Klaas Jan schreef:Hallo Bram, ik heb nog een vraag. Wat voor recensie had u dan willen plaatsen? Wat zou de tekst dan zijn? Dat zal toch geen positieve bijdrage geweest zijn? Sowieso had u niets kunnen schrijven over de accomodatie, het eten etc. Nogal essentieel als je een reis reviewt.
U schrijft in uw bericht: 'Ik had veel pech: ik woon in Amsterdam, maar mijn vlucht vertrekt vanuit Brussel, en wel om 7 uur in de ochtend. Dat betekent of een hotel boeken, of de hele nacht op het vliegveld rondhangen en de eerste dag uitbrakken op de plaats van bestemming.'
Dát was de onvrede over de reis die een verrassing was. In feite slechts uw woonplaats Amsterdam. Iemand in Maastricht was dolblij geweest dat ie niet helemaal naar Schiphol hoefde te reizen maar verrassend genoeg dichtbij naar Brussel kon.
Dat is toch geen basis om een review te schrijven? En ook niet om het achteraf toch gewoon nog eens te proberen. En een reis die u nooit gemaakt hebt.
Onbegrijpelijk.
Hallo Klaas Jan,
Het zou inderdaad geen positieve recensie zijn, dat klopt.
Ze wisten dat we in Amsterdam wonen.
Om 5 am in Brussel zijn, is dan niet praktisch.
Blijkbaar houden ze geen rekening met de woonplaats van de reizigers.
Misschien goed om nog even als achtergrondinfo te melden:
Er waren 6 mogelijke data en 4 vliegvelden (amsterdam rotterdam eindhoven en brussel) en minstens 20 bestemmingen.
6 x 4 x 20 = 480. Meer dan 480 mogelijke reizen hadden er gekozen kunnen worden.
Me dunkt dat er wel 1 van schiphol zou vertrekken, of vanuit Eindhoven of Rotterdam.
Of als het niet anders kan vanuit Brussel op een schappelijke tijd.
Maar het lijkt er op dat ze daar als reisorganisatie totaal geen rekening houden.
Onbegrijpelijk als je het mij vraagt ...
Tenzij het ze enkel om goedkope vulling van vliegtuigen en hotels gaat, zoals iemand op dit forum al heeft opgemerkt.
Ze hebben er alle recht toe hoor, begrijp me niet verkeerd.
Maar dan heb ik toch ook het recht om mijn ontevredenheid daarover te uiten?