het verhaal uit.
Dreizen zegt nee hun info klopt niet het is 155 Euro.
Ik ga er maar vanuit dat het China Southern de waarheid spreekt.
Wie weet er iets meer van?
Re: Wie moet ik geloven China Southern of Dreizen
U vliegt met China Southern. Laten zij per e-mail vastleggen wat de prijs is, dan hebt u bewijs.
Volgens de website
http://global.csair.com/NL/NL/INFO/XLFW/EXBA
De prijzen zijn niet goedkoop kijk welke zone u zit en dan kunt u het uitrekenen.
http://global.csair.com/NL/NL/INFO/XLFW/EXBA
De prijzen zijn niet goedkoop kijk welke zone u zit en dan kunt u het uitrekenen.
Misschien is de genoemde 55 euro per vlucht terwijl Dreizen de prijs geeft voor een retour?
Overigens, waarom boeken bij Dreizen en niet gewoon rechtstreeks bij de vliegmaatschappij? als je toch al zelf alles aan het uitzoeken bent, voegt Dreizen toch weinig meer toe?
Overigens, waarom boeken bij Dreizen en niet gewoon rechtstreeks bij de vliegmaatschappij? als je toch al zelf alles aan het uitzoeken bent, voegt Dreizen toch weinig meer toe?
de reden is als ik vragen heb loop ik bij d reizen naar binnen en ik word geholpen
bij de vliegmaatschappij kan ik niet naar binnenlopen
2x gebeld met 020-4123120 2x werd gezegd 55 euro
mijn d reizen naar binnengegaan en daar werd gezegd 155 euro
mijn d reizen naar binnengegaan en daar werd gezegd 155 euro
Zoals Breien aangaf als u het zeker wilt laat het ze op papier zetten dat het 55 eur is maar als ik naar de website kijk en het omreken kom ik ook rond de 120 eur uit dus ik denk dat D reizen nog niet zover er langs zit.
zou het kunnen dat ze bij D-reizen kijken naar de verkeerde tabel. je betaald voor de eerste extra koffer 450CNY en voor elke koffer daarboven 1300 CNY.
dat is 57 en 165 euro
dat is 57 en 165 euro
-
Waarom moet je naar binnen lopen? Je stelt hier toch ook vragen zonder bij ons naar binnen te lopen? Wat voegt D-reizen toe? Volgens mij helemaal niets, behalve extra kosten t.o.v. direct boeken.Ridder777 schreef:de reden is als ik vragen heb loop ik bij d reizen naar binnen en ik word geholpen
-
Ik denk dat Dreizen het retourtje rekent. Een enkeltje is inmiddels 60,69. Maal twee is ruim 120. Maar ze hebben er ook nog wel wat extra werk aan. Dus dan verbaast me die 155 niks. Vijfendertig erboven op voor extra werk, inclusief koersrisico, want o wee als je een Nederlander naderhand meer rekent omdat andere valuta duurder zijn geworden.