| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] fly2california / fly2florida
-
familie.dewijs
fly2california / fly2florida
Hallo, ik wil graag eens rondreis in de USA boeken via fly2california.
Heeft iemand ervaringen met deze reisorganisatie ?
Laat het mij dan weten aub
Alvast bedankt
Heeft iemand ervaringen met deze reisorganisatie ?
Laat het mij dan weten aub
Alvast bedankt
Re: fly2california / fly2florida
Ik kan u alleen vertellen dat u beslist niet moet overnachten in een hotel van de keten Mastersinn .
Het zijn niet eens de goedkoopste maar zeer zeker wel de smerigste .
Oktober 2006 haden wij kakkerlakken en vlooien , in een nieuw geeiste kamer weer !
Kakkerlakken waren 6 cm lang !
niet doen !
Het zijn niet eens de goedkoopste maar zeer zeker wel de smerigste .
Oktober 2006 haden wij kakkerlakken en vlooien , in een nieuw geeiste kamer weer !
Kakkerlakken waren 6 cm lang !
niet doen !
Re: fly2california / fly2florida
Mijn tip: koop een goede kaart (Rand McNally 2007 Road Atlas) en een goed reisboek (Lonely Planet California). Boek tickets naar San Francisco (rechtstreekse vlucht), een auto inclusief beste verzekering (Hertz, Alamo) en zorg voor goede reisverzekering. Kijk wat je wilt bekijken: steden, NP, Disney, route 66, etc. etc. Stippel route uit (of neem een bestaande uit een reisgids) van dag tot dag. Ga erheen en geniet. Neem ter plekke een motelletje. Kijk wat je bevalt of niet. Gewoon alles verder nemen hoe het op je af komt. Wij zijn nu een paar keer op de "bonnefooi" geweest. Soms blijf je ergens hangen. Soms niet. Het is net hoe het uitkomt. In de Lonely Planet staan honderden tips. Dit is echt de leukste manier van reizen (en goedkoopst). Veel plezier!