@sprookje
balen dat je terug gehaald moest worden,maar veiligheid voorop toch
en dat je gewoon weer boekt dat is jou mening....als jij denkt dan zal het wel weer veilig zijn...prima..en je zal een annuleringsverzekering hebben?dus als het fout gaat kan je altijd nog...omboeken.
ik kan me ook goed verplaatsen in mensen die wel denken ja de mzzl...zo zou ik denk ik in dat soort situaties ook zijn..
lang geleden,toen zouden wij naar bali gaan,denk nu 13 jaar terug en 3 wk voor vertrek brak de hel uit in jakarta,dan kan je zeggen,ja hey bali ,pff dat heeft er niks mee te maken,maar toch adviseerden ze om niet naar indo te gaan...
geen negatief reisadvies!! dus ik was mijn annuleergeld kwijt...boeiend...
ben toen naar thailand gegaan,mooi hoor! of topic... maar goed,....4 dg later belde ze dat we toch annuleer ook terug kregen en alleen boekingsgeld moesten betalen ook iets van 40 gulden was dat toen ofzo...
maaaaaaaaaar 2 jaar terug was er een paar dagen voor we een week naar londen gingen die bommen troep...hoop gezeur..we zijn gewoon gegaan...nergens last van gehad...wel opletten en 1x een afzetting meegemaakt maar was niks....
het is ieder zijn gemoedsrust en idee wat hij of zei goedvind denk ik?
en als nel heel blij is dat het zo is gegaan,dan ben ik ook blij voor haar?zei is voor die 27,50 helemaal happy en ik hoop dat ze nu kan gaan genieten straks van een heerlijke vakantie..
ik moet ook nog maar zien wat het wordt in tunesie....
het is nog lang niet voorbij volgens mij...hoop gezeur hoor...
zat je in hammamet??
lang al of net?balen zeg...en hoe gaat dat dan met de reiskosten krijg je die terug toch???
balen balen balen..maar ja beter als aangevallen worden net als een paar zweden van de week! geschopt en geslagen!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Zeer goede service bij ARKE reizen
-