LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ZONPLAN

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
helma

ZONPLAN

Ongelezen bericht door helma »

Ik wil een reis boeken met het online reisburo zonplan.Wie heeft ervaring met dit online reisburo :?: :?:

verheijden70

Re: ZONPLAN

Ongelezen bericht door verheijden70 »

Vorig jaar met Zonplan (onderdeel van Westtravel) naar Turkije geweest
Bij aankomst werden we in een lager gekwalificeerd hotel geplaast.
Dit Hotel had geen handdoeken, geen sauna, geen binnen zwembad, geen gratis spelletjes hal?? Wij voelde ons goed genomen door de reisleiding terplaatse die waarschijnlijk hun meningsverschil over de rug van de toeristen heeft uitgespeeld. Gelukkig was het goed weer anders had onze vakantie in duigen gevallen.De extra kosten konden we naar fluiten.Eerst werd er een vergoeding toegewezen van 10% korting op de volgende reis,maar later werd dat omgezet naar 10% retour van de reeds gemaakte reis, met de mededeling dat er niet meer gecorrespondeerd kon worden.Zonplan is niet aangesloten bij de ANVR, dus daar kun je geen verhaal halen. Ik heb onder protest de vergoeding van 105éuro geaccepteerd terwijl mijn extra gemaakte kosten 194,00 Euro waren, en dan hebben we nog steeds het gemis van de sauna,binnen zwembad etc.. Nee ik zou wel eens willen weten hoe kun je of waar kun je nu je recht halen als je zo bent gebruikt?? In iedergeval NIET bij ZONPLAN ofwel WESTTRAVEL, mijn advies betaal iets meer maar begin HIER NIET AAN...........

Chanmaster

Re: ZONPLAN

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Indien u anders wordt aangeboden dan in werkelijkheid wordt geboden is dat wanprestatie en kunt u een deel van uw geld verhalen.

Gesloten