LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Goedkope vliegtickets
Goedkope vliegtickets
Ik heb op marktplaats een advertentie gevonden waar goedkope tickets worden aangeboden en heb hierop gereageerd. Heb een offerte gevraagd voor 2 tickets naar Kaapstad in jan 2005. Het duurde een paar dagen voordat ik antwoord kreeg en tot mijn verbazing werden de gevraagde tickets voor een zeer lage prijs aangeboden. Details enz hecht ik onder aan. Mijn vraag is: heeft iemand ervaring hiermee en is dit te vertrouwen? Dat ik 2 dagen heb om te herbevestigen is voor mij geen garantie omdat een vlucht pas vaststaat als het betaald is, toch?
20-01-2005
Amsterdam - Londen - Kaapstad
British Airways vertrek 07.40 aankomst 21-01-2005 06.20
05-02-2005
Kaapstad - Johannesburg - Londen - Amsterdam
British Airways vertrek 16.00 aankomst 06-02-2005 10.55
Totaalprijs 2 volwassenen: 735 euro
----FAQ----
HOE KOMEN JULLIE AAN DE TICKETS?
Via onze unieke regeling bij IAPA (International Airlines Passengers' Association), kunnen wij tickets voor u boeken, waarbij wij zelf korting krijgen.
Wij zijn dus geen reisbureau, maar slechts een intermediair bij het boeken van uw vlucht.
WAAROM HEBBEN JULLIE GEEN WEBSITE/TELEFOONNUMMER?
Ik vertegenwoordig een groep zakenmensen, voor wie dit slechts een bijverdienste is.
Derhalve is er geen sprake van een full-time bezigheid, maar enkel een dienst die zowel voordelig voor u als voor ons is.
Gezien het feit dat wij vaak in het buitenland zitten, is e-mail ons enige communicatiemiddel bij deze actie.
WANNEER EN HOE MOET IK BETALEN?
Na het boeken, krijgt u 2 werkdagen de tijd om uw vlucht te herbevestigen bij KLM, dit is tevens een controle voor uzelf.
Pas na deze termijn dient u het gehele bedrag te betalen aan ons via Western Union.
Dit kan contant of met uw pinpas.
Bankoverschrijvingen worden niet gebruikt, aangezien wij dan genoodzaakt zijn om btw aan u door te berekenen en wij niet in staat zullen zijn om voordelige prijzen aan te bieden.
TICKETS
Wij boeken zogenaamde e-tickets voor u.
U kunt deze tickets met behulp van een geldig legitimatiebewijs op elk gewenst moment afhalen bij de WorldTravel BTI afhaalbalie op Schiphol.
De aan u getoonde prijzen zijn inclusief alle toeslagen zoals luchthavenbelastingen en reserveringskosten.
mvg,
20-01-2005
Amsterdam - Londen - Kaapstad
British Airways vertrek 07.40 aankomst 21-01-2005 06.20
05-02-2005
Kaapstad - Johannesburg - Londen - Amsterdam
British Airways vertrek 16.00 aankomst 06-02-2005 10.55
Totaalprijs 2 volwassenen: 735 euro
----FAQ----
HOE KOMEN JULLIE AAN DE TICKETS?
Via onze unieke regeling bij IAPA (International Airlines Passengers' Association), kunnen wij tickets voor u boeken, waarbij wij zelf korting krijgen.
Wij zijn dus geen reisbureau, maar slechts een intermediair bij het boeken van uw vlucht.
WAAROM HEBBEN JULLIE GEEN WEBSITE/TELEFOONNUMMER?
Ik vertegenwoordig een groep zakenmensen, voor wie dit slechts een bijverdienste is.
Derhalve is er geen sprake van een full-time bezigheid, maar enkel een dienst die zowel voordelig voor u als voor ons is.
Gezien het feit dat wij vaak in het buitenland zitten, is e-mail ons enige communicatiemiddel bij deze actie.
WANNEER EN HOE MOET IK BETALEN?
Na het boeken, krijgt u 2 werkdagen de tijd om uw vlucht te herbevestigen bij KLM, dit is tevens een controle voor uzelf.
Pas na deze termijn dient u het gehele bedrag te betalen aan ons via Western Union.
Dit kan contant of met uw pinpas.
Bankoverschrijvingen worden niet gebruikt, aangezien wij dan genoodzaakt zijn om btw aan u door te berekenen en wij niet in staat zullen zijn om voordelige prijzen aan te bieden.
TICKETS
Wij boeken zogenaamde e-tickets voor u.
U kunt deze tickets met behulp van een geldig legitimatiebewijs op elk gewenst moment afhalen bij de WorldTravel BTI afhaalbalie op Schiphol.
De aan u getoonde prijzen zijn inclusief alle toeslagen zoals luchthavenbelastingen en reserveringskosten.
mvg,
Re: Goedkope vliegtickets
Ik zou denken dit riekt....
IAPA?? nooit van gehoord wel van IATA.
BTW op vliegtickets? das ook vreemd, op buitenlandse reizen wordt geen btw berkend.
Kortom ik zou het niet doen, een wijze man zei al eens:
Als het er uit ziet dat iets niet klopt, dan klopt het ook niet.
IAPA?? nooit van gehoord wel van IATA.
BTW op vliegtickets? das ook vreemd, op buitenlandse reizen wordt geen btw berkend.
Kortom ik zou het niet doen, een wijze man zei al eens:
Als het er uit ziet dat iets niet klopt, dan klopt het ook niet.
niet doen, dit is pure nep om geld uit je zak te kloppen - iapa bestaat wel
Westen Union wordt al genoemd en dan moet er dus al een bel gaan rinkelen. Wat er verder gebeurd is simpel te begrijpen. Het geld wordt met een Western Union tranfer ergens anders beschikbaar (vaak buitenland) dan wordt er gevraagd om het 10-cijferige nummer, want het ticket moet lokaal betaald worden of een of andere reden. Het nummer wordt gegeven en voila... met een valse identiteits kaart of weet ik wat komt er in jouw €735,- vrij. Bij Western Union gaan klagen leidt tot een registratie, maar meer dan dat kunnen ze er niet aan doen. Per slot van rekening jij hebt het 10-cijferige nummer gegeven en de eventuele pincode aan de persoon aan wie JIJ het hebt gestuurd.
Marktplaats, Ebay etc et zijn ideale plaatsen voor dit soort zaken. Voor zeer goedkope tickets raad ik je aan op www.schiphol.nl of dreizen.nl te kijken. Daar doe ik altijd zaken mee en nooit problemen.
groet,
JM
PS: kun je me de link van deze aanbieding op marktplaats een geven. Ik heb even niets te doen en zal eens een email discussie met de beste mensen beginnen.
Marktplaats, Ebay etc et zijn ideale plaatsen voor dit soort zaken. Voor zeer goedkope tickets raad ik je aan op www.schiphol.nl of dreizen.nl te kijken. Daar doe ik altijd zaken mee en nooit problemen.
groet,
JM
PS: kun je me de link van deze aanbieding op marktplaats een geven. Ik heb even niets te doen en zal eens een email discussie met de beste mensen beginnen.
dat je het zelf hierneerzet betekend toch ook dat je twijfeld?
ik zou het niet doen, hoe interessant het er ook uitziet.
ik zou het niet doen, hoe interessant het er ook uitziet.
Dag Pietje 52,
Als je opgelicht wil worden moet je op hun voorstel ingaan. Als je hun argumenten leest, moet er een lampje gaan branden. Dit is geen bonafide zaak. Groetjes, Ton.
Als je opgelicht wil worden moet je op hun voorstel ingaan. Als je hun argumenten leest, moet er een lampje gaan branden. Dit is geen bonafide zaak. Groetjes, Ton.
Goh, ik wist niet dat er nog een boel aardige zakenmensen zijn die ONS wat gunnen.Ik vertegenwoordig een groep zakenmensen, voor wie dit slechts een bijverdienste is.
Nou Pietje52, ik ben geneigd om te zeggen dat als je eenmaal betaald hebt, pietje gevlogen is en je met/voor een leeg kooitje staat.
Ik denk dat zulke lui inderdaad vaak in het buitenland zitten te genieten van de zon en dat nog eens betaald wordt door mensen die er intrappen.
Ik zou het niet doen Pietje52.
pietje TWEE ticket voor €735.00 dat moet toch gelijk tot rinkellende bellen lijden,moet je onder de wielen mee? niet doen dus. Gerrie