KLACHT HAUZA BEACH RESSORT.
Hier de bijlage van onze klacht
Zijn in hauza beach geweest van 18 juli tot en met 8 augustus.
in sharm el sheik
Het eten was verschrikkelijk slecht
geen variatie elke avond gebakken courgette of spinazie patatjes wat heel vet en slap was
dat 3 weken lang.
Er zat totaal geen smaak aan en vol bacteriën,
want als we gegeten hadden kregen we buik krampen
en dat was niet bij ons alleen,
bij de hostess waar we een klacht ingediend hebben waren er nog zo 30 personen die hetzelfde hadden na elke maaltijd krampen diaree en zelfs met hoge koorts,
omdat ik al een aantal keer in Egypte ben geweest had ik pillen voor de zekerheid bij me ,
heb deze pillen lopen uitdelen en de naam er van ,
deze pillen kon je bij de apotheek halen een dag er na niet meer toen moest er ineens een recept door de dokter uitgeschreven worden,
u denkt het al de euro's stroomden binnen bij de arts,
ben al zo 10 keer in Egypte geweest maar zo slecht als hauza beach nog nooit gehad!!!!!!
-
morgens liepen we van de hotelkamer naar het restaurant ontbijt was redelijk ,
er stonden om de 100 meter een tuinman die
de tuin aan het sproeien was met gewoon rioolwater de slangen lekte en het rioolwater spoot tegen je benen en het stonk verschrikkelijk in al die jaren dat ik in Egypte kom heb ik dit nog nooit mee gemaakt,
je ging over je nek en dan moest je nog ontbijten
ook hier heb ik wat tegen de hostess gezegd maar die zei dat het normaal was in sharm
nou hier weer een aantal keer in sharm geweest
nog nooit geroken en zijn er op gaan letten want we hebben verschillende hotels bezocht voor de winter en nergens word er gespoten met riool water
Het drinken was bijna warm
de drinkbekertjes werden omgespoeld met kraanwater
dus veel last van koortslippen en binnen in de mond plekjes
de bierglazen stonken naar puur gif
zijn ruim een week ziek geweest daarna daar niet meer gegeten met lunch en diner
bijna 2 weken buiten de deur gegeten
soms probeerde we het maar meeste keren taxi genomen naar naamabay
om daar een normaal stukje vlees en groente etc te eten
dus hebben veel kosten moeten maken terwijl het all inclusief was schandalig !!!
wij gingen zelfs aan de overkant in een ander hotel wat drinken wat wij uiteraard moesten betalen ..
de drank was daar echt koud en de koffie heerlijk.
ook raar de koffie moest je daar betalen
of je moest dat sloot water drinken of nescafe
en voor de kinderen geen ijs ja tegen betaling a 3 euro een ijsje schandalig gewoon !!
Heb in aantal hotels gezeten maar dit is niet meer dan een 2 sterren terwijl je voor 5 sterren betaald
en heb nooit geklaagd over een hotel verschillende keren via jullie op vakantie geweest en nooit geen problemen gehad maar was blij dat wij naar huis kon gaan!!!
Wij gaan 2 keer per jaar naar Egypte 3 weken met de zomer en 2 weken met kerst en oud en nieuw maar hauza beach word het nooit meer!!!
de eigenaar van de duikschool in hauza waarschuwde ons zelfs hij was erg ziek geweest en vroeg
of we gezond naar huis ging hij zegt dan heb je geluk gehad maar kom dan hier nooit meer naar toe alles is beter dan hauza beach !!!
nou echt we zijn geen klagers maar dit was echt het toppunt van een erg slecht hotel!!!
en over animatie in jullie reisgids staat vermeld live muziek!!!
nou in3 weken tijd heb ik alleen op maandag omdat ze dan een beach dinner hadden gewoon een barbecue a 15 euro per persoon (belachelijk voor all inclusief ) met show
en dan had je s”avonds een buikdanseres om 23.00 uur meer niet nee animatie was slecht geregeld
s avonds was het op het terras een dooie boel nee dit is geen hotel dat jullie dit verkopen voor 5 sterren,
het is nog geen 2 sterren waard !!!!
S”morgens om 5 uur je bed uit om een bedje op het strand
Te krijgen ,
En bij het zwembad s”morgens om 4 uur al legden de mensen daar hun bedje klaar want om 6 uur was alles al prop vol en was er geen bedje meer te krijgen SCHANDE!!!
Nee wij hebben veel hotel en ressorts mogen bezoeken in sharm el sheik en hurghada maar dit hotel slaat nergens op wij voelen ons echt in de maling genomen spijtig om dit te moeten zeggen maar het is niet anders!!
2 maal per jaar komen wij naar egypte 3 weken zomer en 2 weken kerst en oud en nieuw ,
Wij hebben bij ons reisbureau voor de zomer al 3 optie”s genomen waar onder dream beach resort en zijn daar ook wezen kijken deze vakantie als je dan het prijs verschil ziet en wat een accommodatie dream beach is is hauza maar een zooitje en dat voor dat geld !!!!
Op het strand de bedjes waren zeer oud en vielen uit elkaar en smerig en vies !!
Drank in papieren bekertjes smerig en afgespoeld en her bruikt ,
Bier was er niet te drinken in plastik bekers smerig gewoon stonk naar gif ,
Cocktails waren er haast niet te krijgen stond wel aan gegeven maar was er dan gewoon niet !!!
Zelfs bij het zwembad 4 dagen geen toilet papier aanwezig geweest , werden er maar pakjes tissues neer gezet SCHANDALIG gewoon !!!
Winkeltjes bij het hotel smerig en vroegen toren hoge prijzen ,
De pillen die wij altijd hebben kosten normaal bij een apotheek 5 pond in de apotheek bij het hotel 54 pond SCHANDALIG.
De lobby- receptie als je geld wilden wisselen euro’s voor ponden was er geen geld om te wisselen ONBEGRIJPENLIJK !!!
Binnen bij de lobby- receptie was het nog warmer dan buiten geen airco of die deed het niet een grote kouwe kale boel ,
Het barretje in de lobby alles smerig en warme dranken ,
Een gegil van kinderen in de lobby nee echt super slecht !!!
Ik hou er nu maar mee op want ik kan nog wel 5 pagina’s vol schrijven ..
Ik hoop dat er echt wat aan gedaan wordt en wacht op een reactie
Van u zijde .
Met vriendelijke groet fam van veldhuizen
en kijk niet naar www.vakantiereiswijzer.nl want daar worden de negatieve berichten verwijder schandalig..
groetjes fam veldhuizen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] klacht hauza beach resort geboekt bij arke reizen..
-
Re: klacht hauza beach resort geboekt bij arke reizen..
Direkt een brief met klachtenformulier naar arke zenden!
Tevens een hoge vergoeding eisen en als U een rechtsbijstandsverzekering hebt, eerst raadplegen en inschakelen.
wij hebben in tunesie een dergelijk geval gehad en geveb niet op totdat
er compensatie volgt
sterkte in de strijdt
Tevens een hoge vergoeding eisen en als U een rechtsbijstandsverzekering hebt, eerst raadplegen en inschakelen.
wij hebben in tunesie een dergelijk geval gehad en geveb niet op totdat
er compensatie volgt
sterkte in de strijdt