Mensen ik heb er weer een. Je zou ze niet een koude douche geven, maar gewoon verzuipen in de Maas.
Even een paar dagen lekker naar Turkije dacht mijn vrouw. Via internet bij Zonplan geboekt voor 5 personen. De bestemming zou het 5 sterren hotel ONURA worden. Het hele jaar ons eigen de ........... gewerkt, dus even uitblazen. Geen slechte vermelding op internet gevonden 3 weken voor onze reis, dus onderweg gegaan.
Ter plaatse blijkt dat het hotel kort geleden van eigenaar gewisseld is. Men zou in de toekomst het e.e.a. gaan verbouwen. Nou dat moest ook wel gezien de smerige staat van de slaapkamers om nog maar te zwijgen over de schimmel in de badkamers. Bedden zo slecht dat we deze na een klacht aan het personeel zelf maar vanuit andere kamers gewisseld hebben. Het personeel was uiterst onvriendelijk en onbekwaam. Het eten vaak sterk afgekoeld of zelfs koud geserveerd werd. Fruit verrot uitgeserveerd lag, het zwembad(water) sterk vervuild was (een persoon heeft er vermoedelijk nog oor ontstekking opgelopen enz. enz.
Oké, voor het betaalde geld konden we niet het Hilton verwachten, maar dit was zo'n zooitje. Sorry maar kan er geen ander naam voor verzinnen.
Omdat er ter plaatse geen reisleiding van Zonplan was, hebben wij conform de instructie's van Zonplan, onze klachten schriftelijk verwoord en naar hun adres gezonden met het verzoek om binnen 10 dagen te reageren. In de brief hebben wij duidelijk gemaakt dat als zij niet zouden reageren ik mijn bevindingen van onze reis op deze en andere sites zou zetten. U begrijpt zij reageren niet.
Gaat U naar Turkije Perfect, maar ga dan vooral niet met Zonplan of naar het hotel ONURA, U krijgt er spijt van.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ZONPLAN en Hotel AUNURA in Kusadasi Turkije
Re: ZONPLAN en Hotel AUNURA in Kusadasi Turkije
Hallo,
Ik neem aan dat u Onura is kusadasi bedoelt, 2 jaar geleden zaten wij in het hotel ernaast Fantasia de Luxe en toen hebben we inderdaad mensen gesproken die heel erg ontevreden waren over dit hotel.
We zijn toen ook wezen kijken en het was verdrietig om te zien.
Jammer hoor dat je zuurverdiende vakantie zo in het water valt.
Ik neem aan dat u Onura is kusadasi bedoelt, 2 jaar geleden zaten wij in het hotel ernaast Fantasia de Luxe en toen hebben we inderdaad mensen gesproken die heel erg ontevreden waren over dit hotel.
We zijn toen ook wezen kijken en het was verdrietig om te zien.
Jammer hoor dat je zuurverdiende vakantie zo in het water valt.
Sukkels daar, echt jammer van je vakantie. Vind dat idd erg dat je je de ... werkt en een ander jouw vakantie verziekt.
Kan je geen klachtenbrief naar die zonplan sturen en/of er een officiele klacht van maken.
Kan je geen klachtenbrief naar die zonplan sturen en/of er een officiele klacht van maken.
He eeliane.
Tja, die klachtenbrief is gestuurd naar Zonplan, maar wat denk je, natuurlijk geen reactie van hun zijde, vandaar deze vermelding op dit forum.
Nelisje. Inderdaad het hotel Fantasia lag naast ons hotel. We hebben mensen gesproken die daar verbleven en die hadden GEEN klachten. Mijn schoonzus is een week na ons in het hotel Fantasia geweest en ook zij GEEN klachten.
Wij zijn echt (op zijn Rotterdams gezegt) geen zeikers en dit was nu de 8e maal in Turkije. Maar mensen ga niet naar het hotel Onura, het is zo zonde als je vakantie verziekt word door het verblijf daar.
Tja, die klachtenbrief is gestuurd naar Zonplan, maar wat denk je, natuurlijk geen reactie van hun zijde, vandaar deze vermelding op dit forum.
Nelisje. Inderdaad het hotel Fantasia lag naast ons hotel. We hebben mensen gesproken die daar verbleven en die hadden GEEN klachten. Mijn schoonzus is een week na ons in het hotel Fantasia geweest en ook zij GEEN klachten.
Wij zijn echt (op zijn Rotterdams gezegt) geen zeikers en dit was nu de 8e maal in Turkije. Maar mensen ga niet naar het hotel Onura, het is zo zonde als je vakantie verziekt word door het verblijf daar.
Doet u geen moeite meer om te klagen. Zonplan is hedenochtend in financieel onvermogen verklaard, voert geen reizen meer uit en zal een dezer dagen failliet verklaard worden!
Tja. Gezien op de site van het garantiefonds.
Maar dan nog, mensen vermijd het hotel ONURA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar dan nog, mensen vermijd het hotel ONURA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!