Hierbij wil ik graag een positief bericht plaatsen
In april voor mijn ouders als verassing een vakantie geboekt naar Rome via Booking.com. Helaas hebben ze wegens ziekte de reis moeten annuleren. Dit kon kostenloos tot één week voor aankomstdatum, echter 6 dagen voor vertrek hebben ze de knoop doorgehakt dat ze niet kunnen gaan.
Na een mailtje en telefonisch contact met de vriendelijke dame van Booking.com heeft zij contact opgenomen met het betreffende B&B. De B&B eigenaar is zo coulant geweest om een uitzondering te maken en heeft geen annuleringskosten berekend. Dit alles was binnen 1 werkdag geregeld.
Een pluim voor Booking.com en de B&B eigenaar!
Zo kan het dus ook.....
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Zo kan het ook!
Re: Zo kan het ook!
Wij reserveren meestal onze hotels,hostals,palacios, enz... via Booking.com.
Tot op heden toe hebben wij nog nooit enig probleem gehad met deze maatschappij. Inderdaad, als het goed is mag het ook gezegd worden.
Tot op heden toe hebben wij nog nooit enig probleem gehad met deze maatschappij. Inderdaad, als het goed is mag het ook gezegd worden.
Re: Zo kan het ook!
Als je direct bij hotels boekt kan je normaal gesproken altijd kosteloos annuleren (mits voor een bepaald tijdstip gedaan). Dit is een groot voordeel t.o.v. complete reizen via een reisorganisatie. En als je een beetje goed zoekt hoeft het helemaal niet duurder te zijn dan een complete reis.