LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onur Air
Re: Onur Air
Natuurlijk heb ik na deze incidenten ook mijn twijfels, maar zoals ik heb begrepen is het ook een politieke kwestie.
Ik heb gelezen dat onur air de 2e grootste maatschappij is van turkije. Dus van de 1 miljoen passagiers vervoert onu air de helft daarvan. Een ander maatchappij is hier niet erg blij mee en vandaar dat er zoveel media op is gericht...
Want als onur air nu niet mogen vliegen blijven miljoenen passiers dagelijks achter
Ik heb gelezen dat onur air de 2e grootste maatschappij is van turkije. Dus van de 1 miljoen passagiers vervoert onu air de helft daarvan. Een ander maatchappij is hier niet erg blij mee en vandaar dat er zoveel media op is gericht...
Want als onur air nu niet mogen vliegen blijven miljoenen passiers dagelijks achter
Re: Onur Air
OP 23 oktober 2004 zou een vlucht met Inter Airlines naar Turkije vliegen, de vlucht werd eerst 4 uur uitgesteld, daarna een bijkomende vertraging van 3 uur tot 01.00 uur , het technisch mankement bleek een gedeeltelijk gebroken cockpit ruitje te zijn, welk niet gerepareerd kon worden, de piloot vertok om 5.30 uur met 60 passagiers van de 200 met de kapotte ruit, de vlicht zou op halve hoogte uitgevoerd worden en bij een totale breuk moest een noodlanding uitgevoerd worden.
Omm 6.30 uur waren de overige passagiers van Kras en Reiscompas de koffers weer van de transportband aan het halen, de hele nacht met kinderen geen drinken en eten gekregen en Reiscompas was niet bereikbaar, s,middags om 13.00 uur met een andere vlucht alsnog naar Turkije gevlogen.
De rijksluchtvaart heeft Inter Airlines een berisping gegeven.
Reiskompas beroept zich op overmacht en wijst elke verantwoordelijkheid tot schadevergoeding af.
Reiskompas is inmiddels gefuseerd en verhuisd zonder adres wijziging, heet nu Reiskompas/travel-gti, de turkse eigenaar,ook van Inter Airlines,werkt samen met Kras
De firma,s wijzen elke vergoeding af en de overkoepelende bedrijven geven niet thuis, aan een advocaat hebben ze maling
Ook Onur was hierbij betrokken, ze verzorgde na een vertragingvan 16 uur, de vlucht naar Turkije, zonder drinken en eten aan boord en een crew die geen engels sprak.
Reiskompas/travel-gti, de turkse eigenaar,ook van Inter Airlines en Onur ,laten iedereen in de kou staan, de overkoepelende instanties geven niet thuis.
Succes met de Turkse vrienden binnen dit Forum.
Omm 6.30 uur waren de overige passagiers van Kras en Reiscompas de koffers weer van de transportband aan het halen, de hele nacht met kinderen geen drinken en eten gekregen en Reiscompas was niet bereikbaar, s,middags om 13.00 uur met een andere vlucht alsnog naar Turkije gevlogen.
De rijksluchtvaart heeft Inter Airlines een berisping gegeven.
Reiskompas beroept zich op overmacht en wijst elke verantwoordelijkheid tot schadevergoeding af.
Reiskompas is inmiddels gefuseerd en verhuisd zonder adres wijziging, heet nu Reiskompas/travel-gti, de turkse eigenaar,ook van Inter Airlines,werkt samen met Kras
De firma,s wijzen elke vergoeding af en de overkoepelende bedrijven geven niet thuis, aan een advocaat hebben ze maling
Ook Onur was hierbij betrokken, ze verzorgde na een vertragingvan 16 uur, de vlucht naar Turkije, zonder drinken en eten aan boord en een crew die geen engels sprak.
Reiskompas/travel-gti, de turkse eigenaar,ook van Inter Airlines en Onur ,laten iedereen in de kou staan, de overkoepelende instanties geven niet thuis.
Succes met de Turkse vrienden binnen dit Forum.
Re: Onur Air
Wat ik dus maar niet begrijp uit u verhaal Bakkertje, dat u op de heenweg geen angst had en op de terugweg wel, terwijl u aangeeft, dat jullie al jaren, meerdere keren per jaar naar Turkije vliegt.
Wat was nu u probleem? Dat u met Onur Air moest vliegen of dat u in Belgie moest landen? Of mischhien wel beide?
Wat was nu u probleem? Dat u met Onur Air moest vliegen of dat u in Belgie moest landen? Of mischhien wel beide?
Re: Onur Air
Hallo piloten, allo allo! Je weet toch dat je voor 99 euri voor 7 dagen turkije een dodenvlucht en dito hotel boekt? Wat verwacht je dan...een echt 5 sterren hotel en dito vlucht? Of die toestellen nou wel of niet goed zijn, is stap er voor mijn leven niet in. Als je goed kijkt naar de lak zie je alle vorige eigenaar emblemen nog zitten....Geef wat meer geld uit als je leven je lief is.
Re: Onur Air
Als reactie geef ik dat ik graag 200 euro meer uitgeef voor dezelfde reis als ik in ieder geval het gevoel heb dat ik bij calamiteiten op steun kan rekenen . Waarschijnlijk zal ik net het ongeluk hebben gehad van de verkeerrde vlucht . IK reageer dan ook niet tegen Onur-air ik Reageer tegen de Touroperator . Want u en ik kunnen als leek niet uitmaken dat een vliegtuig veilig is . Ik geef dan ook aan dat aan dat als Onur-Air zich aan de regels houdt ik waarschijnlijk had gezeg BIR YIL YARIN GURUSUDUZ
oftewel Tot volgend jaar
oftewel Tot volgend jaar
Re: Onur Air
Ja, dat zeggen ze NU. Ik ga ook binnenkort voor die prijs naar een zeker weten heel goed appartement en maak mij nergens zorgen om.
Ze vliegen al JAREN en nu ineens is het niet meer goed! Kom nou!
Ze vliegen al JAREN en nu ineens is het niet meer goed! Kom nou!
Re: Onur Air
De vliegtuigen die geweerd zijn/worden:
Lockheed L-1011 registratie 9L-LDN (cn193b - msn 1221) van Star Air.
Lockheed L-1011 registratie EX-044 (cn193c - msn 1245) van Skygate.
Lockheed L-1011 registratie 9L-LDN (cn193b - msn 1221) van Star Air.
Lockheed L-1011 registratie EX-044 (cn193c - msn 1245) van Skygate.
Re: Onur Air
Reactie op Zus
Het probleem was dat wij in turkije te horen kregen dat deze luchtvaartmaatschappij landingsverboden had gekregen in Nederland , Frankrijk enz enz . Wij gingen ervan uit dat wij met een andere maatschappij zouden vliegen . Toen wij echter te horen kregen dat we toch met Onur-air moesten vliegen sloeg de schrik er in , Hoe kunnen ze ons nu laten vliegen met deze maatschappij . Het probleem zit dan tussen je oren , Je weet nu wat er aan de hand is , daarvoot hebben wij ons meer beziggehouden met prijsvergelijking .
Het aanvliegen op brussel was voor ons geen probleem , Liever natuurlijk op Amsterdam , echter als het niet anders kan dan moet het dan maar.
Dus het echte probleem is met de volle wetenschap moeten vliegen met een vliegtuig waarvan jij niet weet of het veilig is .
Sorry maar dan kan ik me niet druk maken over een bakkie koffie of zo ,Tijdens de terugreis moest ik mijn medereiziger die in een rolstoel zat begeleiden . We werden via een hefplatform naar de andere kant van het vliegtuig gereden . Na een half uur daar gestaan te hebben werden we eindelijk in het vliegtuig geladen . een van de onur-air medewerkers had zich toen al de vrijheid genomen om ondertussen een dutje te doen
professioneel hoor
Het probleem was dat wij in turkije te horen kregen dat deze luchtvaartmaatschappij landingsverboden had gekregen in Nederland , Frankrijk enz enz . Wij gingen ervan uit dat wij met een andere maatschappij zouden vliegen . Toen wij echter te horen kregen dat we toch met Onur-air moesten vliegen sloeg de schrik er in , Hoe kunnen ze ons nu laten vliegen met deze maatschappij . Het probleem zit dan tussen je oren , Je weet nu wat er aan de hand is , daarvoot hebben wij ons meer beziggehouden met prijsvergelijking .
Het aanvliegen op brussel was voor ons geen probleem , Liever natuurlijk op Amsterdam , echter als het niet anders kan dan moet het dan maar.
Dus het echte probleem is met de volle wetenschap moeten vliegen met een vliegtuig waarvan jij niet weet of het veilig is .
Sorry maar dan kan ik me niet druk maken over een bakkie koffie of zo ,Tijdens de terugreis moest ik mijn medereiziger die in een rolstoel zat begeleiden . We werden via een hefplatform naar de andere kant van het vliegtuig gereden . Na een half uur daar gestaan te hebben werden we eindelijk in het vliegtuig geladen . een van de onur-air medewerkers had zich toen al de vrijheid genomen om ondertussen een dutje te doen
professioneel hoor
Re: Onur Air
Wees wel zo eerlijk om hierbij te vermelden dat het om de onderhoud van Airbus A321 gaat, en niet om de andere toestellen.Onur air krijgt komende maand op Kos in Griekenland een onderscheiding voor de beste onderhouden vloot! Dit zal toch niet gebeuren als ze dat absoluut, volgens nederland, niet zijn!
Op een enkele uitzondering na hebben alle incidenten te maken met de Airbus A300 (types 200, 400 en 600). Het grootste gedeelte van de vluchten tussen Turkeye en Nederland wordt met deze toestellen gemaakt (terwijl Brussel meestal de A321 ziet). Waarom deze oudere kisten op NL .... omdat de capaciteit veel groter is en de grootste vraag uit NL komt.
Nog even een overzicht van de vloot om het gemiddelde van 12,5 jaar te nuanceren :
A300-200 2x gemiddeld 26,4 jaar
A300-400 3x gemiddeld 24,2 jaar
A300-600 5x gemiddeld 10,7 jaar
A320-100 2x gemiddeld 12,8 jaar
A321-100 2x gemiddeld 7,9 jaar
A321-200 5x gemiddeld 6,4 jaar
DC9/MD80 5x gemiddeld 8 jaar
Overall een gemiddelde van 12,2 jaar.
O ja, wist U al dat Onur de preferred supplier (by Airbus) is voor A321 trainingen?
Re: Onur Air
gelijkop heffen deze maatschapijen ,die de regels aan zijn laars lapt .
groeten cor
groeten cor
Re: Onur Air
Hetgeen mij het meest ergert is de arrogante opstelling van Onur air en de inmenging van de politiek. Over het algemeen kun je stellen dat we in Nederland de dingen volgens de regels spelen en echt niet een bepaalde maatschappij benadelen t.o.v. een andere maatschappij. Er zijn dus vast en zeker redenen waarom het vliegverbod is ingesteld: dit verbod komt vast niet zomaar "uit de lucht vallen". Waarom Onur nu weer de hele regering en politiek erbij moet halen is mij een raadsel; ze proberen de underdog te spelen. Ga er echt maar vanuit dat die vliegtuigen net zoveel risico lopen om uit de lucht te vallen als dat een 15 jaar oude auto het laat afweten die af en toe eens naar de garage gaat.
En als er dan een ongelijk gebeurt is mogelijk niet eens aan te tonen wie de schuldige is, want vliegtuigen zijn in bruikleen van bedrijf X, die ze weer geleased heeft van bedrijf Y en worden onderhouden door bedrijf Z. En ze staan geregistreerd in Lesotho.
Reisburos moeten duidelijkheid verschaffen over de vliegmaatschappij. Iedere passagier heeft het recht om de kans op een ongeluk te kunnen inschatten!
En als er dan een ongelijk gebeurt is mogelijk niet eens aan te tonen wie de schuldige is, want vliegtuigen zijn in bruikleen van bedrijf X, die ze weer geleased heeft van bedrijf Y en worden onderhouden door bedrijf Z. En ze staan geregistreerd in Lesotho.
Reisburos moeten duidelijkheid verschaffen over de vliegmaatschappij. Iedere passagier heeft het recht om de kans op een ongeluk te kunnen inschatten!
Re: Onur Air
Mwah, Star Air uit Indonesie heeft geen Tristars, alleen 737-200de andere Tristar staat geregisteerd bij Star Air uit Indonesie, en niet zoals hierboven in Jordanie.
Re: Onur Air
wie heeft er ook ervaringen met onur air??? dit zijn mijn ervaringen.....Ik schrijf ook een klacht naar Dreizen/sunrise, misschien dat zij compensatie aanbieden voor deze shitservaring (bij vele mensen)
ik heb in februari een reis geboekt naar turkije, deze reis koste ons
een kleine 1800 euro en we kregen nog niet te horen welke maatschappij
we vlogen. Dat was pas toen we de papieren kregen. Op de dag van
vertrek (heenreis) hadden we 3.5 uur vertraging (technische mankementen
in antalya. Toen hoorden wij dat ze onder verscherpt toezicht waren in
nederland. hele krappe stoelen, geen ruimte voor je benen ook al ben ik
niet zo lang. De crew sprak aan boord gebrekkig engels, en de
stewardessen waren ontzettend saggerijnig. ze legden heel snel (amper
te volgen) uit waar de reddingsvesten warenen de nooduitgangen en dat
was het (in het gebrekkig engels maar vooral in het turks) het eten was
echt smerig, we kregen lauwe cola, koude thee en de wc`s waren vies en we hoorden
achteraf dat de mensen die vooraan zaten losse stoelen hadden die bij
stijgen en landen bijna losschoten (het advies van de stewardessen je
gewicht naar puntje van de stoel plaatsen bij stijgen)
in turkije was er een goede vakantie echt genoten (de mensen zijn daar top)!
halverwege de week belde mijn vriend naar huis en toen vertelde zijn
moeder dat onur het landingsverbod had. Sunrise hier wist er niks vanaf
en hing een knullig briefje op met dat de maatschappij gewoon goed is
en dat de ingehuurde vliegtuigen slecht zijn... geen rede tot paniek vonden zij..
een dag later hing er pas een briefje van het verbod op nl en dat het
geregeld zou worden en dan de vluchttijden gingen veranderen en dat we
de andere dag maar moesten kijken....
De reishost was er de volgende dag en mensen gingen vragen stellen maar
ook hij wist van niets en is slecht ingelicht. kortom de communicatie
van sunrise was ook slecht.
op de terugreis hebben we met Omar air gevlogen (uit iran ofzo) en dat
was perfect, ruime stoelen perfect engels sprekende crew en
vriendelijke mensen. hierover kan ik zeggen LOF!!!
Maar onur air..... ik heb doodsangsten uitgestaan op de heenreis en ik
vindt het belachelijk dat touroperators vliegen met maatschappijen die
onder verscherpt toezicht staan... je tekent zo bijna je doodsvonnis!!!
ik heb in februari een reis geboekt naar turkije, deze reis koste ons
een kleine 1800 euro en we kregen nog niet te horen welke maatschappij
we vlogen. Dat was pas toen we de papieren kregen. Op de dag van
vertrek (heenreis) hadden we 3.5 uur vertraging (technische mankementen
in antalya. Toen hoorden wij dat ze onder verscherpt toezicht waren in
nederland. hele krappe stoelen, geen ruimte voor je benen ook al ben ik
niet zo lang. De crew sprak aan boord gebrekkig engels, en de
stewardessen waren ontzettend saggerijnig. ze legden heel snel (amper
te volgen) uit waar de reddingsvesten warenen de nooduitgangen en dat
was het (in het gebrekkig engels maar vooral in het turks) het eten was
echt smerig, we kregen lauwe cola, koude thee en de wc`s waren vies en we hoorden
achteraf dat de mensen die vooraan zaten losse stoelen hadden die bij
stijgen en landen bijna losschoten (het advies van de stewardessen je
gewicht naar puntje van de stoel plaatsen bij stijgen)
in turkije was er een goede vakantie echt genoten (de mensen zijn daar top)!
halverwege de week belde mijn vriend naar huis en toen vertelde zijn
moeder dat onur het landingsverbod had. Sunrise hier wist er niks vanaf
en hing een knullig briefje op met dat de maatschappij gewoon goed is
en dat de ingehuurde vliegtuigen slecht zijn... geen rede tot paniek vonden zij..
een dag later hing er pas een briefje van het verbod op nl en dat het
geregeld zou worden en dan de vluchttijden gingen veranderen en dat we
de andere dag maar moesten kijken....
De reishost was er de volgende dag en mensen gingen vragen stellen maar
ook hij wist van niets en is slecht ingelicht. kortom de communicatie
van sunrise was ook slecht.
op de terugreis hebben we met Omar air gevlogen (uit iran ofzo) en dat
was perfect, ruime stoelen perfect engels sprekende crew en
vriendelijke mensen. hierover kan ik zeggen LOF!!!
Maar onur air..... ik heb doodsangsten uitgestaan op de heenreis en ik
vindt het belachelijk dat touroperators vliegen met maatschappijen die
onder verscherpt toezicht staan... je tekent zo bijna je doodsvonnis!!!
Re: Onur Air
msn 193B-1221
Version : L1011-385-1-15-100
First Flight: 21.10.81
Powered by: 3 x Rolls Royce RB211-22B
MTOW (lbs) : 466.000
Complete flying time (Hours): 50139
Landings: 14064
--------------------------------------------------------------------------------
Status : Stored
--------------------------------------------------------------------------------
Curriculum vitae
21.12.1981 delivered Trans World ; registered N31033
24.10.1992 withdrawn from use ; stored Los Angeles [ TT 38856 hours ,10281 landings]
09.11.1992 bought GECC ; ferried and stored Tucson
1/1993 leased Time Air Sweden ; re-registered SE-DPP
2/1993 returned GECC ; re-registered N31033 ; stored Tucson
5/1993 leased Air Atlanta Icelandic ; re-registered TF-ABM
07.08.1993 sub-leased Caledonian
08.05.1994 returned Air Atlanta Icelandic ; sub-leased Tunis Air
4/1995 returned Air Atlanta Icelandic
04.05.1995 sub-leased Istanbul Airlines ; seen parked Istanbul 04.05-29.05.1995 ; reported never in service at Istanbul Airlines
5/1995 returned Air Atlanta Icelandic
5/1995 returned GECC ; re-registered N357AT
29.06.1995 leased Royal Aviation ; re-registered C-GRYU
5/1996 returned GECC ; stored Toronto
6/1996 leased Air Atlanta Icelandic ; re-registered TF-ABD ; named Úlfar Þórðarson
11/1996 returned GECC ; stored Lemwerder
11.02.1997 ferried Lemwerder - Abu Dhabi ; maintenance
10/1997 leased Air Atlanta Icelandic
05.01.1998 stored Bournemouth
17.01.1998 returned to service Air Atlanta Icelandic
27.01.1998 badly damaged at Abu Dhabi Airport ; being hit by ground equipment in strong winds
19.06.1998 sub-leased Britannia
08.12.1998 returned Air Atlanta Icelandic ; ferried to Abu Dhabi for maintenance
08.05.1999 sub-leased Caledonian
31.10.1999 returned Air Atlanta Icelandic ; stored London-Gatwick
12/1999 bought Air Atlanta Icelandic ; for Aero Continente ; not taken up
02.11.1999 parked London - Gatwick
27.11.2000 ferried and stored Manston
07.05.2000 leased Sabre Airways
31.10.2000 returned Air Atlanta Icelandic
01-03.11.2000 ferried Manston Marana ; stored Marana
03.02.2001 bought Orient Thai ; leased Kampuchea Airlines ; re-registered XU-122
6/2002 bought High Altitude
11/2002 bought Star Air ; re-registered 9L-LDN
01.09.2003 operating for Sierra National
04.07.2004 seen Lissabon ; Euro 2004 charter
12.01.2005 Airline ceased operations ; stored Amman
01.05.2005 seen Amsterdam Schiphol (EHAM) with TAT Nigeria sticker ; departed as 'Onur Air 302'
02.05.2005 arrived at Salzburg with Onur Air Flight No ; returned from lease and sold (or leased?) to Salzburg based BFS-Business Flight Services ; stored Salzburg
03.05.2005 "operated by BFS" titels applied
Version : L1011-385-1-15-100
First Flight: 21.10.81
Powered by: 3 x Rolls Royce RB211-22B
MTOW (lbs) : 466.000
Complete flying time (Hours): 50139
Landings: 14064
--------------------------------------------------------------------------------
Status : Stored
--------------------------------------------------------------------------------
Curriculum vitae
21.12.1981 delivered Trans World ; registered N31033
24.10.1992 withdrawn from use ; stored Los Angeles [ TT 38856 hours ,10281 landings]
09.11.1992 bought GECC ; ferried and stored Tucson
1/1993 leased Time Air Sweden ; re-registered SE-DPP
2/1993 returned GECC ; re-registered N31033 ; stored Tucson
5/1993 leased Air Atlanta Icelandic ; re-registered TF-ABM
07.08.1993 sub-leased Caledonian
08.05.1994 returned Air Atlanta Icelandic ; sub-leased Tunis Air
4/1995 returned Air Atlanta Icelandic
04.05.1995 sub-leased Istanbul Airlines ; seen parked Istanbul 04.05-29.05.1995 ; reported never in service at Istanbul Airlines
5/1995 returned Air Atlanta Icelandic
5/1995 returned GECC ; re-registered N357AT
29.06.1995 leased Royal Aviation ; re-registered C-GRYU
5/1996 returned GECC ; stored Toronto
6/1996 leased Air Atlanta Icelandic ; re-registered TF-ABD ; named Úlfar Þórðarson
11/1996 returned GECC ; stored Lemwerder
11.02.1997 ferried Lemwerder - Abu Dhabi ; maintenance
10/1997 leased Air Atlanta Icelandic
05.01.1998 stored Bournemouth
17.01.1998 returned to service Air Atlanta Icelandic
27.01.1998 badly damaged at Abu Dhabi Airport ; being hit by ground equipment in strong winds
19.06.1998 sub-leased Britannia
08.12.1998 returned Air Atlanta Icelandic ; ferried to Abu Dhabi for maintenance
08.05.1999 sub-leased Caledonian
31.10.1999 returned Air Atlanta Icelandic ; stored London-Gatwick
12/1999 bought Air Atlanta Icelandic ; for Aero Continente ; not taken up
02.11.1999 parked London - Gatwick
27.11.2000 ferried and stored Manston
07.05.2000 leased Sabre Airways
31.10.2000 returned Air Atlanta Icelandic
01-03.11.2000 ferried Manston Marana ; stored Marana
03.02.2001 bought Orient Thai ; leased Kampuchea Airlines ; re-registered XU-122
6/2002 bought High Altitude
11/2002 bought Star Air ; re-registered 9L-LDN
01.09.2003 operating for Sierra National
04.07.2004 seen Lissabon ; Euro 2004 charter
12.01.2005 Airline ceased operations ; stored Amman
01.05.2005 seen Amsterdam Schiphol (EHAM) with TAT Nigeria sticker ; departed as 'Onur Air 302'
02.05.2005 arrived at Salzburg with Onur Air Flight No ; returned from lease and sold (or leased?) to Salzburg based BFS-Business Flight Services ; stored Salzburg
03.05.2005 "operated by BFS" titels applied
Re: Onur Air
... en mocht je liever plaatjes kijken, het gaat om dit toestel, geregistreerd in Sierra Leone (of all places) en schijnbaar vliegend voor TAT Nigeria ...
Re: Onur Air
... en de andere (al dan niet beroemde) TriStar was de EX-044, afkomstig uit Kyrgyzië (waar men het overigens iets minder nauw neemt met de luchtvaart-regelgeving)
[/url]
[/url]
Re: Onur Air
ik ben blij dat ze bij ons goed opletten vliegen is leuk maar moet wel veilig blijven belgie daarentegen heeft het kwa veiligheid echt niet hoog in het vaandel als het vliegen kan kan het bij hun al landen veiligheid staat bij hun nummer twee ga maar eens naar de vogeltjes markt en kijk waar die handelaren mee rijden.
bv een winkelwagen van renault en bv gezien een saviem vrachtwagentje de deur schanieren waren gemaakt van schanieren die je thuis voor een binnendeur gebruikt en verder zag het eruit zo slecht dat komt ook nooit buiten belgie hier nemen ze zoiets gelijk in beslag maar daar rijden ze er nog mee.
dus de veiligheid is daar niet hoog daarom mag onur air er toch landen.
bv een winkelwagen van renault en bv gezien een saviem vrachtwagentje de deur schanieren waren gemaakt van schanieren die je thuis voor een binnendeur gebruikt en verder zag het eruit zo slecht dat komt ook nooit buiten belgie hier nemen ze zoiets gelijk in beslag maar daar rijden ze er nog mee.
dus de veiligheid is daar niet hoog daarom mag onur air er toch landen.
Re: Onur Air
Jij moet maar vlug een black out hebben gast flasch,want de belgen zijn niet minder dan ons eigen volk.Gaan we nu beginnen om belgie in de grond te trappen dombo???Daar heb ik nog geen ramp mee gemaakt of gehoord.Alleen nederland deugd??Daar vergis jij je degelik in.Want eerlijk gezegd is dit onderhand een politieke kwestie aan het worden dat hun hele zware concurenten zijn voor nl.En dat valt tegen!!Wantwij willeen het alleen recht hebben op de concurentie macht.Ga eerst je eigen na voordat je een anderland gaan negetieveren !!
Re: Onur Air
@ALEX1972
Kijk even op de fuselage: http://www.starairltd.com/
Kijk even op de fuselage: http://www.starairltd.com/