Ik lees hier veel negatiefs over Corendon, nu hebben mijn vriendin en ik ook iets positiefs te vertellen.
Vrijdag 8 okt geboekt, 2 maal 8 dagen sunhill AI 4* in bodrum. gelijk per internet bankieren betaald, totaal 540 euro incl alle kosten voor ons samen.
Woensdag 13okt 22.25u vliegtuig Onur Air (Turkse charter, Airbus a321) vanaf Zaventem (Brussel) (Ok 12 minuten vertraging
Donderdag 03.30u aankomst hotel (40 andere medereizigers.)
Hotel: Perfect, aardige bediening, grote kamers en schone douche en toilet. eten was n beetje eentonig maar ruim voldoende en lekker.
Zwembad, ok veel hollanders die 's morgens handdoekje gingen leggen. (Ze hadden beter naar t strand kunnen wandelen daar was t namelijk veel beter en lekkerder dan rondom zo'n te klein zwembad.) service aan t strand was goed, Een biertje voor 1,5 euro viind je niet overal meer.
Citytour met corendon was n beetje commercieel, daarentegen hoef je niks te kopen. Je ziet toch wel eea van de omgeveing en CEM (reisleider uit Maasmechelen) deed goed zijn best om ons alles uit te leggen.
Excursies kun je overal boeken. Bij corendon zelf maar ook langs de straat, dat is geen probleem. (Corendon is wat duurder, maar je hebt wel nederlands sprekend erbij)
Verder een probleemloze vakantie gehad, lekker bruin geworden en voor minder geld dan mensen die bv bij HTc of suntrax geboekt hadden en precies t zelfde kregen als wij. (Er waren er zelfs bij die dit bedrag per persoon betaald hadden!)
Terugreis, wel 11 euro betaald op t airport voor 2 0.4ltr biertjes, dus dat raad ik af. Tenzij je grote (na)dorst hebt -:) Wel perfect op tijd vertrokken.
Nu dus ook een maal, een complimentje aan corendon.
Wat ik zelf aan mensen wil aanraden, zoek voordat je boekt naar turkije eerst op internet op hoe de reakties over het te kiezen hotel zijn, dan is de kans een stuk groter dat t niet tegenvalt.
Corendon zou voor mij wederom een keuze zijn als we nogmaals naar Turkije zouden gaan, maar dat zal wel niet gaan gebeuren want de wereld is groot en als je veel wilt zien in een kort leven moet je af en toe andere bestemmingen kiezen.
Gr van een tevreden klant,
Paul