LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen Lavida Travel

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Sipers

Ervaringen Lavida Travel

Ongelezen bericht door Sipers »

Ben al een tijdje aan het zoeken naar een leuke last minute, maar er is al heel veel vergeven. Tot ik op Lavida Travel stuitte hier is nog heel veel vrij en echt tegen bodumprijzen. Waar bij iedere andere organisatie de reis al volgeboekt is of stukken duurder is, zijn erbij Lavida Travel nog genoeg mogelijkheden. Het lijkt te mooi om waar te zijn. Ook de paar recensies die ik op internet vindt zijn 'te' goed. Heeft er hier iemand ervaringen met Lavida Travel?

crazyme

Re: Ervaringen Lavida Travel

Ongelezen bericht door crazyme »

Te goedkoop, te veel schaarse aanbiedingen, te mooi om waar te zijn, recensies die te goed zijn.

Hoeveel informatie wil je nog meer?

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

Sipers schreef:Ben al een tijdje aan het zoeken naar een leuke last minute, maar er is al heel veel vergeven. Tot ik op Lavida Travel stuitte hier is nog heel veel vrij en echt tegen bodumprijzen. Waar bij iedere andere organisatie de reis al volgeboekt is of stukken duurder is, zijn erbij Lavida Travel nog genoeg mogelijkheden. Het lijkt te mooi om waar te zijn. Ook de paar recensies die ik op internet vindt zijn 'te' goed. Heeft er hier iemand ervaringen met Lavida Travel?
En het reisbureautje staat nu mooi in de belangstelling, dus deze last minute aanbiedingen zullen ook wel snel vergeven zijn. Zou maar gauw boeken, bij schaarste gaan de prijzen altijd rap omhoog.
Ik hou zulk soort super goedkope ontdekkingen altijd voor mijzelf ............... :shock:

teddybeerik

Ongelezen bericht door teddybeerik »

Vorig jaar voor het eerst met Lavida op vakantie geweest , fijn contact met hen gehad , doen en maken waar wat ze beloven .
In mei gaan we weer met Lavida , 11 dagen Lanzarote voor een zacht prijsje .

Gesloten