LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Phuket Air bijna neergestort.

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Henk van Dam

Phuket Air bijna neergestort.

Ongelezen bericht door Henk van Dam »

Ik hoorde via via dat er een vlucht van Phuket Air bijna neergestort was en net op tijd een noodlanding heeft kunnen maken in Rangoon, Myanmar.

Wie heeft daar wat meer informatie over?

Henk

Backpacker

Re: Phuket Air bijna neergestort.

Ongelezen bericht door Backpacker »

Er kwam zoiets op televisie gisteren in Bangkok maar mijn Thais is onder de maat.
Ik zal morgen eens kijken in de Bangkok Post.

P.Air

Ongelezen bericht door P.Air »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.

TROS Radar Internetredactie

Verontruste reiziger

Ongelezen bericht door Verontruste reiziger »

Ik moet morgen vliegen met die maatschappij nou mooi niet IK WIL MIJN GELD TERUG.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Gek word ik ervan. Ik moet volgende week vliegen! Straks blijven alle vliegtuigen aan de grond, en dan? Mijn zuurverdiende vakantie staat op het spel hier!

Geruststellende reiziger!

Ongelezen bericht door Geruststellende reiziger! »

Ga nou maar! Er gebeurd echt niks!

Gast

Jij kan makkelijk praten maar waarom heeft er dan een vliegtuig een noodlanding moeten maken?

Ga gerust

Ongelezen bericht door Ga gerust »

Omdat ie in nood was!

Gast

Een noodlanding maken is op zich geen ramp.Ik heb het ondervonden
omdat we midden in een storm zaten en boven zee zaten. Er was geen paniek.Je bent alleen bezig om niet in paniek te geraken.En later spreek je erover met hostes en met de mede passagiers.ook met de bemanning gaven ons heel veel steun.En voor deze hollandse maat-
schappij chappeau voor hun opvang.We gingen een week maar het was een weekpraten erover samen. En het is 4 jaar geleden en ben blij dat we gingen landen.De schrik zat erin die moet slijten.Maar over Phuket hebben we niets van gehoord.Maar je moet de zaken wel in zijn proporties zien en elkaar niet gek laten maken.En dat is nu ongeveer de haipe die nu opgeklopt worden .Iedereen loop zich in de rondte te tollen.Maak elkaar niet gek a.u.b

Gast

Ik ben dus echt bang geworden om met hun mee te gaan. Ik heb vorige week mijn vakantie afgezegd. Het kostte me wel wat maar ik ga toch liever met Thai Airways.

Laten we eerlijk zijn het is toch te gek voor woorden dat je iets boekt met een louche maatschappij wat ergens anders maar 125 euro duurder was.

H&A

Ongelezen bericht door H&A »

Mijn vrouw en ik zitten er ook over te denken om de reis af te zeggen volgende maand.

Sinds dat gerommel de laatste tijd en nu weer met die bijna crash is het niet meer prettig op vakantie gaan.

Gast

Het vliegverbod van Phuket Air voor Nederland is verlengd tot 1 juli. Dus als je volgende maand op vakantie gaat naar Bangkok wordt er in ieder geval niet met Phuket Air gevlogen. Geen reden om te annuleren dus.

Gast

Ik moet dat toestel van PA ook niet over mijn huis hebben, dus verleengen maar dat vliegverbod!!!

Gast

We krijgen de meeste vliegtuigen over ons heen zowel de vertrekkende
en de binnenkomers.En we hebben er al een gehad hier en hopelijk gebeurt het nooit meer!!!!!!!!!!

Gast

Dit is nu precies de reden waarom ik alleen met klm, martinair of transavia vlieg. Daarmee beperk ik mezelf weliswaar in reisbestemming maar ik heb wel een (misschien ook wel misplaatst) veiliger gevoel over onderhoud en dergelijke.

Gast

hallo,

ja gelukkig storten KLM, martinair en Transavia niet neer.?????
Ook die maatschappijen hebben mankementen, en ook die kunnen noodlandingen moeten maken. Kan met elke maatschappij gebeuren.
Dus ga jij met hun, dan ga ik met onur

Gast

Ik ook,lekker veel plaats.

Gesloten