LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.liberty-travel.nl

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Tineke59

www.liberty-travel.nl

Ongelezen bericht door Tineke59 »

Kent iemand dit reisbureau?

Liberty 7
Adres Wagenstraat 88
2512AZ Den Haag
Telefoon 070 4274084
Fax -
Website www.liberty-travel.nl

Onderstaand bericht staat op FB:

Kent iemand Yousef Ghribi? Hij heeft een reisbureau in Den Haag ( wagenstraat 88 ).

Ik heb een ticket bij hem gekocht, maar nu ben ik door tunisair gebeld dat hij het geld niet heeft overgemaakt aan Tunisair. Komt er op neer dat ik een nieuw ticket moet kopen en dat ik dus ben opgelicht. Volgens Tunisair heeft hij dit bij meerder mensen geflikt. Kent iemand deze man persoonlijk?
Bron: http://tunesie.yourbb.nl/viewtopic.php?t=3708

Dit ben ik dus niet he, maar ik wil diegene graag helpen. Heeft iemand ervaring met dit reisbureau?

Juist ja

Re: www.liberty-travel.nl

Ongelezen bericht door Juist ja »

Zijn er serieus mensen die hier boeken? #geenanvrgeensgr #plaatvoorjekop

sbol

Re: www.liberty-travel.nl

Ongelezen bericht door sbol »

Ik heb hier vorig jaar nog geboekt.
Ik boek al jaren bij dit reisbureau in 's-Gravenhage,en word altijd goed geholpen.Zij zijn een van de weinigen die deze overtochten naar Tunesie verkopen.Ook verkopen zij vliegtickets naar alle plekken op de wereld.
Ik kwam hier op deze site terecht,omdat ik iets opzocht en zo ,dit negatieve bericht las.
Ik persoonlijk geloof er niet veel van ,dit reisbureau bestaat al sinds 1999 en loopt als een trein.

Met vriendelijke groet

Gesloten