LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ook eens iets positiefs over corendon.

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Com

Ook eens iets positiefs over corendon.

Ongelezen bericht door Com »

Beste Mensen,

Ik lees hier veel negatiefs over Corendon, nu hebben mijn vriendin en ik ook iets positiefs te vertellen.

Vrijdag 8 okt geboekt, 2 maal 8 dagen sunhill AI 4* in bodrum. gelijk per internet bankieren betaald, totaal 540 euro incl alle kosten voor ons samen.

Woensdag 13okt 22.25u vliegtuig Onur Air (Turkse charter, Airbus a321) vanaf Zaventem (Brussel) (Ok 12 minuten vertraging :-)) Eten en drinken gehad in t vliegtuig en niks betaald. (tickets lagen perfect klaar bij de incheckbalie)
Donderdag 03.30u aankomst hotel (40 andere medereizigers.)

Hotel: Perfect, aardige bediening, grote kamers en schone douche en toilet. eten was n beetje eentonig maar ruim voldoende en lekker.
Zwembad, ok veel hollanders die 's morgens handdoekje gingen leggen. (Ze hadden beter naar t strand kunnen wandelen daar was t namelijk veel beter en lekkerder dan rondom zo'n te klein zwembad.) service aan t strand was goed, Een biertje voor 1,5 euro viind je niet overal meer.

Citytour met corendon was n beetje commercieel, daarentegen hoef je niks te kopen. Je ziet toch wel eea van de omgeveing en CEM (reisleider uit Maasmechelen) deed goed zijn best om ons alles uit te leggen.

Excursies kun je overal boeken. Bij corendon zelf maar ook langs de straat, dat is geen probleem. (Corendon is wat duurder, maar je hebt wel nederlands sprekend erbij)

Verder een probleemloze vakantie gehad, lekker bruin geworden en voor minder geld dan mensen die bv bij HTc of suntrax geboekt hadden en precies t zelfde kregen als wij. (Er waren er zelfs bij die dit bedrag per persoon betaald hadden!)

Terugreis, wel 11 euro betaald op t airport voor 2 0.4ltr biertjes, dus dat raad ik af. Tenzij je grote (na)dorst hebt -:) Wel perfect op tijd vertrokken.

Nu dus ook een maal, een complimentje aan corendon.

Wat ik zelf aan mensen wil aanraden, zoek voordat je boekt naar turkije eerst op internet op hoe de reakties over het te kiezen hotel zijn, dan is de kans een stuk groter dat t niet tegenvalt.

Corendon zou voor mij wederom een keuze zijn als we nogmaals naar Turkije zouden gaan, maar dat zal wel niet gaan gebeuren want de wereld is groot en als je veel wilt zien in een kort leven moet je af en toe andere bestemmingen kiezen.

Gr van een tevreden klant,

Paul

Bo

Re: Ook eens iets positiefs over corendon.

Ongelezen bericht door Bo »

Ook wij hebben een heerlijke vakantie gehad.
In juni 2004, 8 dgn AI hotel in Bodrum geboekt voor eind oktober 2004.
Een paar dagen voor vertrek was er even wat stress daar er een foutje was gemaakt en vroeg Corendon of we ipv Brussel vanaf Schiphol wilden vertrekken.
Daar we dat niet wilden heeft een medewerker zijn goede inzet getoond en zijn wij gewoon vanaf Brussel vertrokken.
De dag van vertrek werden we in kennis gesteld dat we later zouden vertrekken, zo hadden we nog een dag extra.(':lol:') we konden in onze hotelkamer blijven zonder bijbetaling (muv 2,- euro voor de safe).
Nu kun je van het wijzigen van de vliegtijden een hoop problemen maken maar dit kan gebeuren.
Het staat allemaal in de voorwaarden van Corendon.
Corendon heeft ook mooie prijzen, daarvoor zullen ze de flink moeten puzzelen om een vliegtuig vol te krijgen en geen extra chartervlucht in te zetten.
Kortom, natuurlijk kan er wat fout gaan maar bij ons was het perfect opgelost
allemaal (pluim voor die medewerker) en hebben we heerlijk genoten!!!

gj.zwalue

Ongelezen bericht door gj.zwalue »

kijk ook eens onder corendon vonny (ik ben ook heel positief over corendon)verkeerd geplaatst!!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik vind Bodrum echt een geweldige plaats om je vakantie te vieren!! En de hostess van Corendon was een hartstikke leuke, spontane meid. Ze hielp ons goed en probeerde van alles te regelen voor ons... :D

Gast

Daarom! De ene hostess is de andere niet!

Gast

ik zal altijd bij Corendon boeken!!! :) Heb het al zoveel jaren gedaan en nog steeds bevalt het me prima...

AHMED

Ongelezen bericht door AHMED »

CORENDON ZIJN VERDOMDE OPLICHTERS !!!!

OME GERRIT

Ongelezen bericht door OME GERRIT »

POSITIEVE BERICHTEN ALLEMAAL GESCHREVEN DOOR MISDADIGE CORENDON MEDEWERKERS !!!! ZUIVERE RECLAME !!!!! 1 eenvoudig voorbeeldje : de excursies die CORENDON verkoopt : 3 à 4 maal duurder dan in de straat !!! - in de straat vind je ook excursies met nederlandstalige gidsen !!! en bij CORENDON hoeft je geen gids want JE WORDT AFGEZET AAN DE SCHOPPINGSCENTRA en zoek het hier maar uit !!! GEWOON CRIMINELE OPLICHTERS en beste aanbrenger van dit bericht : 's Morgens vroeg hier ook trouwens zoals bij 90% der toeristen die "reizen" met CORENDON pas aangekomen in het hotel om de EERSTE NACHT NIET TE MOETEN BETALEN - WAS JULLIE KAMER KLAAR BESTE CORENDON MEDEWERKER ??? heb verschillende keren op deze KLAAGSITES gelezen dat in VEEL gevallen bij aankomst 1 dag later dan CONTRACTUEEL vastgelegd DE KAMER NOG NIET KLAAR WAS !!!!!!
HOE KUN JE NU ALS "NORMAAL" MENS TEVREDEN ZIJN VAN DE SERVICE VAN OPLICHTERS !!!!!! VERTEL ME DIT EENS !!!!!!!!!!!

Gast

Ome Gerrit, u begint te irriteren!

Indien iemand kiest voor het aller-aller goedkoopste (zoals meestal het geval is als je voor Turkije en voor Corendon kiest) dan neem je wat op de koop toe.
Dan kan het nog goed zijn, maar ERGENS zal er geld verdiend moeten worden. Punt uit!

Als u het daar niet mee eens ben, stap naar een reisburo en vraag de folder van Silverjet. Dat zijn hoogstaande reizen waar u wat te eisen heeft en waar aan al uw verlangens tegemoet gekomen worden.

Maar blijf niet kinderachtig doen over touroperators die voor een paar honderd Euro reizen organiseren.

guldentops

Ongelezen bericht door guldentops »

gelukkig dat er zoiets als deze touroperators bestaan - of anders moest de doorsnee werkende mens niet op verlof gaan - inderdaad, voor diegenen die klagen ,bestel dan een vip reis bij grote toeroperators ipv. steeds te zagen.betaal tot 2 maal onze prijs en je zit dan met veel tralala in ons hotel - misschien wel naast onze kamer - voor 50 tot 100% aan meerprijs.
Als er iest mis moet gaan op verlof, bestaat dit in alle prijscategoriën.
Wij vliegen 3 maal per jaar ,reeds gedurende 3 jaar met Corendon,en alles is naar wens.

Een tevreden klant
[/b]

airbus

Ongelezen bericht door airbus »

Ik lees tot mijn verbazing heel wat berichten zowel positief als negatief over corendon. Ik wil hier het volgende over opmerken.Wij maakten in 2001 zelf een reis met Corendon naar Alanya . Deze reis was geboekt bij ATAtours ( Turks reisburo in rotterdam). Deze reis was verhoudingsgewijs zeer goedkoop ( 1000 euro 3 volbetalende en 1baby)Wij vlogen met air anatolia ,prima maatschappij , gewoon een sigaretje kunnen roken . Een minpuntje . De cabincrew had last van vermoeidheid wat op zich niet zo gek is als je werkdagen hebt van 12 uur of meer.De accomodatie terplaatse was eenvoudig maar goed en aan het enthousiasme van het personeel in het appartementencomplex Globus heeft het ook niet gelegen. Deze jongens lieten werkelijk geen mogelijkheid onbenut ons terzijde te staan met allerlei dingen varierend tot het organiseren van excursies (Tegen zeer billijke tarieven) tot het terzijde staan toen onze baby opgenomen moest worden in het ziekenhuis. De hotelmanager haalde en bracht ons naar en van het ziekenhuis, kortom hulde.Wat betreft de excursies die terplaatse worden aangeboden door corendon daar kan ik kort over zijn, trap hier niet in . Reisorganisaties lokken met goedkope pakketreizen en kleden u terplaatse uit. Ga zelf shoppen of reis per intercitybus of dolmus . Zo leert u het land en zijn zeer gastvrije bewoners goed kennen en betaallt u nooit teveel. Tot slot een vakantie is afhankelijk van meerdere factoren .In de eerste plaats wat je er zelf van maakt . In de tweede plaats wat het mag kosten.
Je kan nou eenmaal niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
Wil je een topvakantie betaal je een hogere prijs.
De keus is aan u.

P.S. ik werk niet voor corendon

bomax

Ongelezen bericht door bomax »

Ome Gerrit is al van verschillende site afgegooid waaronder klotevakantie.nl.
Deze man is hoogdt irritant en wordt steeds grover.
Ik hoop dat de beheerder van deze site ook zo verstandig is en op de site van klotevakantie staat zijn ip adres.

Gast

Corendon was in het verleden een betrouwbare club.

De afbraakprijzen doet hun de das om, de vergoedingen voor verkeerd gelopen vakanties keren ze niet meer uit, met de slogan: OVERMACHT.

De consumenten programma,s hoor je overigens niet.

Gast

wij zijn vorig jaar met corendon geweest perfect geweest zou het zo weer doen nu net terug uit turkije met cnn tours economy holidays waardeloos zootje ben benieuwd naar reacties van mensen die nu met corendon zijn gegaan hoe zijn hun begeleid in dit alles wij slecht wil het graag weten voor volgend jaar jacqueline

Gast

Corendon is nooit een betrouwbare club geweest!

henkgiezen

Ongelezen bericht door henkgiezen »

ach alsof wij als nederlanders de ideale klanten zijn,wij staan bekend als klaagvolk dat niet gauw tevreden is,kijken niet kopen en onze eigen pakketjes aldi appelsap meenemen. TOF hoor

Pieter O

Ongelezen bericht door Pieter O »

Henk Kniezen:

Boek jij maar bij Corendonm een fijn turks bedrijf met Orun als beschemheer boven zich.

Zij bieden de reizen aan en die dienen deugdelijk te zijn en geen vals voorlichting van zaken te geven.

Triest dat zo,n bedrijf in Europa mag opereren.

:twisted: :evil:

Morgen

Ongelezen bericht door Morgen »

Helemaal met Pieter eens:

Coredon is een bedrijf dat de zaken onjuist voorsteld en Orun in bescherming neemt, Turken onder elkaar.

Gast

dat ik naar de schrijfwijze van onur niet ornur kijkt lijkt het of jullie er niets van kennen en maar aan het zeuren zijn. Personlijk heb ik geen ervaring met corendon maar lijkt het me toch niet al te betrouwbaar met al die klachten.

Gast

sorry waar ik ornur typte moet het orun zijn

Gesloten