LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kosteloos annuleren

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

kosteloos annuleren

Ongelezen bericht door Gast »

het vervelende is gewoon dat je de extra kosten van je ticket alleen kunt terug vorderen bij Phuket air als je tot 15 mei vertrekt. Voor de overige reizigers bieden zij de mogelijkheid om kosteloos te annuleren maar dat verhinderd TUI dus en dat vind ik erg oneerlijk omdat je nu dus sowieso duurder uit bent, tenzij Phuket air zelf weer mag gaan vliegen maar ja dat is weer een ander verhaal...
Vraag me toch of TUI het wel kan maken dat je niet kosteloos mag annuleren, ben gisteren bij het reisbureau geweest en het is nu zo dat de reizigers tot 16 juni kosteloos mogen annuleren, daar val ik (29 juni) dan net buiten en dat is lastig want hoe langer het duurt hoe minder kans je nog hebt om een ander ticket via internet te vinden.

Radar
Site Admin

Re: kosteloos annuleren

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten