LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Forum gestopt
-
- Berichten: 47
- Lid geworden op: 12 aug 2005 19:54
Forum gestopt
Forum gestopt
Laatst gewijzigd door Frankdekeizer op 10 jan 2006 07:54, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Forum gestopt
klacht via reisbureau naar touroperator insturen, deze moet binen 6 weken een reactie geven. Mocht je niet eens zijn met hun reactie kan er nog een keer tegen in gegaan worden. En daarna na ca 3maanden kan je naar de geschillencommissie, een onafhankelijk commisse, die doet dan een uitspraak over de zaak.
Re: Forum gestopt
SGR staat voor het feit dat als de touroperator of reisburo financieel niet meer voor uw reis kan zorgdragen dit door hen wordt overgenomen. Ook als u bijvoorbeld al in t buitenland zit en touroperator gaat hier failliet dan halen zij u terug (zonder dat u daar extra voor hoeft te betalen)
Anvr, dan moet u eens gaan rondkijken op hun site daar staan de regels op waar touroperator en klant zich aan moeten houden. Voor de reis wat betreft de overeenkomst/betaling, wat te doen tijdens de reis met problemen en naa de reis hoe een klacht in te dienen etc.
Dus SGR draagt bij tot 'financieele' bij calamiteiten en financiele problemen van touroperator en reisburo.
Anvr stelt regels op omtrent de reisovereenkomst en betalings en klachten regeling.
Dus met een klacht moet u de anvr reisvoorwaarden erbij halen en dan bekijken hoe u de klacht moet insturen. en aan welke voorwaarden de touroperator zich moet houden omtrent de klachtenafhandeling.
Anvr, dan moet u eens gaan rondkijken op hun site daar staan de regels op waar touroperator en klant zich aan moeten houden. Voor de reis wat betreft de overeenkomst/betaling, wat te doen tijdens de reis met problemen en naa de reis hoe een klacht in te dienen etc.
Dus SGR draagt bij tot 'financieele' bij calamiteiten en financiele problemen van touroperator en reisburo.
Anvr stelt regels op omtrent de reisovereenkomst en betalings en klachten regeling.
Dus met een klacht moet u de anvr reisvoorwaarden erbij halen en dan bekijken hoe u de klacht moet insturen. en aan welke voorwaarden de touroperator zich moet houden omtrent de klachtenafhandeling.