LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] niet terug betaalde reis peter langhout

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
leen dorreman
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 okt 2006 12:03

niet terug betaalde reis peter langhout

Ongelezen bericht door leen dorreman »

in een eerder bericht heb ik al aangegeven dat ook ik mijn reisgeld na vele telefoontjes en brieven nog niet terug heb ontvangen.
Nadere studie heeft aangetoond dat peter langhout eigenlijk niet meer bestaat.
De handelsnaam van peter langhout is per 1 maart 2006 verkocht aan onder andere BENGA BV welke overigens in het zelfde pand is gevestigd als peter langhout dus waarschijnlijk een vriendje is van meneer Langhout
Omdat Peter Langhout uit het garantiefonds reisgelden was gezet in het begin van het jaar kon hier niet op worden teruggevallen maar omdat Benga bv dit wel is kan misschien een beroep worden gadaan op dit GARANTIE FONDS reisgelden gevestigd in Rotterdam Admiraliteitskade 40 telefoon 010 4146377

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: niet terug betaalde reis peter langhout

Ongelezen bericht door Henri42 »

Sorry , maar dit is bij het grote publiek al een half jaar bekend, het bekende zakelijk truckje heeft PL toegepast om schuldeisers te ontlopen.

Zarine
Berichten: 247
Lid geworden op: 11 apr 2006 00:21

Re: niet terug betaalde reis peter langhout

Ongelezen bericht door Zarine »

Misschien zijn er gedupeerden die hun rechtsbijstand kunnen inschakelen en daarmee meteen ook de overige gedupeerden van advies kunnen voorzien?

luis in de pels
Berichten: 24
Lid geworden op: 20 sep 2006 12:49

Re: niet terug betaalde reis peter langhout

Ongelezen bericht door luis in de pels »

Aangetekend ingebreke stellen, alle gerechtelijke en buitengerechtelijke kosten voor hun rekening, met eis betalen binnen 14 dgn anders naar kantonrechter
Vandaag volgende publikatie gelezen:
18 OKT 2006
Peter Langhout Reizen, die begin dit jaar nog in moeilijkheden verkeerde door een tijdelijke schorsing van de SGR, laat weer van zich horen. Voor komende winter komt de touroperator onder meer met de nieuwe bestemming China.

Daarnaast is de website vernieuwd en wordt de nieuwe wintergids ondersteund met een tv-campagne. Het totale aanbod voor de winter is volgens Langhout uitgebreid met 38 bestemmingen en 362 nieuwe hotels. Voor China komt de directseller met twee rondreizen van 9 en 14 dagen. Medio december komt de zomergids voor 2007 uit.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: niet terug betaalde reis peter langhout

Ongelezen bericht door Henri42 »

Dan komt het weer allemaal goed met P L ,.

Mijn rechtsbijstand ziet mij aankomen met vragen voor derden, Zarine jouw advies zit er een beetje naast. :)

Zarine
Berichten: 247
Lid geworden op: 11 apr 2006 00:21

Re: niet terug betaalde reis peter langhout

Ongelezen bericht door Zarine »

Ik bedoel dat als een klant met succes zijn/haar geld heeft teruggekregen, bv door advies van rechtsbijstand, de KLANT anderen bijvoorbeeld hier van advies kan voorzien!

Gesloten