Hoi iedereen,
Ik wil graag laten weten. Dat je dit bedrijf ook wel bekend als stern reisen en onder andere namen. Niet over een kam mag scheren met de andere bedrijven, die hetzelfde doen. Het zijn allemaal aparte bedrijven en deze is het slechtste van allemaal. Dat probeer ik de mensen ook duidelijk te maken. De oprichter van correct reizen weet hier meer vanaf. Ik kwam vorig jaar in Hongerija iemand tegen van mercator-reizen. Die stond verbaast te kijken, dat zijn oude verkoopteam nu voor losser werkt. Deze zijn toen bij mercator ontslagen voor het geintje wat ze hadden uitgehaald met een bus toen.
Groetjes,
Ageeth Balm
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wti
Re: wti
M'n schoonmoeder (74 jr) heeft een 7 daagse reis geboekt bij WTI naar kroatie.
Inderdaar vie een zekere Rene Beek of Koppelaar.
Kun je me aangeven, waarom deze WTI wel/niet betrowubaar is.
Als ik de papieren nalees en op internet zoek, heb ik inderdaad nog geen positieve reakties gezien. Echter ik mis nog een duidelijke ervaring?
Ik weet niet wara de opstap plaats is
Hoe vaak zijn de demonstraties en waar die gegeven kunnen worden. Of met andere woorden kun je je vermaken op die plek als je de demo niet wilt bijwonen
Inderdaar vie een zekere Rene Beek of Koppelaar.
Kun je me aangeven, waarom deze WTI wel/niet betrowubaar is.
Als ik de papieren nalees en op internet zoek, heb ik inderdaad nog geen positieve reakties gezien. Echter ik mis nog een duidelijke ervaring?
Ik weet niet wara de opstap plaats is
Hoe vaak zijn de demonstraties en waar die gegeven kunnen worden. Of met andere woorden kun je je vermaken op die plek als je de demo niet wilt bijwonen
Re: wti
Je weet nooit van te voren welk hotel je heb. Dat kan best een in de rimboe zijn. De prijzen van de excursies hoor je pas op dag van aankomst. Duitse bussen met duitse chauffers. En mijn vader is zijn polstasje vergeten in een hotel. Probeer dan maar eens een van hun te bereiken.